Op de volgende meet dan maar strippoker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op de volgende meet dan maar strippoker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatver, bierquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort weer 's woescht bieren?
Jaquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op de volgende meet dan maar strippoker?Dan kan ik niet pokeren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen wel gaan stripdansen, alleen omdat ik het dan altijd win krijg ik het natuurlijk heel warm en dan bla bla wil ik ook wat uitdoen..
![]()
I will take the sun in my mouth
Is niet erg, ik vang de kleren welquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Dan kan ik niet pokeren hoor
We kunnen wel gaan stripdansen, alleen omdat ik het dan altijd win krijg ik het natuurlijk heel warm en dan bla bla wil ik ook wat uitdoen..
![]()
En ik neem wel foto'squote:Op maandag 6 augustus 2007 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is niet erg, ik vang de kleren wel![]()
quote:
Die ik dan in mn inbox hoop te krijgenquote:
Kom nou, ik ga geen naaktfoto's van foksters verspreidenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:14 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Die ik dan in mn inbox hoop te krijgen
Dan krijg ik een boze Jochem op mn dak, hihiquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je liever Warrel had![]()
lafaardquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan krijg ik een boze Jochem op mn dak, hihi
Ja duh, ik ren al weg voor oude omaatjes met rolatorsquote:
Jij mag nog niet fappen, daar word je dom van op jouw leeftijdquote:
Vandaar dat ze in Pub van die domme dingen zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij mag nog niet fappen, daar word je dom van op jouw leeftijd![]()
Juist, die pubertjes beginnen er tegenwoordig veel te vroeg mee. Ik noem een Reinquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vandaar dat ze in Pub van die domme dingen zeggen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, die pubertjes beginnen er tegenwoordig veel te vroeg mee. Ik noem een Rein
Ja nou, dat is niet zo vroeg tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef seekfaM het volgende:
[..]
volgens mij beginnen ze tegenwoordig al wanneer ze 9 zijn
!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan krijg ik een boze Jochem op mn dak, hihi
met neuken bedoel ik..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, dat is niet zo vroeg toch
Gatver, neukenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
met neuken bedoel ik..
Trouwens je duim verbranden doet best pijn
Gatver, hypesquote:
Daar kun je ook nuecken, schijnt het?quote:
Serieus ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:06 schreef m-kay het volgende:
[..]
Daar kun je ook nuecken, schijnt het?
Opquote:
Appeltaart om 1 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:11 schreef warrel het volgende:
Jochem's appeltaart staat in de oven, en het ruikt hier echt njum
Duh, studenten werken 's nachtsquote:
Doe niet zo klefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |