abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52322256
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is dat ik kan draaien tot ik een ons weeg, maar het frontje komt er niet af. Er zit wel enige beweging in als ik het naar voren kantel, maar ik ben bang dat ik iets serieus stuk maak als ik door'breek'.

Met het in elkaar zetten van die lades, moet je die frontjes er ook opklikken. Dus ik denk dan dat ik ergens ook iets moet indrukken om die front er weer af te krijgen.
Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_52324332
Van het weekend zag ik deze tafel bij IKEA, de JÄMSUNDA:



Nu staat er bij dat er een bijpassend dressoir is, maar dat kan ik niet vinden en heb ik in de winkel ook niet gezien. Is daar meer info over? Edit: (Inmiddels gevonden in de online catalogus voor 2008, blz 86)

Is er ook te zeggen of deze serie wordt uitgebreid?

[ Bericht 9% gewijzigd door Marsepein op 13-08-2007 11:12:08 ]
pi_52324427
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:58 schreef LamstraalASD het volgende:

Na alle bedden te hebben uit getest was er 1 die erg lekker lag dus prijs kaartje erbij : PLOF! ik pleur uit bed, kijk nog eens naar dat kaartje: 2000 euro.........voor een bed? was nieteens goud :S

Ok dan maar op handen en knieen naar de uitgang, onderweg nog gekeken naar lampen en hier wel wat leuke dingen gezien. Kolere 2000 euro!!!!! voor een bed.
Ik vind het nog wel meevallen - alhoewel het een smak geld is - bij een gemiddelde beddenzaak zit je daar ook zo aan. En Ikea-bedden zijn van goede kwaliteit over het algemeen
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:15:30 #79
3542 Gia
User under construction
pi_52324542
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Er zit een metaalkleurig vierkant 'lipje' in het mechanisme van de ladebevestiging, waaraan de veer vastzit. Als je dat lipje met de kop van een kruiskopschroevendraaier wat opzij drukt, zie je een kruis waarin je je schoevendraaier zet. Even een kwartslag draaien en je beweegt daardoor de veer, en het frontje klikt van de lade af.
Aha, ga ik eens proberen. Als het gelukt is laat ik het wel weten.

Alvast bedankt.
pi_52331159
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:59 schreef Elegy het volgende:
Ik stond van de week in de Leen Bakker (ik weet, ik weet ) en raakte daar aan de praat met iemand die beweerde dat het laminaat antiek grenen bij de Ikea in Delft voor ¤5,- per m2 verkocht werd, in plaats van de gebruikelijke ¤8,95.

Omdat ik nog in de buurt van Haarlem woon ben ik bij de vestiging Haarlem langsgereden (ik heb het nog nooit zo rustig gezien op een zaterdag in de Ikea ) maar daar was het nog de oude prijs, en medewerkers hadden ook geen idee.

Is het soms lokaal, of kalde die mevrouw raas?
Vind het namelijk erg mooi laminaat


...tevens verkapte Terug Vindt Plundra
Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijk
pi_52333065
Laminaat is in Delft idd goedkoper. Het is geloof ik een Concept Center, waardoor ze kunnen experimenteren qua prijs, om te kijken wat het effect daarvan is.

5 euro voor Tundra laminaat lijkt me echter wat overdreven. Ik heb 1,5 maand geleden mijn vloer in Delft gehaald, en toen koste het Tundra laminaat daar 6,95 per m2. ( andere varianten waren wel goedkoper). Wat nog steeds een flinke korting is natuurlijk.
pi_52337755
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
pi_52339102
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.
Wie vertelde je dan dat je je geld niet contant terug krijgt? Volgens mij krijg je bij ons in Hengelo dan ook gewoon je geld terug wanneer je de artikelen met een hele originele verpakking terug brengt. Maar dat weet ik niet zeker...

In principe ben je zelf verantwoordelijk voor dat je de goede spullen meeneemt... op de stellingen zitten kaarten met artikelnummers welke moeten corresponderen met de artikelen die er onder of er boven liggen. Het beste is om even te controleren of je daadwerkelijk dat hebt, wat je moet hebben. Pak je gewoon blind je spullen mee, dan kan het zijn dat je verkeerde dingen hebt.

Overigens, IKEA is absoluut geen bedrijf met een 9-17 mentaliteit... dus dat denigrerende gepraat over hulpjes en dergelijke helpt niet echt... ik hoop niet voor je dat je op zo'n manier aan de telefoon hebt gehangen, want je wekt zo weinig symphatie...

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice en het daar kunt overleggen. En anders gewoon in de winkel proberen of ze het voor je kunnen regelen. (die reiskosten vergoeden we volgens mij niet...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:12:55 #84
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52339885
Ik zag net in een ander topic dat Adelante enigszins kon voorspellen (voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk) welke series er bij de Ikea blijven en welke niet. Nu ben ik al een tijdje aan het denken om stapel PAX kasten te halen. Nu wil ik natuurlijk wel het risico voor zo ver mogelijk verkleinen dat die kleur/maten deruit gaan .
Nu is de vraag... Pax in eikenfineer... Is dat een redelijk goed lopende lijn? Is de kans groot dat die eruit getieft gaat worden?
pi_52342307
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik zag net in een ander topic dat Adelante enigszins kon voorspellen (voor zo ver dat mogelijk is natuurlijk) welke series er bij de Ikea blijven en welke niet. Nu ben ik al een tijdje aan het denken om stapel PAX kasten te halen. Nu wil ik natuurlijk wel het risico voor zo ver mogelijk verkleinen dat die kleur/maten deruit gaan .
Nu is de vraag... Pax in eikenfineer... Is dat een redelijk goed lopende lijn? Is de kans groot dat die eruit getieft gaat worden?
Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..

Verder is eiken een kleur die in veel andere series eruit wordt gehaald (o.a. bureauserie JONAS). Dat zegt niet veel, maar soms wordt er over het gehele IKEA assortiment besloten bepaalde kleuren niet of minder te gaan gebruiken... het zou dus kunnen dat eiken er op den duur uit gaat. Ik kan dit morgen even voor je nakijken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:29:21 #86
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52342449
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Helaas is het voor IKEA niet zo interessant of artikelen in Nederland goed lopen. Daarvoor is de Nederlandse markt te klein..

Verder is eiken een kleur die in veel andere series eruit wordt gehaald (o.a. bureauserie JONAS). Dat zegt niet veel, maar soms wordt er over het gehele IKEA assortiment besloten bepaalde kleuren niet of minder te gaan gebruiken... het zou dus kunnen dat eiken er op den duur uit gaat. Ik kan dit morgen even voor je nakijken.
Super!! .
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:31:53 #87
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52342527
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef devvertje het volgende:

[..]

Iemand die hier iets meer vanaf weet, kan wel een metertje of 40m2 gebruiken namelijk
Nou, ik was zaterdag bij de Ikea in Delft en daar bleek dus dat antiek grenen laminaat nu voor ¤5,95 per m2 was. Dat ga ik van de week ook maar halen, ik heb ook iets van 40m2 nodig

Bij nader informeren blijkt dat het daar geen tijdelijke aanbieding is. Heb trouwens ook meteen maar de eettafel+4 stoelen meegenomen die op de achterkant van de huidige catalogus staat. Van ¤89,- voor ¤59,- dat laat ik ook niet staan. Was ook de laatste trouwens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52342802
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet mogen artikelen die open zijn geweest gewoon terug hoor. Heb je de verpakking nog en heb je die ook heel gelaten? Zonder verpakking is het voor IKEA onverkoopbaar en dan is een tegoedpas nog redelijk.
Wie vertelde je dan dat je je geld niet contant terug krijgt? Volgens mij krijg je bij ons in Hengelo dan ook gewoon je geld terug wanneer je de artikelen met een hele originele verpakking terug brengt. Maar dat weet ik niet zeker...

In principe ben je zelf verantwoordelijk voor dat je de goede spullen meeneemt... op de stellingen zitten kaarten met artikelnummers welke moeten corresponderen met de artikelen die er onder of er boven liggen. Het beste is om even te controleren of je daadwerkelijk dat hebt, wat je moet hebben. Pak je gewoon blind je spullen mee, dan kan het zijn dat je verkeerde dingen hebt.

Overigens, IKEA is absoluut geen bedrijf met een 9-17 mentaliteit... dus dat denigrerende gepraat over hulpjes en dergelijke helpt niet echt... ik hoop niet voor je dat je op zo'n manier aan de telefoon hebt gehangen, want je wekt zo weinig symphatie...

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de klantenservice en het daar kunt overleggen. En anders gewoon in de winkel proberen of ze het voor je kunnen regelen. (die reiskosten vergoeden we volgens mij niet...)
Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?

En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:44:30 #89
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52342962
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?

En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
Je bent een ikea noob .
Overigens kans je ingesealde producten met een scherp mesje heel netjes opensnijden. Veel mensen gaan er alleen in scheuren en trekken zodat je een verneukte verpakking hebt .
pi_52343524
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Leuk als het gesealed in plastic ligt, dat kan je niet heel houden. En wie controleerd nou die artikel nummers? Je hebt daar een beschrijving voor alle producten die daar liggen, blijkt dat die beschrijving niet eens verkocht wordt, dat is toch enorm slordig?

En het personneel dat wij mee spraken kon ons niks beloven, niks voor ons regelen, toch behoorlijk vervelend. En we hebben ze nog niet gebeld, moet morgen gaan we er langs en kijken hoe ze de rest terug nemen. Is toch belachelijk dat ze planken en houders verkopen voor staanders DIE NIET MEER BESTAAN. Dus producten verkopen die eigenlijk niemand kan gebruiken. Ik vind het een slordige manier van werken.
naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...

Wellicht kunnen ze het in Utrecht opnieuw verpakken...

Wat betreft het controleren van artikelnummers; ik raad het elke klant aan te doen. Klanten zijn nogal gemakkelijk en leggen producten nogal snel terug op plekken waar het niet hoort. En dan gaan we daar als IKEA echt geen verantwoordelijkheid voor nemen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52343566
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?

[ Bericht 25% gewijzigd door Cyan op 13-08-2007 22:05:09 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52343661
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?
Euh geseald in plastic betekend dat er een giga inpakapparaat bij de fabrikant staat die het inpakt

Neej volgens mij heeft iedere vestiging rollen plastic... dus dat moet wel lukken denk ik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52344753
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

naja je kunt het ook van een ander point-of-view bekijken... Je hebt die serie al en je wilt het nog uitbreiden, dan verkopen ze daar nog de planken en plankdragers...

Wellicht kunnen ze het in Utrecht opnieuw verpakken...

Wat betreft het controleren van artikelnummers; ik raad het elke klant aan te doen. Klanten zijn nogal gemakkelijk en leggen producten nogal snel terug op plekken waar het niet hoort. En dan gaan we daar als IKEA echt geen verantwoordelijkheid voor nemen...
Ja oke maar mensen die van de catalogus die serie hebben gekozen die zien nu alle onderdelen liggen en zien die standaarden met het stikkertje en die denken gewoon dat hij nog verkocht word. Zet anders op z'n minst een bordje neer met onze stickers kloppen niet en wij verkopen dit niet meer. Want alle nieuwe spullen lagen in de oude rekken met de oude bordjes er onder en leken precies hetzelfde. En als je denkt dat die serie gewoon verkocht word neem je die mee.
pi_52345297
Vandaag bij IKEA Hengelo een GALANT bureau aangeschaft, 't was wel druk bij de afgiftebalie (ik vind wachten niet erg maar mijn moeder is zo'n ongeduldig figuur )

Ik ben goed te spreken over de bezorgservice... rond een uurtje of 5 afgegeven voor transport, en om kwart voor 8 al afgeleverd in Enschede
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_52345718
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Marsepein het volgende:
Van het weekend zag ik deze tafel bij IKEA, de JÄMSUNDA:

[afbeelding]

Nu staat er bij dat er een bijpassend dressoir is, maar dat kan ik niet vinden en heb ik in de winkel ook niet gezien. Is daar meer info over? Edit: (Inmiddels gevonden in de online catalogus voor 2008, blz 86)

Is er ook te zeggen of deze serie wordt uitgebreid?
Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?
pi_52345767
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Iemand van IKEA die wat kan zeggen over deze serie, of daar uitbreiding in modellen en kleuren inzit?
Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52345891
Ik heb de nieuwe catalogus!! Morgen meteen naar Ikea (Duiven), maar heb nog 3 kleine vraagjes:

1. Klopt het dat je vanaf 9 uur al naar binnen mag om te ontbijten?
2. Kunnen de pootjes van de Klippanbank af?
3. Is de Kullen garderobekast met 3 deuren daadwerkelijk 89 euro?

Alvast hartelijk dank!
pi_52346247
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb de nieuwe catalogus!! Morgen meteen naar Ikea (Duiven), maar heb nog 3 kleine vraagjes:

1. Klopt het dat je vanaf 9 uur al naar binnen mag om te ontbijten?
2. Kunnen de pootjes van de Klippanbank af?
3. Is de Kullen garderobekast met 3 deuren daadwerkelijk 89 euro?

Alvast hartelijk dank!
1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:07:44 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_52346355
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Super!! .
ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:08:51 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_52346385
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52346477
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook binnen trouwens

vind het wel jammer dat personeelsleden niet meer een paar weken eerder 'm persoonlijk ontvangen.
Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346515
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Tsurany het volgende:
Weer achterlijke praktijjken bij Ikea. De Broder serie gaat uit het assortiment dus de staanders van de steliingkast zijn er niet meer. Echter de nieuwe serie ligt al wel weer gewoon op de plek waar eerst die andere staanders stonden compleet met bijbehorend kaartje van die oude staanders. Dus wij kopen die omdat we denken dat het de goede is, met 12 planken en 12 setjes om de planken mee te bevestigen.
Eenmaal in Almere (Ikea was in Utrecht) blijkt dat het de verkeerde staanders zijn dus daar moeten we mee terug. Dan pas blijkt dat die hele serie niet meer leverbaar is. Klantenservice geeft geen geld terug omdat het geopent is maar een pasje waarmee je bij Ikea moet kopen. En de planken en de plank bevestigers zijn ook nutteloos omdat die enkel met dat systeem werken en het nieuwe systeem heb je andere voor nodig.
Oftewel we moeten morgen alles terug brengen en alles is al geopend. Dus dat is in totaal 140 euro aan materiaal waar we enkel bonnen voor krijgen, 5 uur verspilde tijd en 3 ritjes Ikea-Almere en terug. En dat allemaal omdat hun daar hun zaakjes absoluut niet in orde hebben en alles in de showroom laten staan terwijl het niet meer leverbaar is en zelfs de showroom modellen al verkocht zijn.

Is er enige mogelijkheid om gewoon ons complete bedrag cash terug te krijgen en een vergoeding voor 3 ritjes van elk ruim een uur? Aangezien het overduidelijk de schuld is van de slechte organisatie bij Ikea. De mensen daar kunnen ons ook al niet helpen want dat zijn natuurlijk hulpjes omdat de chefs al na 5 uur weg zijn en de hulpjes mogen zelf niks beslissen.
Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
pi_52346534
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een beetje vreemd... Je kunt nu al klanten in de winkel krijgen met dat ding en zelf hoef je em nog geeneens gezien te hebben...

en als je pech hebt en je woont in utrecht moet je wachten tot september....
ik dus maar in de kantine heb ik m al bekeken
pi_52346683
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is die net nieuw...

maar volgens mij komen er niet meer kleuren en zitten er ook niet meer modellen in de planning... sorry
Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
pi_52346804
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Erg jammer, ik vind het erg mooi, maar als we later nog wat uitbreiding willen dan is dat lastig. Nog maar eens gaan kijken of er alternatieven zijn. Staat het dressoir al ergens opgesteld?
In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52346870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hallo IKEA Utrecht hier
wie of wat heb je gesproken over die tegoedpas? ikzelf geef vaak gewoon cash terug als het gebrek aan communicatie van IKEAzijde betreft is het geheel iemands eigen schuld dat de verpakking open is dan is het jammer, en we kunnne t vast insealen maar als we geen artikelnummerstickers meer hebben kan t niet meer verkocht worden in de winkel aangezien we die niet zelf kunnen maken heb ik begrepen. En een kilometervergoeding is vaak mogelijk maar voor 3ritjes heen en weer lijkt me overdreven, de eerste rit heen en terug maak je toch zelf omdat je wil winkelen en staat los van dit verhaal.
Oh en de leidinggevenden zijn er altijd wel hoor
Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
pi_52347009
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In hoeverre had je em willen uitbreiden dan? tis al een behoorlijk grote tafel...

ik heb geen idee of het buffet al ergens staat... daar is elke winkel zelf verantwoordelijk voor namelijk... sorry
Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
pi_52347173
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Stoelen, laag TV meubel, vitrinekast etc etc.

Niet zo zeer de tafel, maar de serie
ooooow okej... naja t wordt niet echt een serie... ja een eetkamerserie, maar geen IKEA breede serie...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52347479
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:23 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Dat was zo'n meisje bij de service balie, een van die daar. Was m'n ma trouwens, m'n pa en ik gingen alvast kijken voor de goeden. Daar spraken we iemand van afdeling Opbergen en die zei dat die kast uit het assortiment ging. Enkel zijn baas was er niet meer volgens hem. Maar goed hij wist ook niet waarom de rest van de zooi er nog wel lag en waarom het verkeerd lag maar hij kreeg pas vandaag te horen dat het omgewisselt moest worden en dat was nadat we het vanochtend al gekocht hadden. Maar m'n pa had nog gevraagt aan hem of daar alles bij zat en dat was volgens hem ook goed. Dus morgen alles terug brengen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Zo'n pas is leuk maar voor 140 euro niet want voor zoveel geld kopen we wss niks meer daar omdat we daar verder niks konden vinden wat we moeten hebben.

Wij kozen juist voor het Broder systeem dat je tussen de vloer en het dak bevestigd zodat we niks aan de muren hoeven hangen, maar dat was er dus niet meer en is vervangen voor een systeem dat wel aan de muur moet.
heeft je moeder duidelijk verteld dat het probleem aan onze zijde lag? dus niet alleen gezegd datz e het verkeerde meegenomen had en open gemaakt? als je het uitlegt zoals het hier krijg je volgens mij echt wel gewoon cash terug (heb je mij nog gespot? zag je in mn fotoboek lurken )
pi_52347642
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
pi_52347746
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Tsurany het volgende:
Nee dat wisten we toen nog niet, en toen we later terug kwamen stonden er 3 tutmussen die 1 klant per 5 minuten hielpen, duurde ons te lang met 20 klanten voor je.
Ja zat te kijken of ik jou er bij zag staan, kon ik jou de schuld geven Maar dacht t niet.

Ikea is een prachtig bedrijf, tot er iets mis gaat en dan heb je echt niks aan ze.
ik ben ook zo'n tutmus hoor heb er de hele dag gestaan en vanaovend waren we met zn drieën dus dank je oh en vanmiddag hadden we 50 wachtenden (god wat had ik t gehad ) en nee ik was t niet want dan had ik t me wel herinnert
pi_52347795
en dat gezeur over wachten kan ik me echt pissig om maken, ik werk me helemaal kapot de klanten zorgen er vaak voor dat t allemaal zo lang moet duren
pi_52347895
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:07:09 #114
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_52348107
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Cyan het volgende:
Maar geseald in plastic betekent vast dat Ikea ergens een rol plastic heeft liggen en het artikel weer keurig in kan sealen, toch?

Ik kijk trouwens iedere dag op de Ikea site maar de Kramfors 3-zits in Myrby donkergrijs en geel is nog nergens te bekennen. Anyone die enig idee heeft hoe, wat, wanneer?

Oh de 2 zitter wel! Woehoe! Stel dat ik morgen of iig deze week de banken ga bestellen, kunnen ze dan de 2-zitter nog even bewaren totdat de 3-zitter in de goede kleur binnen is?
Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
pi_52348171
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1. Het restaurant is vanaf 9:00 uur open voor het ontbijt inderdaad... (voor slechts 1.- per persoon!)
2. De KLIPPAN wordt helemaal 'plat' geleverd. Je zult thuis nog de rug- en armleuningen en de poten moeten monteren.
3. De KULLEN is inderdaad 89.-... precies zoals ie in de catalogus staat

Shop ze morgen
Dankjewel! Geweldig!
Dat gaat zeker lukken!
pi_52348182
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Tsurany het volgende:
Moeten ze is wat meer mensen inhuren en niet dozen met glas gaan stuk gooien. En zo heel langzaam al die briefjes lezen. Die mensen die ik er zag staan liepen nu niet superhard te werken.
die lamp liet ik kapot vallen en dat was een ongelukje en vanaf 12uur daar staan, met een personeeltekort, 50 wachtenden, lastige probemen is echt slopend. Ow wacht ik dacht dat ik met een persoon van 30 ofzo te maken had maar je bent amper ouder dan ik.. dat verklaard
pi_52348307
Tsk tsk tsk was jij dat...
pi_52348375
ja dat was ik nadat ik vanochtend dezelfde lamp hier thuis van mn nachttafeltje had gestoten it was my lucky day
pi_52348437
Vind je die lamp zo lelijk dan?
Maar ach, gewoon de klant de schuld geven. Ja het zat zo in het doosje toen het terug gebracht werd.
pi_52348490
Nope zo ben ik niet, ik had hem al terug genomen op voorraad moest m toen zelf weer handmatig afboeken en nee is niet lelijk want heb dezelfde inmiddels weer staan
pi_52348532
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
pi_52348769
en waarom zou ik dat doen?:')
pi_52348957
Ben jij er niet verantwoordelijk voor? Dunno of jij er voor moet betalen.
pi_52349103
Nee hoor. ongelukje kan gebeuren en anders t was een lampje van 3.99
pi_52349701
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Verwachten dat IKEA personeel de werkgever oplicht, en dan ook nog verwachten dit te kennen geven in dit topic

ontopic: Mooie spullen, voor weinig geld
pi_52351502
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:06:26 #127
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52352430
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik weet dat PAX eiken 35cm diep uitgaand is, maar de 58cm durf ik zo niet te zeggen, mag bart wel ff checken
Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Tsurany het volgende:
Valt mee dan. Maar klant schuld geven lijkt me toch handiger.
Wel ja .
pi_52361663
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar je komt wel behoorlijk gefrustreerd over net alsof IKEA personeel het als doelstelling heeft om klanten expres het leven zuur te maken door artikelen verkeerd in de schappen te leggen en hen uit te maken voor leugenaars.

-edit- 't Is de McDonald's niet - Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:22:27 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_52368852
Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:47:17 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_52369670
Nieuwe apparatuur van NUTID



heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52370340
Gerechtigheid, meisje dat ons hielp was nieuw en had naar chef gebeld, die zei doe maar geld terug voor de planken en bevestiging want voor staanders gaat niet meer nadat ze al een pas hebben. Namen we geen genoegen mee, chef laten komen, hij snapte t wel na een tijdje zeuren, ging even overleggen met meisje en uiteindelijk hele bedrag terug. Als je zeurt krijg je uiteindelijk wel je zin.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:42:42 #132
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52371780
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID

[afbeelding]

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
pi_52372018
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Nee dat niet maar als klant het ingeleverd heeft, jij laat het vallen, geef je klant de schuld Klant is al weg dus hoeft niet te betalen en weet van niks en bedrijfslijder verdenkt klant maar heeft geen idee wie dat is. Niemand verliest En ik vind IKEA best geweldig, erg blij met m'n stoel en TV meubel maar als er iets mis gaat ben je imo gewoon genaait en dat vind ik kut organisatie van de ikea. Helemaal als je maar 3 man klantenservice heeft, klopt iets niet. Maarja das vaak met alle grote bedrijven zo.
tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49:42 #134
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52372067
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis vakantie we hebben heel veel mensen maar die zijn op vakantie waardoor er een personeelstekort is en wij met 3 man ons naar de kloten werken en wat krijgen we alleen maar commentaar
Joh, laat je je niet kisten... Sommige mensen hebben niet door hoe het in de "echte wereld" gaat .
pi_52372847
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ah, ik wil toch 58cm . Ik maak me alleen ergens zorgen voor die hoek dinges. Die ziet er ook niet echt uit alsof die veel verkocht wordt. Maar dank je wel!
[..]

Wel ja .
Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe apparatuur van NUTID

[afbeelding]

heb er een vrijhangende afzuigkap van gezien, die gewoon leek op een lamp met groene kap
NUTID is echt een super serie!

die afzuigkap is ook geweldig inderdaad!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:09 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52372901


Onderdeel van de nieuwe kerstrange...

Verkrijgbaar in 47cm en in 90cm...

[ Bericht 59% gewijzigd door Bartjebart op 14-08-2007 23:10:56 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:35:16 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_52380319
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 15 augustus 2007 @ 08:54:09 #138
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_52380925
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

pi_52381802
Van de week weer allemaal inkopen bij Ikea gedaan
Maar nu zag ik bij de Ikea in Utrecht dat "schilderij" van Times Square met die gele taxi's
Deze wil ik graag kopen, maar Delft is beter te doen voor mij.
Op de site staat die niet, maar weet iemand hier of deze ook in Delft te koop is??
pi_52381967
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef baniekje het volgende:
Binnenkort(zaterdag) ga ik met mijn zoon Ikea Heerlen plunderen.
Nu wilde hij graag het hoekbureau van Mikael maar die is dus in Heerlen nu niet op voorraad.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij wel weer op voorraad is, of zal ik hem moeten bestellen?

Verder zou ik willen weten of de inbouwapparatuur van Ikea ook in andere keukens past? In ons nieuwe huis zit een keuken met een verouderde oven/kookplaat en een vaatwasser(die het niet doet).

Straks nog maar even langs om nog eens te kijken en zo....

altijd leuk rondneuzen bij Ikea!

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:59:41 #141
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52385060
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh... MIKAEL is op het moment wat slecht leverbaar... IKEA Heerlen heeft het ongetwijfeld in bestelling staan voor je, maar kan dit niet voor je reserveren... ik kan je alleen aanraden om via internet in de gaten te houden of het binnen is... (dat gaat trouwens nog wel even duren helaas...

Wat betreft het apparatuur; dit zijn gewoon standaard maten en voor zover ik weet dus gewoon in iedere keuken te gebruiken.
Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
  Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 15:24:04 #142
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_52391541
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:04:22 #143
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_52392953
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Staat daar ook "Whirlpool for Ikea" op? .
Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
pi_52394236
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hele rare vraag misschien...

Hebben ze bij de ikea ook dingen als een 2 persoons klamboe of 2 persoons spreien voor over het bed ?
mijn vriendin heeft mij met deze onmogelijke taak opgezadeld
Ja spreien zowieso en vaak zijn ze nog groter zodat ze over het bed heen vallen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52396487
In de nieuwe gids (blz.224) wordt een nieuwe serie getoond, de ASPVIK-serie.

Kan een van de medewerkers mij vertellen of het wandrek in deze serie niet toevallig exact gelijk is aan de oude DIRIGENT-serie? De plaatjes zijn namelijk exact gelijk
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_52397698
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef ProgMAN het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment wat problemen met de levering van de Myrby stoffen. Met name Myrby donkergrijs heeft bij een aantal modellen leverproblemen. Zou binnen een aantal weken opgelost moeten zijn.

Ik zou als ik jou was beide modellen tegelijk bestellen.
Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
pi_52398687
Die werkbladen die vroeger op de site stonden, ik kan ze nu niet meer vinden...
Was echt voor bv computer tafel te maken, je had ze met vaste en verstelbare poten.

Mijn wens ging uit naar werkblad zwart...
dikte 34 mm
150 cm breed
en 70 cm lang

ik kan ze nergens meer vinden?
zijn zulke dingen eruit gehaald met de omwisseling naar de nieuwe collectie?
kijk ik ernaast of?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_52399851
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 18:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Bestel die Kramfors maar gewoon, gok op een levertijd van 3 a 4 weken!! Kramfors blijft voorlopig gewoon in het assortiment. Het kan inderdaad zijn dat iets niet op internet staat, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat we het niet meer verkopen!!
Maar kan ik er dan wel vanuit gaan als ik em in het donkergrijs ga bestellen met extra gele hoezen (of andersom) dat ie dan ook echt komt?

Moet je trouwens het hele bedrag in 1 keer voldoen of doe je een aanbetaling (en hoeveel % is dat) en betaal je de rest bij levering?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:47 #149
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52401023
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam mis mee . En bij NUTID staat het er volgens mij bij onherkenbaar op...
Vind ik er cheap uit zien .
Maar das mijn mening natuurlijk...
pi_52406431
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het voor je nagekeken en de hele eiken serie van PAX gaat eruit... sorry...

(in Hengelo hebben we al bijna niets meer op voorraad)
[..]
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Heb je nog kunnen kijken naar de Paxen? .
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')