Top Secret.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou vraag ik me nog steeds af waarom die Bryce zonodig de intersect moest stelen..
uhuhquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Morgen weer toch?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rachel Bilson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke aflevering, nieuwe ontwikkelingen die er weer voor zorgen dat het Chuck-Sarah-verhaal langer gerekt kunnen worden
Ik heb 'm ook net gekeken, goeie aflevering idd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Best Chuck EVER!!!!!!!!!!!!!!!OMG
![]()
![]()
Ik wist gewoon dat blondie loog toen Chuck het haar rechtuit vroeg!! wat een moeilijke keuze tussen die twee.. damn you! Ik zou het niet weten..
Betekent dit trouwens dat we Rachel vaker mogen verwachten.. ik dacht namelijk dat het eenmalig was
Ze had er typische Summer opmerkingen tussen zitten haha... heerlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook net gekeken, goeie aflevering idd.
Ik weet alleen niet zo zeker of blondie loog, gezien het eind van deze episode...
Zou leuk zijn als rachel nog vaker komt
Nice clothing by the way
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze had er typische Summer opmerkingen tussen zitten haha... heerlijk
maar juist door het einde van de aflevering kon je erop uitmaken dat ze juist wel loog.. of heb ik het verkeerd begrepen?Oh, zo, ja, ik had je even verkeerd geinterpreteeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Denk het wel, dat hartapparaat piepte ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben benieuwd trouwens of Sarah stiekem heeft gehoord wat Chuck tegen haar zei toen ze in coma lag over al die geheimen in zijn hoofd.
haha ik vroeg me af waarom het over Sarah ging maar het ging over Lancaster.. beetje verwarrend aangezien onze schone blonde Sarah heet in de seriequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk het wel, dat hartapparaat piepte ook.
Die kerel maakt goeie series iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik vroeg me af waarom het over Sarah ging maar het ging over Lancaster.. beetje verwarrend aangezien onze schone blonde Sarah heet in de serie
kweet het niet.. ze zouden er best een angle van kunnen maken maar aan de andere kant zou het wel al héél snel zijn aangezien het pas de 8e episode was.
Ik ga Josh Schwartz trouwens bombarderen tot mijn #1 hero!![]()
Ik bedoelde natuurlijk die zus. Haal de namen altijd door de war.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik vroeg me af waarom het over Sarah ging maar het ging over Lancaster.. beetje verwarrend aangezien onze schone blonde Sarah heet in de serie
* eer-ik gaat kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef CurseOfCurves het volgende:
En Big Mike's hotdog aan het einde was lang.. en kort.. en weer lang.. is dit iemand anders ook opgevallen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe Sarah die knie kapot schoot na al dat geflikflak was ook mooi.
Bier.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:12 schreef neggix het volgende:
Wat een super ep weer
Echt een serie met lekkere wijven, humor en actie. Wat wil je nog meer
Die Bilson is ook een kleintje eigenlijk hequote:Op woensdag 14 november 2007 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Talk about an awkward situation..
1.56 volgens verschillende celebrity sitesquote:Op woensdag 14 november 2007 01:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die Bilson is ook een kleintje eigenlijk he
quote:Gomez explained the situation with Chuck during the strike, noting "We're actually fortunate enough that we're a little bit ahead of the curve - a little bit ahead of the game, so we actually have our full 13 [scripts] finished and done. So we're in the middle of shooting [the 12th episode] right now, and then we actually have a 13th script, so we will finish shooting our original contracted 12 episodes past the pilot. But after that, that's when it becomes really real, at least for our cast and crew."
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:25 schreef Sai het volgende:
Chuck is echt by far mijn favoriete serie nu. Prison Break is geweldig geproduceerd, Pushing Daisies is ongelofelijk goed geschreven, in Journeyman wordt sterk gespeeld, maar Chuck is gewoon tóf. Het is verleidelijk Chuck te onderschatten omdat het allemaal zo low-brow is (lekkere wijven + actie) en er meteen een 'leuk voor één seizoen'-stempel op te plakken, maar de cast, de toon en de scripts klikken zo goed in elkaar dat Chuck het naar mijn idee meer verdient dan al die andere series om nog heel wat seizoentjes door te rijden in één van die stoere Nerd Herd autootjes.
Helemaal mee eens, van mij mag Chuck fijn terugkomen na de stakingquote:Op donderdag 15 november 2007 14:25 schreef Sai het volgende:
Chuck is echt by far mijn favoriete serie nu. Prison Break is geweldig geproduceerd, Pushing Daisies is ongelofelijk goed geschreven, in Journeyman wordt sterk gespeeld, maar Chuck is gewoon tóf. Het is verleidelijk Chuck te onderschatten omdat het allemaal zo low-brow is (lekkere wijven + actie) en er meteen een 'leuk voor één seizoen'-stempel op te plakken, maar de cast, de toon en de scripts klikken zo goed in elkaar dat Chuck het naar mijn idee meer verdient dan al die andere series om nog heel wat seizoentjes door te rijden in één van die stoere Nerd Herd autootjes.
Fresh Feeling van The Eels.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand welk nummer je op het einde hoorde?
Ja, dat is Eels - Fresh Feelingquote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand welk nummer je op het einde hoorde?
Niks mis met eelsquote:Op donderdag 15 november 2007 17:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Das wel van die lekkere Goeiemoggel muziek op een zondag, ontbijtje erbij enzo..
Staat ie er niet vanavond al op dan?quote:Monday, November 19
8:00 PM
Chuck CHUCK VERSUS THE IMPORTED HARD SALAMI
Neuh pas rond 06:00 smorgens geloof ik.. (de 20ste dus)quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat ie er niet vanavond al op dan?
Yup zoiets.. Dinsdagmiddag maar kijken danquote:Op maandag 19 november 2007 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neuh pas rond 06:00 smorgens geloof ik.. (de 20ste dus)
Vanavond weer een nieuwe Chuck kijken op de HDTVquote:Op maandag 19 november 2007 11:44 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Yup zoiets.. Dinsdagmiddag maar kijken dan
Denk dat Rachel (quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Top aflevering weer idd.. maar ik ben het ermee eensch dat het einde nogal fucked up is... larkin die helemaal niet dood is.. en alles blijkt dus nu zo'n beetje 1 groot geheel te worden. Don't know if me likes that!
Is dit ook trouwens het einde voor Summer?
Bryce gaat ook bij Best Buy werkenquote:Op woensdag 21 november 2007 02:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuke aflevering met Rachel Bilson weer, einde is echt een kuttwist, gaat werkelijk waar nergens over..
Ben benieuwd hoe ze zich daar uit gaan lullen..
E! Onlinequote:Great news, kids. Inside sources tell me two of my new faves, Chuck and Life, have both gotten back nine orders from NBC, meaning when the strike ends they'll get full seasons!
Now, what does this delicious news mean in the grand scheme of things?
Well, about a month ago, I heard from a source very close to Chuck that the network was not going to pick it up until after the strike was over. Talks resumed today, and rumor has it things are looking very positive. Could the bosses over at the Peacock net know something good about the strike ending sometime soon? Let's hope so!
Also, what about NBC's other freshman shows? Sadly, it seems like Journeyman will only finish 12 episodes before going off into that good night. And Bionic Woman? Well, despite everyone's highest hopes, it continues to struggle, and today, a blogger reported that Katee Sackhoff has left that building...
fuck it, gewoon tijdens college kijken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:11 schreef Schuttingbeer het volgende:
Shit, heb zo college.. moe'k nog langer wachten
Ja, ik dacht: eens kijken hoever ie is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo, die 4 uur gingen snel voorbij zeg
Sarah is er nu aan herinnerd dat ze nog van Bryce houdt en heeft weer meer afstand genomen van Chuck. Bovendien is de grote verhaallijn achter de serie weer een stuk duidelijker geworden.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef Rianne84 het volgende:
heb echt hardop zitten lachen, leuke aflevering
Maar wat was het nut nou om die Bryce uit de dood te doen rijzen?
Zonder, ik heb m'n engels wel onder de kneequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:35 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik zat me vanmiddag al af te vragen of er eigenlijk wel een Chuck-topic op Fok was. Chuck owns! Bijna net zo hilarisch als House, maar een stuk luchtiger!
Oh ja, waar halen jullie de subtitles vandaan? Ik van nlondertitels.com, maar die worden niet zo snel bijgewerkt. Staat nu t/m 8 op.
Of kijken jullie zonder? (dat sucks, vind ik).
Zonder ondertitels ja.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:35 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Ik zat me vanmiddag al af te vragen of er eigenlijk wel een Chuck-topic op Fok was. Chuck owns! Bijna net zo hilarisch als House, maar een stuk luchtiger!
Oh ja, waar halen jullie de subtitles vandaan? Ik van nlondertitels.com, maar die worden niet zo snel bijgewerkt. Staat nu t/m 8 op.
Of kijken jullie zonder? (dat sucks, vind ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |