Sorry maar: "quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
het was wel echt gezellig en ik vond het wel leuk op deze manier iemand beter te leren kennen. wie weet houden we er ooit een leuke vriendschap aan over....
Wat een verrassing.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik heb het dus bij deze date gelaten. Deze lieve man is reeds 17 jaar partner waarvan 9 jaar getrouwd (hij is overigens 34), 3 kinderen .....
Jezus he is dat nou weer nodigquote:
Morgen rond de klok van 10 rijd je mij aan? Toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
ZONDE SPEK! Wellicht rij ik een keer tegen je auto aan! Jammer dat je al 30 bent.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
ZONDE SPEK! Wellicht rij ik een keer tegen je auto aan! Jammer dat je al 30 bent.
da's de vraag inderdaad...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef TomTancr3do het volgende:
Had er meer in gezeten, denk je, als jij dat gewild had?
Dan lig ik nog op bed vrees ik! Hoelaat is je fitness klaar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen rond de klok van 10 rijd je mij aan? Toch?
Rond de klok van 12. Vermoed ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef veldmuis het volgende:
Dan lig ik nog op bed vrees ik! Hoelaat is je fitness klaar?
Tof. Een date.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Moet te doen zijn!
Als ik gewild had wel, maar ik wil niet stoken in een goed huwelijk dus heb hem vriendleijk bedankt voor de gezellige avond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef TomTancr3do het volgende:
Had er meer in gezeten, denk je, als jij dat gewild had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |