Of Amerikaanse bankenquote:Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef mirved het volgende:
Ik zou amerikaanse hypotheken gaan verkopen. Die doen het goed!
dus je wordt een webwinkel zonder voorraad waarbij als mensen dingen bij je gaan bestellen je de bestelling doorsluist naar de fabrikant en die stuurt het op?quote:Op zondag 21 september 2008 17:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Mp4 spelers wilde ts verkopen
Ik ben van plan om binnen 3 maand te beginnen. Alle punten die Soylent noemt zijn bij mij bekend en weet ook al ong. wat de kosten zullen zijn.
Nu bezig met leveranciers (in Nederland)
Dat is wat de topicstarter wilde doen geloof ik, maar ik zelf wil gewoon met voorraad werken etc.quote:Op zondag 21 september 2008 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus je wordt een webwinkel zonder voorraad waarbij als mensen dingen bij je gaan bestellen je de bestelling doorsluist naar de fabrikant en die stuurt het op?
Ik hoop dat het je zal lukken, want veel van die webwinkels vlangen vliegen, omdat ze te duur zijn voor de consument + er zijn veel andere aanbieders van jouw produkt wat je verkoopt.
dan moet je een kapitaaltje hebben om je voorraad in te kopen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:21 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dat is wat de topicstarter wilde doen geloof ik, maar ik zelf wil gewoon met voorraad werken etc.
Geen gezeur met China, douane etc.
Ook gewoon legal met kvk inschrijving etc.
Al die mp4 troep heb je niks aan
tja, je bent ondernemer... of je bent het nietquote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan moet je een kapitaaltje hebben om je voorraad in te kopen.
Ik vind dat wel riskant, stel je verkoop gaat niet goed en zit je daar met je voorraadje, of je moet al een eigen zaakje hebben en een deel van je winkelvoorraad willen verkopen via het web.
Een container bestellen is wel nodig om een goede prijs in de markt te zetten.quote:Op zondag 21 september 2008 17:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus je wordt een webwinkel zonder voorraad waarbij als mensen dingen bij je gaan bestellen je de bestelling doorsluist naar de fabrikant en die stuurt het op?
Ligt er natuurlijk aan welk soort producten je verkoopt. Als je serieus mp3 spelerts wil verkopenquote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan moet je een kapitaaltje hebben om je voorraad in te kopen.
Ik vind dat wel riskant, stel je verkoop gaat niet goed en zit je daar met je voorraadje, of je moet al een eigen zaakje hebben en een deel van je winkelvoorraad willen verkopen via het web.
ik ben beniewdquote:Op zondag 21 september 2008 16:38 schreef Asgard het volgende:
Net ff het topic gelezen, ik wacht nu op TS
om voor een 100tal items een site op te zetten..., maar het kan.... Een voordeel; je site is niet echt groot dus dat is gratis, alleen een paar goede ads voor google en dan maar hopen dat ze happen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:54 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welk soort producten je verkoopt. Als je serieus mp3 spelerts wil verkopenDan koop je gewoon 5 modellen in en bestel je van elk model er 20.. Veelal ben je dan voor zo'n 1000-1300 euro wel klaar
Probleem is alleen dat er veel te veel harry's op internet zitten die alles zwart verkopen
Een vriend van me heeft een kennis in China, misschien even een containertje chinese kunstbloemen bestellen ofzo..quote:Op zondag 21 september 2008 23:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een container bestellen is wel nodig om een goede prijs in de markt te zetten.
Met dit soort handel is 't simpel, de grote aantallen die tellen en je omzet waardoor je weer korting kan bedingen bij leverancier.quote:Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een kennis in China, misschien even een containertje chinese sierbloemen bestellen ofzo..![]()
Daarom was hij gisteren uren online op fok! en is hij er vandaag weer.quote:Op maandag 22 september 2008 17:16 schreef Fastmatti het volgende:
Niet zo negatief. Hij heeft het gewoon zo druk met zijn webwinkel dat hij geen tijd heeft om te reageren.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
TS zit met een bende onverkochte sieraden en zit hard te werken om zijn schulden aan Mr Chang terug te betalen.
quote:
Nee tweakers vinden ze niet maar jouw onbekende webwinkel wel !quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij denkt dat de doorsnee nederlander of huisvrouw ooit van tweaker heeft gehoord?
jezus jongens, ik richt me niet op internet/cyber nerds die alle producten voor het goedkoopst mogelijk kan vinden.
eigenlijk als je niet meer dan 3600 per jr verdient hoef je niet bij de KvK te registreren en is simpel bij de belasting aangeven als 'extra inkomen' dacht ik voldoende.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe zit dat nou met KvK nummers? Moet je dat altijd aanvragen als je een webshop start? Kost dat geld? Dat hoeft toch pas bij een bepaalt winstlimiet of omzetlimiet ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |