quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
Nog een nachtje en we maken de 'binnenstad' weer onveilig...![]()
WEzquote:
Spuit 11..quote:
MMquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Spuit 11..
... zullen we die kroeg eens onveilig maken?![]()
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
zit er dik in jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
MMjeweets...
... zekersheb der zin an [afbeelding] wie weet wordt eer-ik weer kacheltjelam
![]()
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Anders Bierik wel..... die jongen doet zijn naam eer aan.... [afbeelding]
Wat!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Dat is in het nieuwe, geannexeerde gedeelte, waar Henk woont.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is daar dan?
Ik kom daar vrijwel nooit langs...
Geniaal ding wel. Laatst lag Arie Willems, zoals voorspeld, midden op dat ding, in uniform, zijn roes uit te slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens echt dat ze een puick staaltje werk geleverd hebben bij het politiebureau...
Die rotonde daar!![]()
whehe, wanneer was datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. Hij heeft het niet van een vreemde. Bierpa was laatst ook ladderzat. Hij stapte achterin een politiewagen en lalde: "zztttddaaaaxzziiessjjouwfeur, naaalr huissjchhh"
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.quote:
2 weken terug. Met de Waspse Feesten.quote:
Taksiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die wouten kenden hem gelukkig, hebben nog een echte taxi voor hem gebeld. Maar het scheelde niet veel of hij ging op de bon voor openbare dronkenschap.
Jouw zus!!quote:
pics!quote:
Hoi Lenny HMPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef Hectometerpaal het volgende:
Hoi Waspenaren! Hier nog een, geboren en getogen te Wasp!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:56 schreef OA het volgende:
Mogge!!!!![]()
Wat een hoosbuien hier in Wasp zeg....![]()
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er nog wat te doen in Wasp dit weekend?
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:25 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Straatbbq in alle straten van de zeeheldenwijk!![]()
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat leuk chillen za-nacht en zondag?
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:51 schreef Miljonair het volgende:
[..]
![]()
Teveel gezopen? [afbeelding]
Het is hier onbewolkt hoor!![]()
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Moet je echter wel in de juiste straten zijn...![]()
Piet Heinstraat is meestal het leukst!![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Als Miljonair nou ook eens eea sponsort...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is de straat-bbq altijd wel gezellig ja. Komt ook omdat bierpa en bierma daar elk jaar wel een fustje sponsoren![]()
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA zuipt niet veel. Vannacht ging het goed tekeer toen we de kroeg uit kwamen rollen. Eer-ik was zoals gebruikelijk weer kacheltje lam, die hebben we zo ongeveer naar huis moeten dragen![]()
Meestal ook terecht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word altijd wel als enorme alcoholist neergezet he...
WOzquote:
Schrik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Slecht punt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
.
Neem nog een biertjequote:
Dan drink ik hem zelf leegquote:
dat mag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink ik hem zelf leeg [afbeelding]
Whehehe....quote:
ik durf voor 5 miljoen te verwedden van niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe....![]()
Die loop vanavond gewoon weer lallend over straat hoor... let maar op...![]()
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik durf voor 5 miljoen te verwedden van niet.
0% kans dat je mij gister of vandaag dronken zal zien worden.
Dan kan ik niet achterblijven...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond ook nuchter!!1`11!one!`1one11!shiftone!`11111`11!!111shiftoneniggahplease1~!11!!`11
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jasicher.
Und gezopen gister.
Maar ik werd gewoon wakker net
straks wel weer verder pit'n.
quote:
Ahhuh. 4 dagenquote:
4.....quote:
dat kan niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
4.....![]()
Waren het maar 4 dagen....
Nee... ik heb meneer reeds op 26 augustus lam als een toeter over straat zien "lopen"![]()
De klonen...quote:
Das ook weer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
4 dagen niet is beter dan elke dag wel.
Wat nou ..quote:
Lekker. Zijn er ook kuukskesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:08 schreef OA het volgende:
WASP..... Een hele goedemorgen!!!!!
De koffie staat klaar!![]()
Whehe...quote:Op maandag 10 september 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
Sodejuu, dat was weer zatte boel van het weekend
Ik ga wel mee. Zal wel weer een ongekend zuipfestijn worden, net als voorgaande jarenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wie gaat er mee naar de kermis dit weekend??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |