En dit is dan de nieuwe kapper die ook de streams volgt:quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda leek het niet echt leuk te vinden, toen Lieke iets zei over OB, gelijk ze komen nog hoor, die blijven, ik heb mijn eigen kapper. Wat is er zo geweldig aan DOB?
nou. . .dat riekt naar bonding met de anderen en dan Huub eruit willen stemmenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef wolferl het volgende:
Lieke slijmt zo bij de bewoners.
DIe hebben haar lichamelijk en geestelijk pijn gedaan, en nog slijmt ze met hun.
En Huub laat ze stikken, der eigen vriendje. Snap er geen drol van.
Meer naar het erik gedrag en kijk waar hij zitquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou. . .dat riekt naar bonding met de anderen en dan Huub eruit willen stemmen![]()
Zijn ze Dennix weer vergeten tekst te geven, arme jongen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub gaat het haar van Nadia wassen.
Nadia wil dat de kapper het dan ook nog een keer wast.
Dennis zit op het trappetje te kijken en heeft geen voorbereide tekst voor handen.
Kapper worden past wel bij die kaboutuh, trapje om erbij te kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:36 schreef Clank het volgende:
Huub gaat het haar van Nadia wassen.
Nadia wil dat de kapper het dan ook nog een keer wast.
Dennis zit op het trappetje te kijken en heeft geen voorbereide tekst voor handen.
Ik had vewacht dat jij zou zeggen dat hij teveel trilt, omdat hij alcohol nodig heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Kapper worden past wel bij die kaboutuh, trapje om erbij te kunnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou.. de dissen.. hij speelt kappertjequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:38 schreef Desii het volgende:
Huub is Nada's haar aan het wassen en zit haar te dissen... wel lachen
Ik snap niet dat Dennix nog geen toneelhaak heeft gekregen. Zo'n ontzettend nietszeggend mannetje, ieder ander zou meteen een verbetering zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn ze Dennix weer vergeten tekst te geven, arme jongen.
Het leven als figurant is moeilijk.
Nee, dat trillen heeft het effect van een hoofdmassage, dat schijnt goed te zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik had vewacht dat jij zou zeggen dat hij teveel trilt, omdat hij alcohol nodig heeft.
als hij lieke eruit stemt is dat het begin van zijn eindequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef farscapevr6 het volgende:
zal ze dan toch in september weggaan
en wordt er nu een script gemaakt dat een mooie liefdesbreuk laat zien dat 3 weken duurt waarin ze uit elkaar gaan groeien en zogenaamt als goeie vrienden uit elkaar gaan waar huub met "pijn in z n hart" lieke eruit zal gaan stemmen?
mmmmmmmmm denk je dat de redactie de kip met de gouden eieren zomaar laat slachten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
als hij lieke eruit stemt is dat het begin van zijn einde
Lieke gaat echt zelf weg. Die wordt het beu om continu met 6 aso's te moeten leven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ze hebben elkaar nodig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze gaat er zelf niet uit, want dan komt er een nieuwe, en heeft Huub kans op backup, en dat zal ze hem niet gunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke gaat echt zelf weg. Die wordt het beu om continu met 6 aso's te moeten leven.![]()
Vergissing. Lieke heeft veel meer karakter dan de meeste vrouwen....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat er zelf niet uit, want dan komt er een nieuwe, en heeft Huub kans op backup, en dat zal ze hem niet gunnen.
ja stel je voor dat ze blijft zitten om het spel te winnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke gaat echt zelf weg. Die wordt het beu om continu met 6 aso's te moeten leven.![]()
lieke gaat nergens heenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef FdW het volgende:
[..]
ik weet het niet, Hebben ze vandaag al gepraat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft nu 'een nachtje de ruimte gehad om dingen te kunnen plaatsen' .. iemand al enig idee hoe ze nu tegenover Huub staat? En belangrijker.. heeft Huub al enig idee?
Competitief met min of meer gelijkwaardigen, ja. Verlagen tot aso niveau zoals die bende van 6, neequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke gaat nergens heendaar is zij veel te competitief voor.
lieke gaat net als de anderen voor het miljoen, een andere reden kan ik niet bedenken om in dat gouden kot te gaan. En ook huub zal haar daarbij zeker niet in de weg staan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Competitief met min of meer gelijkwaardigen, ja. Verlagen tot aso niveau zoals die bende van 6, nee![]()
Ik vind haar "normaal" genoeg om te zeggen "he, ik ga eens een echt leven zoeken. Doei!"quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke gaat nergens heendaar is zij veel te competitief voor.
Mama Netty zal trots zijn op zoonlief en schoondochter.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:57 schreef farscapevr6 het volgende:
brrrrrrrrrrr ligt er aardig opgezwollen bij
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed vasthouden, Amanda !
[afbeelding]
zou best kunnen inderdaad dat jaap dan weer een verbintenis aan wil gaan, dan is zijn obstakel Lieke weg dus houdt niks hem tegenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmmmmmmm denk je dat de redactie de kip met de gouden eieren zomaar laat slachten?
jaap zit er ook nog he![]()
tja en dan als beloning nada en nix mogen knippenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:01 schreef Meganog het volgende:
De kapper is zo blij dat hij in de Kooi is; hij is er al een jaar mee bezig.
Ja, hij kent Edwin, patricia. mayday.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:01 schreef Meganog het volgende:
De kapper is zo blij dat hij in de Kooi is; hij is er al een jaar mee bezig.
NEENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |