Welcome backquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
gooooooooooooooooooooooooood morning....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....quote:
Je bent terug?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onze goudvissen vinden vliegen heerlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....![]()
Echt?! dat wist ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet er donderdag slapen, dan wordt het koud![]()
OA'tje....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
dan ligt een hotelbed toch iets lekkerder denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggen![]()
quote:
Papier....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welcome backglobetrotster
![]()
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
En dat is nadelig voor wie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
en vliegen, motten etc etc...
nadeel is wel dat ze ook met bijen en wespen aan de haal willen gaan
nope....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?
over het algemeen nadeling voor de bij en wesp, want die verliezen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is nadelig voor wie?![]()
Lenny.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
eer-ik...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
doe eens mak aan joh..
JJ, hoi![]()
Heb je pics?
kleine showcase @ FOT?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik...![]()
![]()
...yep, heb zo'n 500 foto's die ik eerst op de pc moet zetten (nou ja, mijn dochter dan...
)...denk in de loop van de dag dat ik een paar hier plaats...
![]()
![]()
Immerquote:
Hallo, ex-vakantiegangsterquote:
-quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
.
~quote:
Met op blz 5 een url naar een pdf van 5Mb?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Nieuwe telefoon binnen...
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Minimalisme ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Veel ongeluk ermeequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Wanneer ben je inquote:
wat voorr phone is het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Frustfrutsquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..] (quote van Covie)
wat voorr phone is het?
Kuukiequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Bongoeiemorgen. 2 uur sportschool doet je goed! Tenzij je een hersenschudding gehad hebt.
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.quote:
quote:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
ook veuls te warm om te sportenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
OA.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
2 keer per week. En thuis anderhalf uur. Which brings us to a total of 3,5 uur in de week.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?
Mooi zoquote:
Airco!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
ook veuls te warm om te sporten![]()
naja, op de sportschool dan![]()
![]()
Die hebben wij ook op de gymquote:
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
Die hebben wij ook op de gym
Vorig jaar niet.. .toen dronk ik 2 liter water alleen al in de sportschool echt niet uit te houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
ik hem niet snap, maar okayquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
Feeling Hot Hot Hotquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nog.
Mja, not in a good way.quote:
Kuukie!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Kuukie!!!![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven! Hallooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekeringquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Hell no.. die van mij ligt bij de verzekering remember
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praatquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekering
haha, okquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praat
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooidquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ik dacht dat ook, maar die van mij hebben ze ook weer weten te fixen...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooid
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij dodelijk voor zo'n ding idd
Nokiaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!![]()
Frits heeft ook zo'n ding en die heeft de afvoer van de plee overleefd...![]()
Ik wil een loterij winnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:46 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook een nieuwe telefoon
3210 ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
ohja, dit is trouwens de enige relaxete nokia ooit gemaakt, zou 'm zo weer willen hebben:
[afbeelding]
Als die nog ergens nieuw verkrijgbaar is, koop ik 'm.
Heb trouwens nog wel een 6210, 6610i en 3410 voor je liggen...quote:
sowieso.quote:
mijn kansen zijn iets groterquote:
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn kansen zijn iets groter![]()
ik kan een nieuwe uitzoeken als ik mn contract verleng. maar dan moet je erin duiken, en daar heb ik geen zin in.
eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe 6230i nemen, deze is erg fijn
Van deze is het ene knopje versleten door het smsenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.
Dan is de lol er wel snel vanaf he...
Linkersuccesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |