Geheel volgens mijn verwachtingen dus.. wat verwacht je nou dan.. dat als er niet gerookt wordt het een frisse omgeving wordt?quote:Een Britse exploitant van ongeveer tweeduizend cafés wil zijn horecagelegenheden voorzien van een lekker geurtje. De pubs kampen namelijk met een nieuw probleem sinds het rookverbod van 1 juli.
Tot die dag verdoezelde de sigarettenrook de onsmakelijke geur van verschraald bier, zweet en andere stank. Exploitant Mitchells and Butlers test momenteel de geur van leer en versgemaaid gras, meldde de Britse krant Sunday Times. Zelfs de geur van tabak wordt overwogen. In pubs in Edinburgh en Glasgow werd al een fris oceaanbriesje verstoven.
Vind ik ook. Ze moeten maar eens toegeven dat uitgaan een vieze zwetende stinkende chaotische ongezonde bezigheid is, en dat een beetje sigaretterook geen donder uitmaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Geheel volgens mijn verwachtingen dus.. wat verwacht je nou dan.. dat als er niet gerookt wordt het een frisse omgeving wordt?
Zitten straks alle stopcontacten in een kroeg / disco vol met ambipur blokjes?
Ben wel benieuwd wat de users die voor het rookverbod zijn hierop te zeggen hebben.. ik zeg dat het rookverbod binnen een half jaar weer wordt afgeschaft..
![]()
loop niet van die soort nutteloze reactie te posten..!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:02 schreef Coolgoza het volgende:
Loop niet van die onzin te verklaren!
Zweetquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef IkWilbert het volgende:
Ach ja, beetje bier en zweet geur boeit me niet... daar ga je in ieder geval niet aan dood
quote:Zelfs de geur van tabak wordt overwogen
meeroken ook niet althans: de overgrote meerderheid van de meerokers nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef IkWilbert het volgende:
Ach ja, beetje bier en zweet geur boeit me niet... daar ga je in ieder geval niet aan dood
ja het is te triest voor woorden..quote:
ik snap het nut van dat rookverbod nog steeds niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja het is te triest voor woorden..
ventileer die bende gewoon goed en laat iedereen lekker roken als hij wil
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja het is te triest voor woorden..
ventileer die bende gewoon goed en laat iedereen lekker roken als hij wil
Straks is er een rookverbod EN goeie ventilatie. Verliest de horeca 2 x, kortzichtige stumperts.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:21 schreef Jumparound het volgende:
ja precies, omdat al die uitbaters al jaren centenneuken door vooral GEEN goede ventilatie aan te leggen zitten nu de rokers in het verdomhoekje!
kortom, je wordt al jaren stelselmatig opgelicht in de horeca, en ipv een "gezonde" omgeving te creeren steken ze het geld liever in hun eiegn zak
en over 10 jaar komen ze erachter dat in al die chemische nepgeuren veel meer kankerverwekkende stoffen zitten dan in tabaksrookquote:
Er is geen hard bewijs voor het feit dat passief roken kankerverwekkend zou zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:02 schreef The_End het volgende:
Die users zullen zeggen dat het jammer is dat het blijft stinken in de kroeg, maar dat de lucht gelukkig niet meer zo kankerverwekend zal zijn...
daar zeikt hier niemand over hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:31 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat voor een loser ben je dan ook als je met je stomme kop aan een verslaving begint en dan zeikt als andere mensen niet willen dat je dat in het openbaar doet. Accepteer het maar stelletje sukkels.
ahumquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:02 schreef The_End het volgende:
Die users zullen zeggen dat het jammer is dat het blijft stinken in de kroeg, maar dat de lucht gelukkig niet meer zo kankerverwekend zal zijn...
als ik het goed herinner zijn er zelfs onderzoeken die bewijzen dat je door passief roken een grotere weerstand krijgt tegen allerhande longaandoeningen, soortgelijk aan de inentingen tegen polio, kinkhoest etcquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef blankensteyn het volgende:
[..]
Er is geen hard bewijs voor het feit dat passief roken kankerverwekkend zou zijn.
Een minder grotere loser dan niet-rokers die achter rokers aan hobbelen om over de stank te klagen. In de pauze op het werk, mensen die gewoon weigeren om netjes naar de voor hun bestemde niet-rokers horeca te gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:31 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat voor een loser ben je dan ook als je met je stomme kop aan een verslaving begint en dan zeikt als andere mensen niet willen dat je dat in het openbaar doet. Accepteer het maar stelletje sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |