Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Terug Van Playa![]()
Ik denk dat ik de nieuwe iMac pas kan bestellen als ik terug ben van Italie. En die keynote mis ik dus ook![]()
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Internetcafe? Even een Macbook kopen voor onderweg?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja wellicht: mijn MBP blijft gewoon thuis.
Das best balen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn oplader is nu ook al kapot
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07310/IMG_2609.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Owja en mijn beeldscherm flikkert, als ik mijn macbook in slaapstand zet heb ik te vaak kernelpanics en en en ga zo maar door...![]()
Ik weet niet.. Ik werd vanochtend wakker (2 uur geleden) en toen wilde mijn macbook niet opladen en toen zag ik dat hij was doorgebrand... 7 september is het ding 1 jaar oud..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Das best balen...Hoe is dat gebeurd. En hoe oud is die oplader...
Yahoo... skype... msn zelfs (maar dat moet dan via parallels of bootcamp)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
videochatten kan alleen met iChat geloof ik?
En moet je voor iChat een .mac account hebben?
Vind het heerlijk werken maar goed...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, skype!
kut programma, maar vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |