sneakerz topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ik heb de OP? Dus da's logisch?
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
sorry Kuukje ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topic
Ohh.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
sneakerz topic
Hoi trouwens [afbeelding]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.quote:
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
zondag avond he, dan mag het
Hoe is het met het hoofd vandaag?
nog zo'n 2 weken chillen en dan verhuizenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
ik ben weer bruiner geworden
lekker dagje aan het water was dat zeg foeivd week nog even werken en dan twe weken vrij
goeie zakenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.
Ik ga morgen ook weer fitnessenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.quote:
ho isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
Welke apparaten doe je allemaal dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef JortK het volgende:
Welke apparaten doe je allemaal dan?
Zeker voor je benen,billen en buik
200 situps is niet nix voor de eerste keer na drie maandenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaan. Misschien bouw ik al die 20 minuten ook maar weer gewoon op door de weken heen.
En +- 200 buikspier oefeningetjes.
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleidingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoor
@ eer, waar ga je naartoe verhuizen
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonen
Rellen!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Het is wel in Ondiep, maar dat boeit me geen fuck.
Ondiep is niet zo bar ver van het centrum
mooi tochquote:
jij ook, zal wel lukken schat ik zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
Ik ben naar mn vriendin toe, ik kreeg net een leuk telefoontje van dr (hint: [afbeelding] [afbeelding] )
Fijne avond nog allen
beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Een pool is geen rus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Dus.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Terug uit het duitse, en met grootse overwinningen! We kicked some german butt [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
het was ubergaaf, en onze bokser (uiteindelijk bokste er maar een, de rest van der germans durvden niet meerquote:
Heeft Fok! vakantie?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 05 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 193 Kuukske
004. 155 JortK
026. 077 Sebasser
040. 070 crossover
128. 037 Papierversnipperaar
155. 032 eer-ik
164. 030 Houniet
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef covie het volgende:
goedemorgen.![]()
Heerlijk in de tuin gelegen gisteren... beetje diep in slaap gevallen en nu ben ik van voor knalrood, en van achter nog spierwit![]()
van de tuin?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij was het verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:goedemorgen! Langzaamaan komt FOK! weer op gang
heeft zeker ook last van het warme weer
@ eer: na zo'n dag als zondag, was ondanks de warmte mijn bed het heerlijkste wat ik tegenkwamgeslapen als een baby'tje!
@ JJ:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME BACK!
Hoe was het? Toppie vakantie gehad? En hoe vonden de kids het?
en uiteraard willen we binnenkort pics!!!
Toen ik in de spiegel keek zoiets:quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij in huis was het ook niet te harden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij was het verschrikkelijk.
Echt veel te heet op m'n kamer...
Had m'n deur en m'n raam wagenwijd tegen elkaar opengezet, maar 's nachts waait het niet zo hard
Verder vonden alle katten hier in de buurt het nodig om naar elkaar te janken en bleren, ook heel fijn
Verder wel aardig geslapen, werd wakker met een arm die ik niet meer kon bewegen
Had er effe te lang op gelegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef covie het volgende:
[..]
Toen ik in de spiegel keek zoiets:![]()
Meer pics kan ik je helaas niet bezorgen
Fok! reageert weer normaal!!! [afbeelding]
Slaap jij in een vrieskist?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij in huis was het ook niet te harden...
Huiskamer: 28ºC![]()
Kamer boven: 31ºC [afbeelding]
Badkamer: 29ºC![]()
Slaapkamer: 22ºC![]()
![]()
Goed plan ik ga ook even koffie halen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk! Ik heb net een verse bak koffie![]()
Heerlijk zeg!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap jij in een vrieskist?
Onder de 26,7 graden heb ik een dekentje nodig.![]()
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik sliep om 04:00 pas z'n beetje, terwijl ik om half 10 in bed lag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Eer-Ik![]()
![]()
ik heb best goed geslapen, maar was dan ook erg doodop... was om 04.00 uur op en lag er pas na 01.30 uur in
veels te warm.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Benedenverdieping heb ik wel rolluiken, en gelukkig staat na 12.00 uur de zon eigenlijk alleen op de achterkant en de achtertuin...en wordt de slaapkamer ontzien. De zolder is dan echt niet meer te harden en laat daar nu mijn pc staan sinds de 'verbouwing'quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Huiskamer, staat op thermostaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef covie het volgende:
[..]
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzo![]()
Ik heb over het algemeen geen idee hoe warm het overal is... behalve in de woonkamer.
nee, ik ben thuisquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Eer, ben je weer In de Opslag?
Je zou toch 4 dagen daar arbeiten deze week?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben thuis
Ik heb een regeldag vandaag.
Donderdag pas weer,...
En dan zaterdag, en als ik dan thuiskom zaterdag, zijn m'n ouders op vakantie.
En als zij weer thuiskomen, ben ik verhuisd
Erg frustie...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sliep om 04:00 pas z'n beetje, terwijl ik om half 10 in bed lag.
[..]
hahahaquote:veels te warm.
Ik slaap altijd onder een enkele deken, zomers, 's winters...
Altijd.
Gewoon omdat ik echt baggerslecht slaap als ik geen deken over me heen heb als ik ga pitten.
Opzich wel vaag, want in discotheken enzo kan ik wel pitten
Waar het vaak ook apeheet is
Ik zou afbellen, dat is bijna buitenlandquote:
ja, dacht ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Je zou toch 4 dagen daar arbeiten deze week?![]()
Daar kan ik echt niet mee slapen, ik moet wel een beejte gewicht hebben op m'n lichaam.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Erg frustie...
dat had ik zaterdagnacht, voor tienen er in omdat ik om 04.00 uur op moest en sliep rond 2 pas![]()
[..]
hahaha![]()
Mjah, ik heb nu alleen een dekbed laken op...dus geen dekbed zelf meer..
ik heb alleen maar ruzie met muggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dacht ik
Verkeerd gekeken
[..]
Daar kan ik echt niet mee slapen, ik moet wel een beejte gewicht hebben op m'n lichaam.
Ik heb alleen maar continu ruzie met zo'n laken, veel te licht by itsself. dan zit ik steeds te schoppen tegen de uiteinden van die deken enzo
Heb je iets gewonnen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
whehe ik was vannacht rond enen nog op radio 538
neej, ik belde zomaarquote:
ik ga een dag eerder, in een hotel slapen, om optijd bij de klant te kunnen zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou afbellen, dat is bijna buitenland![]()
same here, normaal gesproken prikken muggen mij niet, maar nu ineens welquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ruzie met muggen
voorheen ruimden mijn katten die aardig op, alleen nu ik thuis alles overhoop heb en ze niet naar beneden mogen, denk ik dat ze wraak nemen en ze mooi die muggen hun gang laten gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
same here, normaal gesproken prikken muggen mij niet, maar nu ineens wel![]()
Hotelquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ga een dag eerder, in een hotel slapen, om optijd bij de klant te kunnen zijn![]()
Ik stuur mijn vriend elke dag eerst op muggen jacht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ruzie met muggen
whehehe, das ook een optiequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik stuur mijn vriend elke dag eerst op muggen jacht.
Maarja die heeft deze week avonddienst, dus moet ik nu zelf...
Je plaat is trouwens wel gedraaid?
Same herequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Drukke boel hier (werk) op maandagochtend...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
gooooooooooooooooooooooooood morning....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om op te slapen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hotel![]()
Ik heb een harstikke mooi dakterras![]()
![]()
![]()
eten je katten muggen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorheen ruimden mijn katten die aardig op, alleen nu ik thuis alles overhoop heb en ze niet naar beneden mogen, denk ik dat ze wraak nemen en ze mooi die muggen hun gang laten gaan
ik moet er donderdag slapen, dan wordt het koudquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef covie het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Lekker in de buitenlucht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |