Goed, de belangrijkste vraag sla je eigenlijk over... Wil je carriėre?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:40 schreef Ienepien het volgende:
Mja die 4 vind ik niet erg. die 7 dagen vakantie wel (heej je moet toch 2 keer per jaar op wintersport kunnen).
Het nieuwe bedrijf lijkt mij wel heel leuk, het punt is dat mijn huidige werkgever, waar ik nu 2 jaar zit, ook allemaal mooie verhalen had, waar niets terecht van is gekomen. Ben een beetje bang voor herhaling. Oh ja: nog wat info: ik heb 2 HBO-diploma's (nee dat helpt niet), dik 2 jaar werkervaring en ben 27.
Nou ik wil in ieder geval niet in het suffe baantje blijven zitten wat ik nu doe. Dus ja! (ik hoop alleen wel dat ik goed genoeg ben voor die nieuw baan, maar das gewoon de onzekerheid, denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Goed, de belangrijkste vraag sla je eigenlijk over... Wil je carriėre?
Dan zou ik in ieder geval eens goed nadenken over de nieuwe baan, de interne opleiding, doorgroeimogelijkheden enz. zijn toch een stap in de richting van een carriėre. Na een jaar op straat komen te staan kan gebeuren, maar je baas heeft dan wel mooi een investering in je gedaan. (bovendien is per direct een contract voor onbepaalde tijd een zeldzaamheid tegenwoordig). Bovendien, als ze je eruit gooien, zoek je gewoon weer verder toch. Blijven suffen ga je uiteindelijk ook niet blij van worden...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou ik wil in ieder geval niet in het suffe baantje blijven zitten wat ik nu doe. Dus ja! (ik hoop alleen wel dat ik goed genoeg ben voor die nieuw baan, maar das gewoon de onzekerheid, denk ik)
Blijven zitten waar je zit lijkt me hoe dan ook de slechtste optie, je wilt niet voor niets zo graag weg. De arbeidsvoorwaarden zijn ook fors beter en die reisafstand zul je zelf moeten beoordelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:13 schreef Ienepien het volgende:
De tweede lijkt misschien beter, ik ben echter alleen bang dat ze allerlei mooie beloftes doen, maar dat in de praktijk weinig van terechtkomt. Ergo: neem ik de gok en investeer ik dit jaar en zie wat er gebeurt en kijk of ze hun beloftes waarmaken. Of blijf ik doorzoeken in de hoop op een baan met betere voorwaarden?
Vrouwen... ze vrįgen je voor die job en dan nog twijfelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:54 schreef Ienepien het volgende:
Dus ja! (ik hoop alleen wel dat ik goed genoeg ben voor die nieuw baan, maar das gewoon de onzekerheid, denk ik)
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:11 schreef Ienepien het volgende:
ok ok, ik doe het , haha
Inmiddels ook het nodige advies offline ingewonnen en eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik de gok maar moet wagen. We zien het over een jaartje wel weer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |