abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52175782
bedankt voor het beta testen van het besturings systeem dat ik wellicht bij sp1 voor vista haal
underground forever baby
pi_52175884
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Bedankt Mic:rosoft voo:r een bestu:ringssysteem dat zo fucking incompatible is met de meeste spellen dat de meeste zooi c:rasht naar desktop zodat je vlak na een ace waar je een fucking half uu:r voor nodig had en het EINDELIJK lukt vista dat fucking kutspel weer laat c:rashen 1 FUCKING SECONDE voo:r het Savepoint

Vista

Mic:rosoft

Need fo:r Speed Ca:rbon

Je PC is gewoon instabiel. Ligt niet aan Vista.
pi_52177120
Nee, ligt waarschijnlijk aan Carbon. Had ik ook regelmatig last van onder XP gewoon. Alleen met Carbon overigens...
pi_52178559
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:53 schreef RainofDeath het volgende:
Die communicatie liep dus gewoon ergens vast in vista aangezien het in xp wel werkte op hetzelfde systeem in hetzelfde netwerk, ligt dus aan vista.
Okee, maar weet je ook waar?

*interessant is
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52178799
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, maar weet je ook waar?

*interessant is
Neuh, heb die pc maar afgeinstalleerd onder een vast ip. Ik had namelijk geen zin om te zoeken.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:44:02 #106
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_52178861
Anders ga je je calculator even overklokken 14.gif
Op elke fokker past een bril.
pi_52184705
TS is arm en kan geen fatsoenlijke PC kopen.

Vista draait hier top met Q6600 @ 3,6 ghz en 8800gtx
pi_52204262
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef Index het volgende:
TS is arm en kan geen fatsoenlijke PC kopen.

Vista draait hier top met Q6600 @ 3,6 ghz en 8800gtx
TS moet ook een Centrum-Appartement en een 5-serie onderhouden, en doet het mijn insziens niet slecht met een E6600+4gb+8800GTS. Ga elders blaten, hapsnurker

Het systeem is niet het probleem, het is de (voorzover aanwezige) samenwerking tussen Spel-producent en OS-producent die me problemen bezorgt. Die troep moet gewoon draaien
pi_52208049
Microsoft, stelletje gierige achterbakse kankerlijers. Windows xp (sp2) met z'n godverdomde waardeloze schijt usb2 drivers. Hotfix is ervoor gemaakt maar dan moet je 63 fucking euro betalen voor email support anders kan je het niet downloaden godverdehoerentyfus. En dan hebben we het nog niet eens over windows vista, waarschijnlijk het walgelijkste dat microsoft ooit uit z'n aars geperst heeft. ik gooi zometeen nog een illegale versie van windows 2000 op m'n pc, honden
pi_52208079
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:31 schreef thedude0 het volgende:
Microsoft, stelletje gierige achterbakse kankerlijers. Windows xp (sp2) met z'n godverdomde waardeloze schijt usb2 drivers. Hotfix is ervoor gemaakt maar dan moet je 63 fucking euro betalen voor email support anders kan je het niet downloaden godverdehoerentyfus. En dan hebben we het nog niet eens over windows vista, waarschijnlijk het walgelijkste dat microsoft ooit uit z'n aars geperst heeft. ik gooi zometeen nog een illegale versie van windows 2000 op m'n pc, honden

Nou, hoewel ik het gevoelsmatig wel met je eens bent, zie ik mezelf nog geen beter OS schrijven
pi_52208459
Whehe, ik ga eerst eens kijken of die uitgelekte beta versie van SP3 mijn probleem oplost. Ik kan altijd alsnog windows 2000 installeren
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:46:49 #112
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52208520
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ik wil alleen ermee zeggen, mensen die nog nooit vista hebben gehad hebben al veel te snel een oordeel over vista hebben klaarliggen.
ach, dat is met alle besturingssystemen.
Signature.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:56:02 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52208837
Jezus, er komen steeds meer totale nitwits posten hier zeg.

Hoe krijgen al die josti's het voorelkaar om Vista zo buggy te krijgen? Echt, dat is een gave opzich hoor. Draait hier al vanaf de eerste beta ok, nu helemaal uiteraard.

En maar schreeuwen, kotsen, blaten, alleen om hun eigen stupiditeit te maskeren. Echt in- en in triest.

Echt, je verlangt bijna terug naar de tijd dat mensen je raar aankeken als je een computer had. Toen wist iedereen die een computer had ook hoe het ding werkte.

tegenwoordig koopt elke breinloze een PC bij om te msn'en en dit soort bagger te posten op fora. En als het niet werkt is het ALTIJD iemand anders' schuld.

Raar dat bij mensen die wel iets verder na kunnen denken dan "HiJ DoEt Ut NiEt! :R:r :R!111" alles altijd prima werkt.

Flikker dat ding weg, koop een kantklos setje en leg je erbij neer dat het nooit iets met je zal worden, thuis niet, en bij een baas niet. geeft niet, die mensen moeten er ook zijn.... helaas...

Doodmoe wordt je van dit soort gebral...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52208959
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, er komen steeds meer totale nitwits posten hier zeg.

Hoe krijgen al die josti's het voorelkaar om Vista zo buggy te krijgen? Echt, dat is een gave opzich hoor. Draait hier al vanaf de eerste beta ok, nu helemaal uiteraard.

En maar schreeuwen, kotsen, blaten, alleen om hun eigen stupiditeit te maskeren. Echt in- en in triest.

Echt, je verlangt bijna terug naar de tijd dat mensen je raar aankeken als je een computer had. Toen wist iedereen die een computer had ook hoe het ding werkte.

tegenwoordig koopt elke breinloze een PC bij om te msn'en en dit soort bagger te posten op fora. En als het niet werkt is het ALTIJD iemand anders' schuld.

Raar dat bij mensen die wel iets verder na kunnen denken dan "HiJ DoEt Ut NiEt! :R:r :R!111" alles altijd prima werkt.

Flikker dat ding weg, koop een kantklos setje en leg je erbij neer dat het nooit iets met je zal worden, thuis niet, en bij een baas niet. geeft niet, die mensen moeten er ook zijn.... helaas...

Doodmoe wordt je van dit soort gebral...
Tyf toch op man. Windows is een schijtos waarbij het bij elke hardware weer anders werkt door het extreme aantal bugs dat erin zitten. Bij jou werkt het toevallig, bij een heleboel andere mensen werkt het voor geen meter.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:04:32 #115
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52209114
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:00 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Tyf toch op man. Windows is een schijtos waarbij het bij elke hardware weer anders werkt door het extreme aantal bugs dat erin zitten. Bij jou werkt het toevallig, bij een heleboel andere mensen werkt het voor geen meter.
Dan draai je toch lekker Linux of Mac-Os, als Windows zo kut is? niemand verplicht je het te installeren.
On my sleeve.....
pi_52209135
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Dan draai je toch lekker Linux of Mac-Os, als Windows zo kut is? niemand verplicht je het te installeren.
Windows 2000 heeft de bug niet dus die ga ik zometeen installeren
pi_52209235
quote:

[..]

Windows is één van de meest stabiele consumer OSen die er bestaan. Zeker wanneer je het afzet tegen de installed base zijn de problemen marginaal te noemen. En daar waar er problemen optreden zijn ze meestal terug te voeren op of brakke drivers van een hardware-fabrikant, of brakke spellen die geheugen lekken als een zeef.

En dan heb je verder nog gebruikers die eigenlijk te dom zijn om te poepen, laat staan een PC bedienen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:11:26 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52209294
quote:

[..]

Toevallig . Echt, haal die stront uit je ogen man!

90+% van alle PC's ter wereld draait windows. en dan zou het ALLEEN bij mij toevallig werken??? En op al die miljarden andere machines niet?

Windows out of the box, goed geinstalleerd is al prima werkbaar vanaf 95! EN dat gassies als jij het verneuken met god mag ik het weten wat voor talent om dingen te verkloten doet daar NIETS aan af.

Nogmaals, zoek een andere hobby of ga in de Sahel wonen ofzo.. Computers zullen nooit jouw ding worden..
Get woke, go broke!
pi_52209362
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Windows is één van de meest stabiele consumer OSen die er bestaan. Zeker wanneer je het afzet tegen de installed base zijn de problemen marginaal te noemen. En daar waar er problemen optreden zijn ze meestal terug te voeren op of brakke drivers van een hardware-fabrikant, of brakke spellen die geheugen lekken als een zeef.

En dan heb je verder nog gebruikers die eigenlijk te dom zijn om te poepen, laat staan een PC bedienen.
Het probleem dat ik heb wordt veroorzaakt door microsoft's brakke software en dat geven ze zelfs toe op hun knowledge base pagina
pi_52209369
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Toevallig . Echt, haal die stront uit je ogen man!

90+% van alle PC's ter wereld draait windows. en dan zou het ALLEEN bij mij toevallig werken??? En op al die miljarden andere machines niet?

Windows out of the box, goed geinstalleerd is al prima werkbaar vanaf 95! EN dat gassies als jij het verneuken met god mag ik het weten wat voor talent om dingen te verkloten doet daar NIETS aan af.

Nogmaals, zoek een andere hobby of ga in de Sahel wonen ofzo.. Computers zullen nooit jouw ding worden..
Ga toch weg man, domme troll
pi_52209406
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:13 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Het probleem dat ik heb wordt veroorzaakt door microsoft's brakke software en dat geven ze zelfs toe op hun knowledge base pagina
Nou, dan is er vast ook een patch voor. Installeren, klaar.
Alsof er nooit bugs gevonden worden in andere systemen .
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:15:27 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52209408
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Communiceren op het Internet is OOK al niet je ding he?

JIJ bent degene zonder duidelijke argumenten die het maar op schelden gooit..

Echt, het is blijkbaar echt niets voor jou...

Deze post is gemaakt vanuit een rockstable Windows Vista Ultimate....
Get woke, go broke!
pi_52209422
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Je bent te dom om te poepen.
pi_52209476
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nou, dan is er vast ook een patch voor. Installeren, klaar.
Alsof er nooit bugs gevonden worden in andere systemen .
Patch kan je niet downloaden.
pi_52209483
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JIJ bent degene zonder duidelijk argumenten die het maar op schelden gooit..

vuistdiep in de aars van microsoft, domme fanboy
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:18:58 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52209498
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Schelden, schutting taal .

Kan ook wel mijn Linux laptop pakken hoor, of mijn iBook.

Face it, je hebt mensen die er verstand van hebben, en jij.....
Get woke, go broke!
pi_52209533
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Schelden, schutting taal .

Kan ook wel mijn Linux laptop pakken hoor, of mijn iBook.

Face it, je hebt mensen die er verstand van hebben, en jij.....
Meer dan trollen op een forum kan je blijkbaar niet, dat blijkt wel uit deze achterlijke posts
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:22:25 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52209611
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:20 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Meer dan trollen op een forum kan je blijkbaar niet, dat blijkt wel uit deze achterlijke posts
je kan me wat .

Je blaat maar wat in de rondte, gooit met opmerkingen als "dat het bij jou toevallig werkt, het is bij iedereen kut" en laat dus gewoon duidelijk merken dat je geen idee hebt waar je het over hebt.

Ik (en gurgeh) komen met rationele vergelijkingen en laten je zien dat wat je zegt gewoon dom geblaat is. En dat heeft NIETS met trollen te maken, maar ik had al gemerkt dat Internet lingo ook niet echt je ding is.

Zie nou gewoon in dat als iets bij JOU niet werkt dat het niets met het product te maken heeft...
Get woke, go broke!
pi_52209689
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je kan me wat .

Je blaat maar wat in de rondte, gooit met opmerkingen als "dat het bij jou toevallig werkt, het is bij iedereen kut" en laat dus gewoon duidelijk merken dat je geen idee hebt waar je het over hebt.

Ik (en gurgeh) komen met rationele vergelijkingen en laten je zien dat wat je zegt gewoon dom geblaat is. En dat heeft NIETS met trollen te maken, maar ik had al gemerkt dat Internet lingo ook niet echt je ding is.

Zie nou gewoon in dat als iets bij JOU niet werkt dat het niets met het product te maken heeft...
Dat heb ik helemaal niet gezegd
Tevens geeft microsoft toe op de KB pagina dat het probleem door hun software komt
pi_52209699
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:17 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Patch kan je niet downloaden.
Je doelt op deze?
quote:
[MS ARTICLE 892050]: "A USB device that is connected to a USB 2.0 hub is not detected in Windows XP Service Pack 2, Windows Server 2003 Service Pack 1, or Windows Server 2003 x64 versions"
Vervelend, maar vrij triviaal om te herstellen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:26:14 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52209741
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet gezegd [afbeelding]
Tevens geeft microsoft toe op de KB pagina dat het probleem door hun software komt
Dat kan natuurlijk. Sommige combo's werken nou eenmaal niet zo lekker .

Ben blij dat je iets gekalmeerd bent .

De beste oplossing voor dit soort problemen is namelijk gewoon netjes een topic in DIG openen, en voila, men komt je te hulp .
Get woke, go broke!
pi_52210075
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet toevallig iemand bent die de ReactOS devver crew verbaal onder gaat scheiten omdat ze windows NT 5.x/6.x via Clean Room Reverse Engineering als open source OS willen reimplementeren?
pi_52211418
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JIJ bent degene zonder duidelijke argumenten die het maar op schelden gooit..

Het is ook niet mijn Vista Ultimate die instabiel is.. integendeel, die installatie is met geen olifant op zijn kant te krijgen. Het is de software die ik OP VISTA DRAAI die zo fucking onstabiel word
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:52:21 #134
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52214998
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Agiath het volgende:

[..]

[afbeelding]

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52219195
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet gezegd [afbeelding]
Oh nee, bel de consumentenbond, er zit een bug in Vista! Ik weet zeker dat je dat nergens in een andere OS vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')