Ja de Joden zullen het wel gedaan hebben he meneer de Priester, je kon gewoon niet met je handjes van de kindertjes afblijven.quote:ROME - Een Italiaanse priester die van seksueel misbruik wordt verdacht, heeft gesteld dat joden achter de aantijgingen zitten. De 82-jarige Pierino Gelmini sprak over een samenzwering door een radicale joodse lobby die de katholieke kerk zou willen verzwakken, meldden Italiaanse kranten.
De geestelijke geniet in Italië grote bekendheid om zijn werk onder drugsverslaafden. Hij wordt beschouwd als een spiritueel leidsman van rechtse politieke leiders als ex-premier Silvio Berlusconi.
Enkele jonge patiënten die vorig jaar uit een van de opvanghuizen van een organisatie van de priester werden verwijderd, dienden een klacht tegen Gelmini in.
Bron:Telegraaf.nl
Is dit een nieuw record? Hoe haal ik de Islam erbij in een Fipo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
het web wordt weer strakker voor "de eeuwige jude". gesteund door nieuwe europeese godsdiensten. zielige schuldbewuste mensen zoekende naar zondebokken, gebruikmakend van het systeem of islam.
drugsverslaafden = kindertjes ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja de Joden zullen het wel gedaan hebben he meneer de Priester, je kon gewoon niet met je handjes van de kindertjes afblijven.![]()
![]()
quote:
Of je kan lezenquote:Enkele jonge patiënten die vorig jaar uit een van de opvanghuizen van een organisatie van de priester werden verwijderd, dienden een klacht tegen Gelmini in.
aah, dus jonge patiënten uit een opvanghuis voor drugsverslaafden zijn volgens jou kindertjes ergo dit is de zoveelste pedofiele priester ..quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef moussie het volgende:
[..]
aah, dus jonge patiënten uit een opvanghuis voor drugsverslaafden zijn volgens jou kindertjes ergo dit is de zoveelste pedofiele priester ..
nou ben ik me uiteraard bewust van het feit dat zoiets wel en veel te vaak gebeurd en dat de katholieke kerk helaas niet vooraan staat om dit soort klootzakken te veroordelen, uit de kerk te verwijderen etc .. maar in dit geval heb ik dus zo mijn twijfels, jonge drugsverslaafden worden niet voor niets uit een opvanghuis verwijdert lijkt me zo, dus zo'n beschuldiging zou best een wraakactie kunnen zijn
wat een inhoudelijke reactie weer ..quote:
hehe, wat dat aangaat heeft die idd de schijn tegen .. maar zoals gezegd, dit gaat over drugsverslaafden die voor diefstal uit het opvanghuis zijn gezet .. als die iets gaan kreten over "seksueel misbruik" ben ik in eerste instantie sceptischquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Apropos het volgende:
Dat is de Katholieke cultuur, he. Daar moet je respect voor hebben. Dat doen ze al eeuwen.
die waren/zijn idd niet zo blij met de toenadering destijds door de vorige pausquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Sidekick het volgende:
Altijd die Zionisten weer.
Niet alleen het kindermisbruik, he, ook dat ''joods complot''.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, wat dat aangaat heeft die idd de schijn tegen ..
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Apropos het volgende:
Dat is de Katholieke cultuur, he. Daar moet je respect voor hebben. Dat doen ze al eeuwen.
quote:Protestanten VS evenaren katholieken bij misbuik
De rooms-katholieke kerk in de VS raakte de laatste jaren in opspraak door seksueel misbruik. Maar bij protestanten komt het even vaak voor.
Seksueel misbruik van minderjarigen komt in protestantse kerken in de Verenigde Staten minstens zo vaak voor als in de rooms-katholieke kerk. Dat blijkt uit cijfers van drie verzekeringsmaatschappijen waarbij tweederde van alle Amerikaanse protestantse kerken is aangesloten.
meer...
ook dat blijft geregeld de kop opsteken, klopt, maar dat is is niet beperkt tot de katholieken, het is nog niet eens beperkt tot het christelijke geloofquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet alleen het kindermisbruik, he, ook dat ''joods complot''.
"Kijk zij doen het ook dus ons geloof is zo slecht nog niet."quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:33 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
![]()
En die vervloekte ketters moet ook alles zonodig overnemen.![]()
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:44 schreef moussie het volgende:
dus zo'n beschuldiging zou best een wraakactie kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |