Ik heb het al even in de FB gevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:46 schreef pasjesjen het volgende:
Missen we niet COS ervoor? dit is niet erg duidelijk
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het al even in de FB gevraagd![]()
huub ligt al in bedquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:52 schreef mspoez het volgende:
[afbeelding]
Aldus de situatie:
Lieke is alleenen zielig, Jaap slaapt, Bri slaat Aman die 'lacht', Dennix en Naad zijn 'geil'. Waar is Huub?
Hij zei toch ook dat hij het niet begreep?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat Huub veel minder begrip heeft dan hij verteld aan Lieke. Vroeg of laat krijgt ze het met rente op haar bordje.
Hij heeft tegen Lieke gezegd dat hij er geen begrip voor heeft dat ze niet gewoon naast hem komt slapen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat Huub veel minder begrip heeft dan hij verteld aan Lieke. Vroeg of laat krijgt ze het met rente op haar bordje.
Huppeltje rozenwater is een hufter tot en met, maar dat heeft Lieke inmiddels goed door, en daarom vertrekt ze binnenkort.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoezo, ze is niet eens grootgebracht door haar vader en ze heeft niets met zijn afkomstquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:56 schreef mspoez het volgende:
Is Nadia eigenlijk moslima?
Ja inderdaad, ik bedoelde minder acceptatie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei toch ook dat hij het niet begreep?
Waarom claimen Brian en Amanda het bed van Natasia als ze er zelf al 1 hebben?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:58 schreef wolferl het volgende:
Lieke had gehoopt dat Huub op zijn knieen zou gaan, zodat zij hem weer kon afwijzen.
Nu ze ziet dat Amanda en Brian ook het bed van Natasia claimen kan ze nergens heen.
Nu gaat mevrouw slijmen bij Huub om toch maar een slaap plekje te krijgen.
Dramaqueenerij hoef je ook niet te accepteren, je hebt het slechts te aanvaarden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik bedoelde minder acceptatie.
Wat is het zwart kleed?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:59 schreef Desii het volgende:
Brian was zo scherp, hij had al gezien dat Lieke voor de tweede keer alleen ging slapen.
Het zwart kleed had ze op Natasja's bed gelegd.
Ik heb gehoord dat ze zelfs het hele huis willen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom claimen Brian en Amanda het bed van Natasia als ze er zelf al 1 hebben?
hebben ze ook niet gedaan, lieke ligt er nu inquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mooi, opgerot staat netjes.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje rozenwater is een hufter tot en met, maar dat heeft Lieke inmiddels goed door, en daarom vertrekt ze binnenkort.
Die claimen dat bed helemaal niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ah joh, doe niet zo dapper, je bent een soft ei.....echt welquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dramaqueenerij hoef je ook niet te accepteren, je hebt het slechts te aanvaarden.
Sprak het kleine harde partje Huub in mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |