abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52130518
quote:
ROME - Een Italiaanse priester die van seksueel misbruik wordt verdacht, heeft gesteld dat joden achter de aantijgingen zitten. De 82-jarige Pierino Gelmini sprak over een samenzwering door een radicale joodse lobby die de katholieke kerk zou willen verzwakken, meldden Italiaanse kranten.

De geestelijke geniet in Italië grote bekendheid om zijn werk onder drugsverslaafden. Hij wordt beschouwd als een spiritueel leidsman van rechtse politieke leiders als ex-premier Silvio Berlusconi.

Enkele jonge patiënten die vorig jaar uit een van de opvanghuizen van een organisatie van de priester werden verwijderd, dienden een klacht tegen Gelmini in.

Bron:Telegraaf.nl
Ja de Joden zullen het wel gedaan hebben he meneer de Priester, je kon gewoon niet met je handjes van de kindertjes afblijven.
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:35:04 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52130849
het web wordt weer strakker voor "de eeuwige jude". gesteund door nieuwe europeese godsdiensten. zielige schuldbewuste mensen zoekende naar zondebokken, gebruikmakend van het systeem of islam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 6 augustus 2007 @ 00:36:43 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52132393
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
het web wordt weer strakker voor "de eeuwige jude". gesteund door nieuwe europeese godsdiensten. zielige schuldbewuste mensen zoekende naar zondebokken, gebruikmakend van het systeem of islam.
Is dit een nieuw record? Hoe haal ik de Islam erbij in een Fipo?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52133794
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef newsman het volgende:

[..]

Ja de Joden zullen het wel gedaan hebben he meneer de Priester, je kon gewoon niet met je handjes van de kindertjes afblijven.
drugsverslaafden = kindertjes ?
pleased to meet you
pi_52134117
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:25 schreef moussie het volgende:

[..]

drugsverslaafden = kindertjes ?
quote:
Enkele jonge patiënten die vorig jaar uit een van de opvanghuizen van een organisatie van de priester werden verwijderd, dienden een klacht tegen Gelmini in.
Of je kan lezen
pi_52134455
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef newsman het volgende:

[..]

[..]

Of je kan lezen
aah, dus jonge patiënten uit een opvanghuis voor drugsverslaafden zijn volgens jou kindertjes ergo dit is de zoveelste pedofiele priester ..

nou ben ik me uiteraard bewust van het feit dat zoiets wel en veel te vaak gebeurd en dat de katholieke kerk helaas niet vooraan staat om dit soort klootzakken te veroordelen, uit de kerk te verwijderen etc .. maar in dit geval heb ik dus zo mijn twijfels, jonge drugsverslaafden worden niet voor niets uit een opvanghuis verwijdert lijkt me zo, dus zo'n beschuldiging zou best een wraakactie kunnen zijn
pleased to meet you
pi_52134657
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, dus jonge patiënten uit een opvanghuis voor drugsverslaafden zijn volgens jou kindertjes ergo dit is de zoveelste pedofiele priester ..

nou ben ik me uiteraard bewust van het feit dat zoiets wel en veel te vaak gebeurd en dat de katholieke kerk helaas niet vooraan staat om dit soort klootzakken te veroordelen, uit de kerk te verwijderen etc .. maar in dit geval heb ik dus zo mijn twijfels, jonge drugsverslaafden worden niet voor niets uit een opvanghuis verwijdert lijkt me zo, dus zo'n beschuldiging zou best een wraakactie kunnen zijn
pi_52135171
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef newsman het volgende:

[..]

wat een inhoudelijke reactie weer ..

helaas voor jou, we hebben het hier over 5 jonge drugsverslaafden die uit het opvanghuis gezet zijn voor stelen .. dus niet over onschuldige kleine kindertjes

of geloof jij niet dat er een radicale joodse lobby bestaat ?
pleased to meet you
pi_52135494
Dat is de Katholieke cultuur, he. Daar moet je respect voor hebben. Dat doen ze al eeuwen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:47:20 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52135799
Altijd die Zionisten weer.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52136138
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Apropos het volgende:
Dat is de Katholieke cultuur, he. Daar moet je respect voor hebben. Dat doen ze al eeuwen.
hehe, wat dat aangaat heeft die idd de schijn tegen .. maar zoals gezegd, dit gaat over drugsverslaafden die voor diefstal uit het opvanghuis zijn gezet .. als die iets gaan kreten over "seksueel misbruik" ben ik in eerste instantie sceptisch
pleased to meet you
pi_52136224
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Altijd die Zionisten weer.
die waren/zijn idd niet zo blij met de toenadering destijds door de vorige paus
pleased to meet you
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:06:28 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52136381
-edit- twee keer een oneliner is een beetje overdone.

[ Bericht 67% gewijzigd door paddy op 06-08-2007 23:54:16 ]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52136913
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef moussie het volgende:

[..]

hehe, wat dat aangaat heeft die idd de schijn tegen ..
Niet alleen het kindermisbruik, he, ook dat ''joods complot''.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:33:14 #15
158555 Pius_XII
Pastor angelicus
pi_52137063
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Apropos het volgende:

En die vervloekte ketters moet ook alles zonodig overnemen.
quote:
Protestanten VS evenaren katholieken bij misbuik

De rooms-katholieke kerk in de VS raakte de laatste jaren in opspraak door seksueel misbruik. Maar bij protestanten komt het even vaak voor.

Seksueel misbruik van minderjarigen komt in protestantse kerken in de Verenigde Staten minstens zo vaak voor als in de rooms-katholieke kerk. Dat blijkt uit cijfers van drie verzekeringsmaatschappijen waarbij tweederde van alle Amerikaanse protestantse kerken is aangesloten.

meer...
pi_52139497
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:25 schreef Apropos het volgende:

[..]

Niet alleen het kindermisbruik, he, ook dat ''joods complot''.
ook dat blijft geregeld de kop opsteken, klopt, maar dat is is niet beperkt tot de katholieken, het is nog niet eens beperkt tot het christelijke geloof
pleased to meet you
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:32:01 #17
130955 Floripas
Blast from the past
pi_52142971
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:33 schreef Pius_XII het volgende:

[..]

En die vervloekte ketters moet ook alles zonodig overnemen.
[..]
"Kijk zij doen het ook dus ons geloof is zo slecht nog niet."

maandag 6 augustus 2007 @ 16:39:19 #19
3542 Gia
User under construction
pi_52143066
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef moussie het volgende:
dus zo'n beschuldiging zou best een wraakactie kunnen zijn
Was ook mijn eerste gedachte, inderdaad.

Niet dat misbruik niet voorkomt bij katholieke priesters.
Seksueel misbruik komt voor bij opa's met kleinkinderen, leerkrachten met leerlingen, dokters met patienten, psychologen met clienten, alle geloven en ja, ook bij priesters.

En in alle bovenstaande gevallen komen ook onterechte aanklachten voor.
pi_52155436
Ik geloof dat ik hier drie reacties zie die verder komen dan een oneliner. Gaat het nog wat worden ?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')