Nou, dan is er vast ook een patch voor. Installeren, klaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het probleem dat ik heb wordt veroorzaakt door microsoft's brakke software en dat geven ze zelfs toe op hun knowledge base pagina
Communiceren op het Internet is OOK al niet je ding he?quote:
Hij heeft gewoon gelijk. Je bent te dom om te poepen.quote:
Patch kan je niet downloaden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, dan is er vast ook een patch voor. Installeren, klaar.
Alsof er nooit bugs gevonden worden in andere systemen.
vuistdiep in de aars van microsoft, domme fanboyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Communiceren op het Internet is OOK al niet je ding he?
JIJ bent degene zonder duidelijk argumenten die het maar op schelden gooit..
Echt, het is blijkbaar echt niets voor jou...
Deze post is gemaakt vanuit een rockstable Windows Vista Ultimate....
Schelden, schutting taalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
vuistdiep in de aars van microsoft, domme fanboy![]()
Meer dan trollen op een forum kan je blijkbaar niet, dat blijkt wel uit deze achterlijke postsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, schutting taal.
Kan ook wel mijn Linux laptop pakken hoor, of mijn iBook.
Face it, je hebt mensen die er verstand van hebben, en jij.....
je kan me watquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:20 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Meer dan trollen op een forum kan je blijkbaar niet, dat blijkt wel uit deze achterlijke posts
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan me wat.
Je blaat maar wat in de rondte, gooit met opmerkingen als "dat het bij jou toevallig werkt, het is bij iedereen kut" en laat dus gewoon duidelijk merken dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Ik (en gurgeh) komen met rationele vergelijkingen en laten je zien dat wat je zegt gewoon dom geblaat is. En dat heeft NIETS met trollen te maken, maar ik had al gemerkt dat Internet lingo ook niet echt je ding is.
Zie nou gewoon in dat als iets bij JOU niet werkt dat het niets met het product te maken heeft...
Je doelt op deze?quote:
Vervelend, maar vrij triviaal om te herstellen.quote:[MS ARTICLE 892050]: "A USB device that is connected to a USB 2.0 hub is not detected in Windows XP Service Pack 2, Windows Server 2003 Service Pack 1, or Windows Server 2003 x64 versions"
Dat kan natuurlijk. Sommige combo's werken nou eenmaal niet zo lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd [afbeelding]
Tevens geeft microsoft toe op de KB pagina dat het probleem door hun software komt
Weet je zeker dat je niet toevallig iemand bent die de ReactOS devver crew verbaal onder gaat scheiten omdat ze windows NT 5.x/6.x via Clean Room Reverse Engineering als open source OS willen reimplementeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
vuistdiep in de aars van microsoft, domme fanboy![]()
Het is ook niet mijn Vista Ultimate die instabiel is.. integendeel, die installatie is met geen olifant op zijn kant te krijgen. Het is de software die ik OP VISTA DRAAI die zo fucking onstabiel wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Communiceren op het Internet is OOK al niet je ding he?
JIJ bent degene zonder duidelijke argumenten die het maar op schelden gooit..
Echt, het is blijkbaar echt niets voor jou...
Deze post is gemaakt vanuit een rockstable Windows Vista Ultimate....
Oh nee, bel de consumentenbond, er zit een bug in Vista! Ik weet zeker dat je dat nergens in een andere OS vindquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd [afbeelding]
Tevens geeft microsoft toe op de KB pagina dat het probleem door hun software komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |