kan leuk worden cora volgt de streams wel en de forumsquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef Ning het volgende:
Brian verteld dat Cora morgen komt
Nu wel? Dat deed ze voorheen helemaal niet meer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:24 schreef Visual het volgende:
[..]
kan leuk worden cora volgt de streams wel en de forums
is dit die gnoom van een nadia?? zoja...wa een vies wijf is het toch....en wanneer gaat die herma is naar de hondentrimmer met der poedelkop??quote:
wat the fuck komt die doen....dat mens is onderhand aardig binnen gelopen door die reclames denk ik...nu is die hoer van een Next topmodel Kim Feenstra...haar assistentes in de reclame..komt ze ook mee.....quote:
hoe weet je dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:24 schreef Visual het volgende:
[..]
kan leuk worden cora volgt de streams wel en de forums
Ja heb ik ook gehoord!quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat palma het programma van vandaag voorlas en dat Cora vanavond om 20 uur komt
Ja het hele weekend geen huishouding geweest hequote:Op maandag 6 augustus 2007 09:24 schreef Anderkeertje het volgende:
wat is die slaapkamer eer ontzettende zooi
ja en dan ook nog eens dat hondje daarquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:24 schreef Anderkeertje het volgende:
wat is die slaapkamer eer ontzettende zooi
Nada heeft gisteren al een douche van 2 minuten genomenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef pasjesjen het volgende:
dacht heel even dat nada ging douchen maar niet dus
o ja zondag 2 minuten gelijkvoor de hele week natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nada heeft gisteren al een douche van 2 minuten genomen![]()
T is traagquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:33 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok is FUCKING TRAAG VANDAAG OF LIGT DAT AAN MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
klopt had ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:36 schreef Marrije het volgende:
ja heel traag maar het functioneert, een half uur geleden krege ik de hele tijd het bericht dat ik maar wat drinken moest pakken
vastquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:53 schreef Meganog het volgende:
Nadia vindt de Serrano ham niet lekker.
Misschien moeten ze er even bij vertellen dat het erg duur is, dan verandert ze wel van mening.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:54 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh Blom is het hooien gelukt?![]()
mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dan kan je weer lekker veel kijken naar de streams die zoooooooooo boeiend zijn. (ik heb ze als achtergrondgeluid)quote:
Downtime is over. Er was een db crash.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ook goedemorgen (voor zover het lukt te posten)
Cora komt vanavond om 20:00, Palma las het zojuist in de agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |