hij wou velenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je toetsenbord is ook een beetje gammel. Er zitten overal vreemde dubbele punten tussen.
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.quote:
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.![]()
![]()
dat slaat ook weer nergens op...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
jij bent zeker weer zoeen n00b die over vista loopt te zeggen dat het slecht is terwijl je nog op windows 98 draait.![]()
![]()
Ik wil alleen ermee zeggen, mensen die nog nooit vista hebben gehad hebben al veel te snel een oordeel over vista hebben klaarliggen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.![]()
same here..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Nee ik ben zo'n nerd die XP al half sloopt en met Vista is dat nog meer werk.![]()
Vistaquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik wil alleen ermee zeggen, mensen die nog nooit vista hebben gehad hebben al veel te snel een oordeel over vista hebben klaarliggen.
En als je van je vader geen spellen console mag halenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Cybje het volgende:
Je speelt toch ook geen spellen op je computer. Zo'n ding is bedoeld voor tekstverwerking.
dat moet je ook gewoon niet doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En als je van je vader geen spellen console mag halen![]()
Ja zo'n PC had ik vroeger ook, in 1989.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef Cybje het volgende:
Je speelt toch ook geen spellen op je computer. Zo'n ding is bedoeld voor tekstverwerking.
Dat probleem met dat de PC crashed door drivers is toch opgelost sinds Vista?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:16 schreef Meneer-Goud het volgende:
Het is niet de schuld van Microsoft, jíj moet gewoon op zoek naar fatsoenlijke drivers.
Je vergat dequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Bedankt Mic:rosoft voo:r een bestu:ringssysteem dat zo fucking incompatible is met de meeste spellen dat de meeste zooi c:rasht naar desktop zodat je vlak na eenace waar je een fucking half uu:r voor nodig had en het EINDELIJK lukt vista dat fucking kutspel weer laat c:rashen 1 FUCKING SECONDE voo:r het Savepoint
Vista
Mic:rosoft
Need fo:r Speed Ca:rbon
under the hood zijn een heleboel aanpassingen gedaan, naar wat ik gehoord heb voornamelijk kernel zaken, die zie je niet direct maar zijn wel aanwezig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Vista
- Mooi
- ....
- eh.
ja verder niet echt veel opties erbij sinds XP.. ik heb er niks op aan te merken hoor.. Ik bedoel ik maak zo'n groot stuk software niet ff, maar dr zijn van die opties die ik kan bedenken die ze er dan niet in doen, van die simpele aanpassingen.. en dan denk je van.. JONGENS.. breng je nou echt Vista uit voor dat mooie uiterlijk alleen?
achja verkopen doet het toch wel, zullen ze nu wel denken.. [afbeelding]
Ik ook nooitquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vista
Geen enkel probleem mee gehad
1. Je hebt geen Vistaquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik ook nooit
3-maal raden waarom niet![]()
Ik wacht geduldig af wat de toekomst gaat brengen en laat mijn PC's gewoon nog ff op XP draaien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef Biogarde het volgende:
Vista ziet er mooi uit, maar om nou over te stappen voor een Mickey Mouse uiterlijk en slechte prestatie's en ondersteuning van hardware-fabrikanten.. Nee..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik wacht geduldig af wat de toekomst gaat brengen en laat mijn PC's gewoon nog ff op XP draaien.![]()
Niet meer, de driver ontwikkelaars begonnen te janken bij de EU dat ze toegang tot de kernel wilde hebben, omdat het anders niet eerlijk was. Dat hebben ze nu dus helaas...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dat probleem met dat de PC crashed door drivers is toch opgelost sinds Vista?
jawel hoor.. mooi stukje entertainment in huis voor bij je tv.. ziet er dan sjiek uit.. Maar absoluut niet goed voor mijn pc die ik gebruik voor zware programma's die er dan een mooi randje omheen hebben, terwijl ik zelfs iets moois grafisch aan t maken benquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:56 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ow en ik moet ook nog toevoegen dat 't met een Mediacenter wel tof werkt.![]()
Whehequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
pff microsoft moet ook zn updates is in 1 pakket gooien :s
loop al vanaf 20:00 een pc continue te updaten (nieuwe installatie)
zodra updtes klaar zijn knal ik er een image van ;p
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:01 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die roepen een DVD-retail/promo te hebben gepost maar in werkelijkheid een CAM posten omdat ze achterlijk zijn![]()
Vroeger deed ik dat ook met met E6600 is 't niet meer nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef Ruuub het volgende:
[..]
jawel hoor.. mooi stukje entertainment in huis voor bij je tv.. ziet er dan sjiek uit.. Maar absoluut niet goed voor mijn pc die ik gebruik voor zware programma's die er dan een mooi randje omheen hebben, terwijl ik zelfs iets moois grafisch aan t maken ben
Dan hou ik het liever op Windows klassiek uiterlijk om mijn werk eruit te laten springenen meer ruimte te hebben.
HAHAquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:01 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die roepen een DVD-retail/promo te hebben gepost maar in werkelijkheid een CAM posten omdat ze achterlijk zijn![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1. Je hebt geen Vista
2. Je hebt nog steeds geen Vista.
3. Je hebt geen eigen computer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |