wat een boeiend leven ook he..pffff whahaha..quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- kapper
- Ivar, pianoles (10:30)
- Cora (20:00) op bezoek bij Japio
urAnus?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef DrsH het volgende:
De kapper is ook naar de Gay Pride geweest dus nu hoeven we alleen nog maar naar zijn sterrebeeld te vragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft in ieder geval geen relatie want dat geeft alleen maar problemen aldus de zwabberkapperquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef DrsH het volgende:
De kapper is ook naar de Gay Pride geweest dus nu hoeven we alleen nog maar naar zijn sterrebeeld te vragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geeft niet als je er nog meer over wilt praten kun je vast bij drsH terechtquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef farscapevr6 het volgende:
goeiemorgen op deze lastige morgen voor mijn
moet mijn oude verhuurder bellen van m n bedrijf (wat ik vorig jaar verkocht heb ) omdat ze de servicekosten van 1.5 jaar geleden met 600% hebben verhoogt
en ik weet niet of dit zomaar kan
sry ot maar moest t ff kwijt
nee dank je liever niet....snap iets niet...ze heeft zulke afgrijselijke borsten dat je echt falikant op haar moet afknappen..dennis nog niet afgeknapt of is die idd zo scheel dat hij eigenlijk mooie borsten ziet..quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:34 schreef DrsH het volgende:
En niet te vergeten om ca 24:00 sex met Naadje en Dennix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handig voor huppeltje. Een vervanger voor Ericquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval geen relatie want dat geeft alleen maar problemen aldus de zwabberkapper
Heb je het filmpje van vannacht nog gezien ? Zie Nadia stelt zich weer aan met Dennis in bedquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:34 schreef DrsH het volgende:
En niet te vergeten om ca 24:00 sex met Naadje en Dennix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was het idd......wel opvallend melissa een oud tv meisje..nu hij weer..willen normale mensen niet meer daar komen ofzo....quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
'herken de homo' heeft de kapper aan meegedaan
Dat valt tegen ......quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef FdW het volgende:
Ballekleutertje is niet weg te slaan van die kappert.![]()
Mooooi, dan heeft Lieke ook geen last meer van die dwerg.![]()
Maak je niet druk, Lieke gaat binnenkort naar huis.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Zo irritant dat Lieke voor Nadia praat. Als ze dat eens zou laten zou ze een stuk sympathieker overkomen
Eerder verteld hij al heel lang DGK te volgen en ja, hij weet best veel. Hij zei iedere dag te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:49 schreef ericahysterica het volgende:
die kapper staat hysterische nada gewoon uit te lachen
btw hij weet heel veel details, die heeft veel streams gekeken![]()
Gewoon eigen schuld van Nadia. Lieke zou als eerste gekapt worden en Nadia drong zich ertussen .....quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Zo irritant dat Lieke voor Nadia praat. Als ze dat eens zou laten zou ze een stuk sympathieker overkomen
voor wie ga je dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Lieke gaat binnenkort naar huis.![]()
Naads carriere na de kooi: 0900-meisje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van vannacht nog gezien ? Zie Nadia stelt zich weer aan met Dennis in bed
Snelkoppelingen naar alles wat met DGK te maken heeft verwijderen.quote:
ik vind dat zooooooo ranzig he zoals die 2 praten tijdens de "sex"quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef mspoez het volgende:
[..]
Naads carriere na de kooi: 0900-meisje.
Liekut zal wel als een schoothondje achter Huub moeten aangaan, en alles weer goedvinden, anders kan Liekut haar koffers pakkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef FdW het volgende:
Ballekleutertje is niet weg te slaan van die kappert.![]()
Mooooi, dan heeft Lieke ook geen last meer van die dwerg.![]()
Wat een fake-wijf met d'r gehijg alsof ze ligt te bevallenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van vannacht nog gezien ? Zie Nadia stelt zich weer aan met Dennis in bed
ja maar ga nog een bakkie nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:05 schreef blomst het volgende:
iedereen de koffie al op?
Die zeggen dat mannie er geweldig uitziet, andere kappers zeggen dat haar 'haar' er niet uitziet en dat het korter moet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda leek het niet echt leuk te vinden, toen Lieke iets zei over OB, gelijk ze komen nog hoor, die blijven, ik heb mijn eigen kapper. Wat is er zo geweldig aan DOB?
en er niet zoveel vet in moet smeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die zeggen dat mannie er geweldig uitziet, andere kappers zeggen dat haar 'haar' er niet uitziet en dat het korter moet...
Dat zal een verademing voor haar zijn. Er moesten meer neutrale mensen in komen. Ben alleen benieuwd hoe het gaat met Amanda als zij aan de beurt isquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef Clank het volgende:
De kapper vindt Lieke sterk.
Toch wel fijn dat er nu ook eens iemand in de villa wordt toegelaten die Lieke wél leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |