Like I said: Amsterdam is helemaal niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam. Ben ik sinds een aantal maanden helemaal verliefd op geworden![]()
Duuuuudequote:Let me see them big titties, don't act saddity you ain't pretty
Break bread if you wanna get wit' me, all I wanna do is dig off in them kidneys
Tell ya boyfriend he better mind his business, 'fore he end up in the trunk of my Bentley
Wel op 1.35 beginnen, de rest is té foutquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:36 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8av_ftCIrc8
Zeker. M'n vader keek me al aan met een opgetrokken wenkbrauw![]()
Kom je ook echt uit Delft?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Like I said: Amsterdam is helemaal niet vervelend hoor. Maar ik hou nog zielsveel van Delft en mis het dus wel.
![]()
Deed me direct aan de Baja's denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Haha, die met 2pacZo'n beetje de doorbraak van Dre. Met die toffe woestijnvoertuigen
Jepquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Deed me direct aan de Baja's denken![]()
Edit:
Hiero dus "Dust to glory"
Yup. Tot mn 18e gewoond. Daarna met mn ouders naar Nootdorp (quote:
Ah oké. Van plan om weer terug naar Delft te gaan na je studie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Yup. Tot mn 18e gewoond. Daarna met mn ouders naar Nootdorp () verhuisd (1,5 jaar gewoond) en later vanwege mn studie naar Amsterdam gegaan.
Ja, zeg, dat sentiment leeft hier ook hoor.quote:
Maybe, ligt eraan hoe ik me over zoveel jaar voelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ah oké. Van plan om weer terug naar Delft te gaan na je studie?
Nee ik woon in Delft. Maar ik had de afgelopen maanden een vriendje die midden in het centrum woonde van Amsterdamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, zeg, dat sentiment leeft hier ook hoor.![]()
[..]
Maybe, ligt eraan hoe ik me over zoveel jaar voel. Maar teruggaan naar Delft zal niet zo moeilijk worden, denk ik. Gevoelsmatig, bedoel ik. Jij woont sinds kort ook in A'dam, of...?
Goed topic!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:41 schreef Ienepien het volgende:
Zo ik heb ook eens een topique geopend: Keuzes, keuzes
quote:
Now playing » Björk - Innocence (Co-Produced By Timbaland) [04m27s | 192kbps | 5,53MB] «quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef warrel het volgende:
Jaaaa!! Bounce, bounce, Timbaland aint gonna run mowhere baby,Timbaland got private planes, oh Timbaland [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing » Björk - Innocence (Co-Produced By Timbaland) [04m27s | 192kbps | 5,53MB] «.
Doe eens meer tips!quote:
leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ketting + tandwielen aan het vervangen...
Tsjah, sowieso alles van Björkquote:
Doe dat maar een keertje dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef warrel het volgende:
Oh, en anders neem ik m'n iBookje wel mee, en dan mag je in m'n iTunes neuzen als ik op 't netwerk zit
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:31 schreef warrel het volgende:
Koop een toeter, kan je ze al van veraf laten schrikken![]()
Beter kopen we gewoon allebei een dikke toeter en gaan we een Toeter Frans organiserenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:05 schreef m-kay het volgende:
[..].
Beter stuur jij ze de volgende keer weg!.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:46 schreef warrel het volgende:
Toeter Frans?! Wie is Frans?
Morgen ga ik weer naar Delft, en vrijdag ben ik er de hele dagMet vriendlief *zwijmel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |