quote:
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uwes is man [afbeelding]
Maar toch ben je welkom [afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds XX is de MC niet meer wat het ooit was
Hij weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe 1 jong meisje 30 woeste mannen tot makke lammetjes heeft gemaakt
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
je zou zeggen dat ze sommigen met een tazer heeft bewerktquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet nodig weer eens neuken inderdaad...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een Alex bats meet?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Ey WP
@ -XX-
Is het potje nagellak uit 2006 nog niet leeg
[afbeelding]
[..]
-XX- mams [afbeelding]
Tuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef -XX- het volgende:
[..]Doh!
Ja maaaaar, ik heb alleen maar rode.
Rood is het mooiste.![]()
DOH.
Ejz.quote:
[/pwned]quote:@ -XX-
Is het potje nagellak uit 2006 nog niet leeg
Zelfs NU zit dat er op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ejz.
[..]
[/pwned]
How bout de rode lippenstift
Nu lach jenog, maar wacht maar tot je boven de 25 bentquote:
Hoe meer ze hangen, hoe minder macht ze hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nu lach jenog, maar wacht maar tot je boven de 25 bent
Brutale meid zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef -XX- het volgende:
Zo heeft ieder zijn eigen rare streken!!!
Net als wp graag bij de geitenstallen zijn schaamhaar aait.![]()
Doe maar alsof je van niets weetquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Brutale meid zeg.![]()
[/Alexxxx underdoug]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef -XX- het volgende:
Ik ben verslaafd.
Aan.
Nagellak.
Snuiven.
WIL JE
DAT SOMS
HOREN?
Hehehehe![]()
Dus alles gratisch???quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, -XX-, ikheb nog steeds geen reisgenoot, je mag ook mee zonder te pijpen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, -XX-, ikheb nog steeds geen reisgenoot, je mag ook mee zonder te pijpen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee hoor, rood is mooi, veilig, conservatief en toch uitdagend. Rood is goed voor een vrouw die weet ze wil
Reclameman
Nee, je betaald je eigen eten en overnachten. (kost geen drol in die landen) Autohuur en diesel is wel op mijn rekening.quote:
What's the plan Alexxxxxquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je betaald je eigen eten en overnachten. (kost geen drol in die landen) Autohuur en diesel is wel op mijn rekening.
Ik vertrek zaterdag in de spiksplinternieuwe huurauto richting Tsjechië, via Polen. Ik wil hoe dan ook het Tatra museum in Kpvrnice bezoeken. Verder nog geen plannen.quote:
Ik betaal alleen in natura.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je betaald je eigen eten en overnachten. (kost geen drol in die landen) Autohuur en diesel is wel op mijn rekening.
Bij vrouwen in de buurt ben ik rustiger. Maar inmiddels is het zo kort dag dat ik dat criterium al heb laten varenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik betaal alleen in natura.![]()
![]()
Maareh, ff serieus
Waarom moet je een vrouwlijke reisgenoot hebben!?
hihiquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij vrouwen in de buurt ben ik rustiger. Maar inmiddels is het zo kort dag dat ik dat criterium al heb laten varen
Ah okay, succes en veel plezier danquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek zaterdag in de spiksplinternieuwe huurauto richting Tsjechië, via Polen. Ik wil hoe dan ook het Tatra museum in Kpvrnice bezoeken. Verder nog geen plannen.
[GEZ] reisgenoot autotrip Oost-Europa week 33
Neen. Als ik alleen in de auto ben, doe ik domem dingen. Als er een vrouw bij me in de auto is, wil ik haar heel houden. Bovendien kloppen er dan geen hoeren aan mn raampje als ik ergens parkeer daarquote:
DOHquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik betaal alleen in natura.![]()
![]()
Maareh, ff serieus
Waarom moet je een vrouwlijke reisgenoot hebben!?
EN!!! Om de kaart te lezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neen. Als ik alleen in de auto ben, doe ik domem dingen. Als er een vrouw bij me in de auto is, wil ik haar heel houden. Bovendien kloppen er dan geen hoeren aan mn raampje als ik ergens parkeer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |