quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Waspik, daar wassen alle mannen hun pik. Joechei.
Jij niet?quote:
Oh ben jij.. ah. Ok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mooie OP he? Heb ik samen met Lenny verz, uh, gemaakt
Ja, die vond ik mooi genoeg om even de moeite te doen 'm over te nemenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Mooie OP he? Heb ik samen met Lenny verz, uh, gemaakt
Zijn inderdaad vrij veel mensen voor zo'n klein dorp nietwaar, vriend?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Valt me mog mee hoeveel mensen uit Wasp op Fok! zitten. Deel 2 alweer [afbeelding]
U vraagt, wij draaien: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Waspquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat ie nog niet in wiki?
Alsmede klonen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vrij veel mensen voor zo'n klein dorp nietwaar, vriend?
Wat heeft u toch allemaal met deze clowns? Overal waar ik op dit forum kom hoor ik mensen over clowns. Men denkt soms zelfs dat ik er een ben. Niet te geloven toch? Ik. Een hardwerkende man met een doodgewone kantoorbaan.quote:
Hey SchoonOA.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:51 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat heeft u toch allemaal met deze clowns? Overal waar ik op dit forum kom hoor ik mensen over clowns. Men denkt soms zelfs dat ik er een ben. Niet te geloven toch? Ik. Een hardwerkende man met een doodgewone kantoorbaan.
OA, jongen,quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Hey SchoonOA.
ff een vraagje. Vier jij je verjaardag dit jaar weer in Wasp?
En op welke dag vier jij het eigenlijk, daar jullie met je verjaardag op vakantie zijn...?![]()
Oh, ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef schoonOA het volgende:
[..]
OA, jongen,
Ook dit jaar vier ik mijn verjaardag in Wasp. Ik vier mijn verjaardag overigens de zaterdagavond nadat we terug zijn gekomen van vakantie. Ik wil jullie trouwens vragen al wat eerder, tegen het eind van de middag, te komen. Dan gaan we nog uit eten in Wasp.
Dat klopt. Ik neig momenteel iets meer naar 2 weken, dan kan ik thuis nog wat klussen. Nadeel is wel dat dan ook anderen mij komen vragen om te klussen, dus vandaar dat ik nog twijfel. Ik bel het je nog wel door.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ok.
Maar gaan jullie 2 of 3 weken, want daar waren jullie afgelopen weekend nog niet over uit...![]()
Lijkt mij wel wat om die nieuwe Japanse tent op het Raedthuysplein uit te proberen!![]()
Op 15 september dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik neig momenteel iets meer naar 2 weken, dan kan ik thuis nog wat klussen. Nadeel is wel dat dan ook anderen mij komen vragen om te klussen, dus vandaar dat ik nog twijfel. Ik bel het je nog wel door.
Voor wat betreft dat Japanse restaurantje. Dat lijkt mij een uitstekend plan.
Is dat zo? In dat geval:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier komen toch nooit mods dus bij deze
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier komen toch nooit mods dus bij deze
ik hoop dat jullie ongezien de tyfus krijgen en sterven aan een nare ziekte
Copy that!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat peoike je je ogen uitkrabt.
![]()
Dat spreekt toch voor zich?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
waarom zegt niemand dat er een nieuw topic is
Is dat vanavond weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Bierik het volgende:
zulks een puick topic endezo
wie gaat er vanavond nog naar de waspermarkt?
zoiets hoorde ik ook al ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:02 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Is dat vanavond weer
Denk dat ik wel ff ga kijken, daarna kroeg in!
Ok misschien tot danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook al ja.
Ik ga wel effe kijken, 't weer ziet er goed uit voor vanavond
geen stijlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Witlof is over een kwartiertje gegaard in den oven.
Ik ga mee! Oké?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Bierik het volgende:
[..]
ik ga ook
Effe lekker bier drinken vanavond
Zeker, donderdag, vrijdag en zaterdag weer?quote:
lijkt me een goed planquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, donderdag, vrijdag en zaterdag weer? [afbeelding]
Henkquote:
naast de buurvrouwquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ja, ik begon dus bij De Hamer, waar dus bleek dat een maat van me net zijn eerste werkdag had daar achter de bar. Wij dus gratis bier drinken tot een uur of elf, toen gingen we richting centrum, waar ik een portomonnee vond met meer dan 250 euroNog meer gratis bier gehad. Op een gegeven moment werd ik wakker in bed naast m'n buurvrouw
![]()
![]()
Wel! In zuid woon ik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef OA het volgende:
Henk, het ene slot zit toch echt links en de ander rechts....![]()
Trouwens..... in het bed van welke buurvrouw ben je wakker geworden??Zulke pauperhuizen hebben we in Wasp helemaal niet....
![]()
Oh, dat is het geannexeerde stuk....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wel! In zuid woon ik!
OA, vriend, ik woon overal en nergens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat is het geannexeerde stuk....![]()
Ik dacht dat jij in een zijstraat van Veerweg woonde???![]()
Mja, ik dacht dat je eindelijk eens wat rustiger was geworden....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
OA, vriend, ik woon overal en nergens.
Leer ons Henk kennen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat je eindelijk eens wat rustiger was geworden....![]()
Henk z'n ouderlijk huis!quote:
fijn brokkie huis 1000000airquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Miljonair het volgende:
Ik bezit ook al zo'n fijn stulpje in Wasp!![]()
[afbeelding,link]
He, dan woon jij naast mijn oudersquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Miljonair het volgende:
Ik bezit ook al zo'n fijn stulpje in Wasp!![]()
[[url=http://xs118.xs.to/xs118/07341/villadeooijman.jpg]afbeelding][/url]
VanDijck residence!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Bierik het volgende:
[..]
He, dan woon jij naast mijn ouders
[afbeelding]
juistquote:
Wanneer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist
Ik ga daar van de week maar weer eens op bezoek, ben al lang niet bij Bierik over de vloer geweest.
Maar ja, hij woont zelf ook elders he, dan krijg je dat
Ik zal ze dadelijk eens even opbellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Dan spreken we even af en ga ik mee!![]()
Bierma & Bierpa zijn tof!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Bierik het volgende:
M'n ouders zijn op vakantie, ze komen over 2 weken terug.
Maar ze vinden het wel tof als jullie langskomen, ze hebben jullie ook al lang niet gezien man
Veel toffer dan schoonOA!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker, goeie lui zijn dat
Kreeg daar altijd wel een of nader vaag pilsie
MPG was op vakantie... vandaar...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die heb ik hier ook al een tijdje niet gezien
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:23 schreef Pieter-Pen het volgende:
waar ligt Wasp eigenlijk?
ik ken het allebei nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtel![]()
Wasp schuurt zo zo'n beetje tegen Noord-Limburg aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtel![]()
quote:
Zelfde vakantietijd...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoals je weet ben ik geheel en al kloonvrij![]()
Ja nou en?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
Nog een nachtje en we maken de 'binnenstad' weer onveilig...![]()
WEzquote:
Spuit 11..quote:
MMquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Spuit 11..
... zullen we die kroeg eens onveilig maken?![]()
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
zit er dik in jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan.... [afbeelding]
Wat!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Dat is in het nieuwe, geannexeerde gedeelte, waar Henk woont.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is daar dan?
Ik kom daar vrijwel nooit langs...
Geniaal ding wel. Laatst lag Arie Willems, zoals voorspeld, midden op dat ding, in uniform, zijn roes uit te slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
whehe, wanneer was datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.quote:
2 weken terug. Met de Waspse Feesten.quote:
Taksiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.
Jouw zus!!quote:
pics!quote:
Hoi Lenny HMPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Hectometerpaal het volgende:
Hoi Waspenaren! Hier nog een, geboren en getogen te Wasp!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:56 schreef OA het volgende:
Mogge!!!!![]()
Wat een hoosbuien hier in Wasp zeg....![]()
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er nog wat te doen in Wasp dit weekend?
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:25 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!![]()
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:51 schreef Miljonair het volgende:
[..]
![]()
Teveel gezopen? [afbeelding]
Het is hier onbewolkt hoor!![]()
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...![]()
Piet Heinstraat is meestal het leukst!![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Als Miljonair nou ook eens eea sponsort...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsoren![]()
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Meestal ook terecht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...
WOzquote:
Schrik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Slecht punt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
.
Neem nog een biertjequote:
Dan drink ik hem zelf leegquote:
dat mag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink ik hem zelf leeg [afbeelding]
Whehehe....quote:
ik durf voor 5 miljoen te verwedden van niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe....![]()
Die loop vanavond gewoon weer lallend over straat hoor... let maar op...![]()
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik durf voor 5 miljoen te verwedden van niet.
0% kans dat je mij gister of vandaag dronken zal zien worden.
Dan kan ik niet achterblijven...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jasicher.
Und gezopen gister.
Maar ik werd gewoon wakker net
straks wel weer verder pit'n.
quote:
Ahhuh. 4 dagenquote:
4.....quote:
dat kan niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
4.....![]()
Waren het maar 4 dagen....
Nee... ik heb meneer reeds op 26 augustus lam als een toeter over straat zien "lopen"![]()
De klonen...quote:
Das ook weer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
4 dagen niet is beter dan elke dag wel.
Wat nou ..quote:
Lekker. Zijn er ook kuukskesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:08 schreef OA het volgende:
WASP..... Een hele goedemorgen!!!!!
De koffie staat klaar!![]()
Whehe...quote:Op maandag 10 september 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
Sodejuu, dat was weer zatte boel van het weekend
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jarenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertjequote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jaren[afbeelding]
Eentje?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, wij Waspenaren houden wel van een biertje
We moeten weer eens een bbq met de buurt doen daarquote:
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:08 schreef OA het volgende:
[..]
Puick Henk. We zien elkaar wel weer bij de ingang/spookhuis.![]()
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik net misgelopen!! Ik was eerst nog even bij De Kei naar binnen gegaan voor een pilsje, bleek dat mijn oude schoonpa daar een feest aan het vieren was dus ik kon de hele avond op zijn beurs bier drinken!Nou ik ehb het geweten de volgende morgen
Maar het was wel leuk
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipenquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersquote:Op zondag 16 september 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar verder prima vermaakt met de rest van de jongens!!![]()
Wel mooi dat gratis zuipen.![]()
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werkenquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Het was weer ouderwetsch gezellig. Rondje kermis, biertent in en zuipen... We waren weer aardig lam zeg
... [afbeelding]
Whehe... kansloze missie....quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Absoluutquote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd. Bij ons liep het weer aardig in de cijfersMaar ook wij hebben ons kostelijk vermaakt!
WTF? De wandelende elektroontjesquote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral toen jij zover heen was dat je mij probeerde uit te leggen hoe elektronische verbindingen werken
Damn.. ik was echt ver heen hequote:
Niet alleen jij was ver heen... Frits ook, want hij deed net alsof ie het begreep...quote:Op zondag 16 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
WTF? De wandelende elektroontjes? Heb ik dat tegen jou lopen ophangen
?
[..]
Damn.. ik was echt ver heen he?
Volgend weekend wel. Dan speelt Rowwen Hèze in een feesttent op de markt. Wordt weer een spetterend feestquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:04 schreef OA het volgende:
Staat er nog wat op het "dorpsprogramma" dit weekend?![]()
Ja, dat is goedquote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef OA het volgende:
Ben van plan zaterdag ende zondag te gaan!![]()
Gehst du mit?![]()
Nee. Ben nu op de zaak. Boekje ligt thuis!quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is goed
Weet jij de lineup zeg maar een beetje?
Zaterdagavond vanaf 23 uur Rowwen Hèzequote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is goed
Weet jij de lineup zeg maar een beetje?
Je hebt mij iig gesproken!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Was iemand gister nog bij de wasperplassen?
Op dat strandfeest?
Was uiteraard weer apelam, dus weeet niet of ik iemand gesproken heb
Dat was flink te merken jaquote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Op dat strandfeest?
Ja, dat gezwets over cultuur inderdaad. Nou dan weet je het wel. Cultuur staat bij jou gelijk aan de consumptie van vele biertjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
Op dat strandfeest?
heaters stonden er overalquote:Op donderdag 27 september 2007 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
strandfeest? weet je hoe kuod het was ghekke
Puick geregeld iddquote:
Indd was erg gezelligquote:
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je wel in je eigen bed ontwaakt?![]()
quote:
Ik werd bij de buurchick wakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
whehe, ik zit er nu nogquote:Op donderdag 27 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
kermisquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)quote:
Ik haat kermis.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!
tokkies in de jimmytent, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Tis net kermis geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Das ook het belangrijkste van de hele kermis. Zuupen in een tentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat kermis.
geldverspilling.
Alleen de tentfeesten die erbij komen zijn tof.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!
tokkies in de jimmytent, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
rofllollerpwnd dan1`1eins
quote:
quote:
Doet et niet /madquote:
WS broedt hij op een kaap van de CUL SCquote:
oh, dat zal het zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
WS broedt hij op een kaap van de CUL SC
11 over 11quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hoe laat is het? Ik heb hier geen klok.
toen hij postte was het 9 over 11quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hoe laat is het? Ik heb hier geen klok.
en nu 14 over 11quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toen hij postte was het 9 over 11
Beter kijken Mquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toen hij postte was het 9 over 11
ja, traagheidquote:
Ik denk dat hij weer van de strorum heeft gesnoept.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, traagheid
mot je mijn bril trouwens lenen, kiek eens wie je kwoot![]()
Whehe.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef OA het volgende:
Ik weet wie ik kwoot.![]()
Dat is om het nog maar eens extra duidelijk te maken!![]()
Ghehe. Gisteren lustte hij hem wel jaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer van de strorum heeft gesnoept.
Heul nietquote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer van de strorum heeft gesnoept.
Neuh....quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Daar begin ik niet voor 12 uur al aan hoor!![]()
stroh 80quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Onee, wacht. Volgende poging:
quote:
Dat kan ook in 2 posts he, zo komt ie nooit vol!quote:
Mot ie vol dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Dat kan ook in 2 posts he, zo komt ie nooit vol!
Jaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot ie vol dan?
Wou je breda inhalen met topics?
6 wat? 6 bier? Ja, ga maar halen, voor jou, mij, henk, frits, OA en lenny.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef eer-ik het volgende:
6
er wordt aan me gedachtquote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
6 wat? 6 bier? Ja, ga maar halen, voor jou, mij, henk, frits, OA en lenny.
Absoluutquote:
Uiteraard, jij hoort er toch ook bij? of niet dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
er wordt aan me gedacht
zaterdagquote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
6 wat? 6 bier? Ja, ga maar halen, voor jou, mij, henk, frits, OA en lenny.
Absoluut. Zaterdag Rowwen heze he! Niet vergeten, en zondag de BZBquote:
Ik ga niet, ik ga naar munchenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Zaterdag Rowwen heze he! Niet vergeten, en zondag de BZB
Weljaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga niet, ik ga naar munchen
Zondag is wat anders dan donderdag.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh....
kermiszondag, om kwart voor 12 had je de fles al voor de kop staan![]()
jaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard, jij hoort er toch ook bij? of niet dan?
* HenkvandenTillaart wacht op het plaatje van die blonde chick met een pul bier.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut. Zaterdag Rowwen heze he! Niet vergeten, en zondag de BZB
Ik kom wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga niet, ik ga naar munchen
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zondag is wat anders dan donderdag.![]()
zondag mag het ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zondag is wat anders dan donderdag.![]()
werk werkwerkwerkwerkwerkquote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand nog aan het werkwerkwerk op deze mooie donderdag?
Immer!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand nog aan het werkwerkwerk op deze mooie donderdag?
Scheer je weg!!quote:
Tof feest is dat.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
oktoberfest
Wel een stukkie rijden, maar dat boeit niet zo
2 weken.. klinkt dodelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tof feest is dat.Heenrijden, een week zuipen en dan weer terug.
2 weken kan ook maar is voor Nederlanders niet aan te raden.![]()
quote:
zie je vanzelfquote:Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hoe gaan we de volgende noemen?
Ik ben al weg, zag dat kutdorp in de TT en verder boeit me dit ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Hij is dylectisch denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |