quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Doe niet zo klef
Die met die pukkels, hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor ARWanneer zie je haar weer ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Doe niet zo klef
Ik mis m'n vriendje, heel erg zelfs. Maar morgen komt ie lekker terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will take the sun in my mouth
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die met die pukkels, hihi
Neehoor ARWanneer zie je haar weer ?
Als plamuur ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan kan je beter maar geen appeltaart voor d'r maken![]()
![]()
Als je 40 bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Ja, die. Hopelijk over drie weken, maar nog geen achttien, dus vervoer is wat lastig![]()
Wanneer eindig ik eens met een normale relatie![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Dan heeft ze bruine kaneelappeltjes én pukkeltjes![]()
![]()
Wat een kutland is het ook. Ik heb maar besloten dat ik er niet heenga zolang ze zo'n achterlijk beleid voor bezoekende buitenlanders hebben. Graag of niet hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef seekfaM het volgende:
ik wil ook wel bier, maar je moet hier 21 zijn voor bier
Je mag wel bij de brandweer en het leger.. maar niet bier drinken![]()
![]()
bart kijk dit ATquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:39 schreef Bravebart het volgende:
Slaap is de periode van inactiviteit, waarbij het lichaam tot rust komt. De behoefte om te slapen wordt, althans bij dieren, geregeld door het hormoon melatonine.
[afbeelding]
Oh, doe mij maar een portie melatoninequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:39 schreef Bravebart het volgende:
Slaap is de periode van inactiviteit, waarbij het lichaam tot rust komt. De behoefte om te slapen wordt, althans bij dieren, geregeld door het hormoon melatonine.
[afbeelding]
Hoi warrelquote:
Haha, lekker danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef warrel het volgende:
Oh, ok, dan heb je wel gelijk ja.
Oeh, m'n taart is vandaag nog steeds zo mooi, en Paul is me vergeten
Beter huur je een allochtoon inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:50 schreef warrel het volgende:
En door het verfblikje kan ik m'n hele kuiten naar buiten hangen en chillen en zingen
Dan zien de mensen buiten m'n voetjes wiebelen hihi
Alleen is de keuken nog steeds vies
quote:schoon·maak·al·loch·toon (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die van elders afkomstig is en schoonmaakt om aan geld te komen.
Ruilen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ik mis Delft. Amsterdam is ook leuk, maar Delft is zo lievv, en klein, en knus, en gezellig, en leuk winkelbaar (i.t.t. de Kalver
) en, en, en, en...
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef warrel het volgende:
Jaaaa!! Bounce, bounce, Timbaland aint gonna run mowhere baby,Timbaland got private planes, oh Timbaland [afbeelding]![]()
Geef mij maar Amsterdam. Ben ik sinds een aantal maanden helemaal verliefd op gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ik mis Delft. Amsterdam is ook leuk, maar Delft is zo lievv, en klein, en knus, en gezellig, en leuk winkelbaar (i.t.t. de Kalver
) en, en, en, en...
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef warrel het volgende:
Jaaaa!! Bounce, bounce, Timbaland aint gonna run mowhere baby,Timbaland got private planes, oh Timbaland [afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |