Ziet er allemaal weer goed uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:58 schreef golfer het volgende:
Het in de TT mag verandert worden in De.
Overigens eindelijk klaar met ons eet-verslagje van gisteravond:
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, # 3
Dat kan, smaken verschillenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit begrepen wat er zo lekker aan witbier is.
Nee hoor. Ik respecteer ieder zijn smaak (er zijn natuurlijk uitersten, maar die gaan in dit geval niet op)quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef RayMania het volgende:
TT aangepast.
We krijgen een VBL-filter in SPT.
XL is wel een leuke user hoor, dit soort onzin ben ik alleen niet van hem gewend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Door zulke users voel jejezelf toch ineens minder kansloos![]()
Luxemburg is veel te mooi om te laten liggen manquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo de auto is ingepakt
We gaan toch maar richting Frankrijk
Veel plezierquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo de auto is ingepakt
We gaan toch maar richting Frankrijk
Ok. Het zal zo zijn, maar dit is echt onnozel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
XL is wel een leuke user hoor, dit soort onzin ben ik alleen niet van hem gewend.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, een lekker koud biertje graag!
Flikker maar een eind op. Bier is voor mij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, een lekker koud biertje graag!
Mooi is datquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flikker maar een eind op. Bier is voor mij.
Jij laat t doodgaan! Net als dit topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flikker maar een eind op. Bier is voor mij.
Nu wens ik even een user te zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij laat t doodgaan! Net als dit topic
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, de BBQ heeft z'n werk geleverd. Ik zit weer goed vol.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, de Magnetron heeft z'n werk geleverd. Ik zit weer goed vol.
Half 7 en al weer klaar? Bij ons is dat een hele avond 'werk'.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, de BBQ heeft z'n werk geleverd. Ik zit weer goed vol.
Ja, met z'n 3-en is het een paar lekkere stukken vlees + wat toespijs. Dan is het wel prima geweest. Enkel met familie en vrienden zitten we een hele avond achter het huis.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half 7 en al weer klaar? Bij ons is dat een hele avond 'werk'.
Nee neequote:
Heel veel plezier en een goede reis alvast Sien en Dinnetjequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee neemorgen ochtend om 5 uur gaan we weg
Thnxquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heel veel plezier en een goede reis alvast Sien en Dinnetje![]()
Ik heb me net laten insmeren met lotion en komkommersquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen begin ik pas in Beverwijk, kan nu niets voor je doen
Daaromquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Suijk het volgende:
Ja, veel plezier. Luxemburg ligt er volgend jaar ook nog wel met lekker weer.
Fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb me net laten insmeren met lotion en komkommers
Nope, op deze poli en deze poli van het rode kruiszkhquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef Suijk het volgende:
Zit je ook echt bij het brandwondencentrum, bluezz?
Lekker over de pont?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen begin ik pas in Beverwijk, kan nu niets voor je doen
5 uur he. Dan ben ik nog net niet achter de PC te vinden, wakker ben ik dan al wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:45 schreef appelsientje het volgende:
Trudie, ik ga je heeeel veel succes wensen met je eerste werkdagen![]()
Je gaat het vast gezellig krijgen daar
Mocht ik de rest morgen ochtend niet meer sprekentot over 10 dagen
![]()
Nee, ik neem de treinquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker over de pont?
Ben blij dat ik er niet meer op sta
Van Bloemendaal naar Beverwijk met de trein?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik neem de trein
Pontje nog nooit gedaan, ga ik nog wel eens op een vrije dag uitproberen.
Oh en ik kan nu ook uitslapen![]()
Tot kwart over 7
Een uur fietsen denk ik? Vind ik toch echt net wat te verquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Bloemendaal naar Beverwijk met de trein?Als het slecht weer is, ok. Maar met mooi weer is t goed te doen op de fiets hoor.
Een uur?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een uur fietsen denk ik? Vind ik toch echt net wat te ver
(santpoort zuid -- beverwijk 10 min, en dan 5 min lopen)
Eg waor?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een uur?
Naar de pont is het 20-30 minuten, na de pont nog 5.
Ja joh, in 20 minuten ben je van de pont wel in Haarlem-Noord als je een beetje doorfietst.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eg waor?
Nou ik ga het echt binnenkort uitproberen.
Cool, ik wil ook een keer naar Berlijn. Gaat goedkomen aangezien ik in Praag een Duitse huisgenoot heb.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef pascalheister het volgende:
hey hoolertjes
net weer terug uit Berlijn, echt een gaaf weekje gehad
trouwens 2,2km aan biertenten is erg leuk om te zien (en te proeven)
Helleuquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef pascalheister het volgende:
hey hoolertjes
net weer terug uit Berlijn, echt een gaaf weekje gehad
trouwens 2,2km aan biertenten is erg leuk om te zien (en te proeven)
2e keer dat ik er nu ben geweest, echt een geweldige stad blijft hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Cool, ik wil ook een keer naar Berlijn. Gaat goedkomen aangezien ik in Praag een Duitse huisgenoot heb.
Ben meer een Boedapestman, maar wil nog wel een keer naar Praag. Veel goede (en goedkope) verhalen over gehoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef RayMania het volgende:
Mooie stad, Praag. Ben er twee keer geweest.
En zeven keer in Tsjechië, inmiddels wel alle steden gezien volgens mij.
En al het bier geproefd.Gambrinus
.
Praag is nog duur in vergelijking met de rest. Wat een tijd, voor 30 ct (gulden) een halve liter bier, en dan zat er ook nog statiegeld op het glas. Had toen paar glazen meegenomen naar huisquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben meer een Boedapestman, maar wil nog wel een keer naar Praag. Veel goede (en goedkope) verhalen over gehoord.
ik niet, werd er eind april/begin mei mee doodgegooid in Frankrijk omdat ze 20 jaar dood was. Dan ben je het toch snel zat die muziekquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
Mis alleen nog Dalida.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Lekker nog even met een wijntje whiskietje op het balkon gaat zitten![]()
Slecht voorraadbeheer jongenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef sjimz het volgende:
Heb alleen nog maar prut whisky dus die drink ik maar op met cola.
Had ik nog maar lekkere whiskey
Koop dan ook geen whiskey bij de Aldi.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef sjimz het volgende:
hele week in berlijn s'avonds op het terras gezeten, heerlijk weertjequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Againzender het volgende:
Nou nou, is weer eens wat anders zo'n warme zomeravond, heerlijk
Ik heb ook geen whiskey maar whisky, had ik nog maar whiskey.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Koop dan ook geen whiskey bij de Aldi.
daar is onze kat het zeker mee eensquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Whiskas, ook heerlijk.
Onze 2 katten maak je blij met Hill's science plan en Hill's Natures bestquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Whiskas, ook heerlijk.
Spannend!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef DarkShine het volgende:
Avond!
Welterusten!
Morgen beginnen op mijn nieuwe werk.
Kom nou eens binnenkort even bij ons langs voor een lekker glaasje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef sjimz het volgende:
De berliner pils was ook erg goed te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
WB Pascal, gelukkig kom je hier thuis en is er Grolsch. Die overgang is meer dan te doen natuurlijk.
Tong aan het bier?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:37 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
sterker nog, ik ben nu alle reclame kwijtquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef iteejer het volgende:
Laat in de nacht, of vroeg in de ochtend, zijn stiekem onze servers uitgevallen. Als gevolg van overbelasting is de stroom van ons eerste rack uitgeschakeld, en dus bestonden we even niet meer.
De mensen van TRUE zijn zo goed geweest om dit snel na onze melding weer aan te zetten.
Wij hebben daarop de hele zaak weer aan de gang gezwengeld, en nu werkt het weer!
Wel erg traag maar dat heeft twee oorzaken:
1) Een rebuild van onze raid-array; omdat de server onverwachts uitgegaan is was het nodig om de harde schijven weer 'goed te zetten'.
2) Eén server is nog steeds down, die veroorzaakt met name op het forum traagheid omdat daar de banners worden geregeld. En daarom zie je die dus ook nietMaar die zal asap weer aangezet worden, dus het leed kan ieder ogenblik geleden zijn.
Om te zorgen dat dit niet weer kan gebeuren, gaan we vandaag nog een hele pluk servers van ons (zwaar overbevolkte) eerste rack overhalen naar het tweede.
ach ja, kan gebeuren.quote:
Die van mij is ook op sterven na dood....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Aanvoerder het volgende:
M'n bankrekening gromt naar me. Ik word er niet vrolijk van...
Jij moet vanavond toch trainen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef Grulez het volgende:
Ik ga zo maar ff bier drinken op het terras
hoorde ik daar een bier voorbij wandelen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er nu weer met die lopende schuimkraag?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoorde ik daar een bier voorbij wandelen?
Zie hoofdklasse B topic.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er nu weer met die lopende schuimkraag?
Dus kom er maar in tong!quote:
Zat je in t rkz nu of in Hoarlem?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii wat relaxed reizen naar en van mijn nieuwe werkie
Wel een nat pakkie op de terugreis maar dat had ik er wel voor over![]()
Leuk werk, het is veel, heel veel verschillend, moet een hoop bijleren, leuke relaxte collega's en een prima afdeling
Ik vond hem ook niet slecht. Heb dus even een herkennend voorbeeld erbij gezet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus kom er maar in tong!
Ik vond je vraag geweldig hoor
Nat pak? Van het zweet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii wat relaxed reizen naar en van mijn nieuwe werkie
Wel een nat pakkie op de terugreis maar dat had ik er wel voor over![]()
Leuk werk, het is veel, heel veel verschillend, moet een hoop bijleren, leuke relaxte collega's en een prima afdeling
Zie blog waarquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ok, leuk. Brandwondencentrum of gewoon ergens op een afdeling?
Hier alleen nog maar zon gehad en 30 graden enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie blog waar
Niet van het zweet nat, van een enorme bui op de fiets (3 min van de trein)
enorme bui? lekker zonnetje gehad vanmiddagquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie blog waar
ja hebben ze bij de wereld turnbond lekker bedachtquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
Rare sport dat turnen.Je kunt de beste turnster van de wereld zijn op alle onder delen en uit Nederland komen. Als Nederland als landenteam niet bij de beste 12 eindigt op het aanstaande WK mag je gewoon niet meedoen aan de spelen van Peking
Dat heeft het al gedaan, toen ik naar de supermarkt liep.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
Raar weer, gister wolkloze hemel, nu hemelloze wolken.
En volgens mij gaat het regenen.
Maar als het bij jou regent wil niet zeggen dat het bij Ray ook regent. Ook al wonen jullie erg dicht bij elkaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heeft het al gedaan, toen ik naar de supermarkt liep.
Ray zegt dat het gaat regenen, maar dat heeft het al gedaan. Daar is niets tegenin te brengen, boske!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als het bij jou regent wil niet zeggen dat het bij Ray ook regent. Ook al wonen jullie erg dicht bij elkaar.
Jawel, dat het al geregend heeft wil niet zeggen dat er geen bui meer komtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ray zegt dat het gaat regenen, maar dat heeft het al gedaan. Daar is niets tegenin te brengen, boske!
6 minuten geen post een dooddoener noemenquote:
nee koekebakker die post van 20:08quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
6 minuten geen post een dooddoener noemen![]()
Oh op die fiets. Sjims is de dooddoener hoor niet ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee koekebakker die post van 20:08![]()
Wie is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Sjims is de dooddoener hoor niet ik.
Balie 46. Spacendquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie blog waar
het zag er al dagen naar uit dat het een laffe overgang zou worden zonder noemenswaardig onweer, weet niet waar jij je weersvoorspelling vandaan hebtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef rubbereend het volgende:
nou een mini buitje en dat was het dan wel weer voor vandaaghebben ze hier nou zo heftig over gedaan
Hetzelfdequote:
Nee, wel flink wat reacties erbijquote:
Nee, ik heb nog wat afleveringen Poker After Dark te gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijken naar die stumpers sjimz?
truste ec!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik onder. Trusten reus en kabouter
Kijk, dat is leuker en interessanter werk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wat afleveringen Poker After Dark te gaan.
ja dat zul je net zien met media playerquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Wilde ik net afsluiten gaat Windows Media Player One van Metallica afspelen. Dan maar iets later naar bed
yep....quote:
Des de langer ze niet bevalt, des de langer je geen alcohol mag drinken.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Des de langer ze niet bevalt, des de langer je geen alcohol mag drinken.
Ik den kdat de baby je nu al dwars ligt.
Don't shoot the messenger.quote:
Daar valt toch niks mee te verdienen, kun je beter aan de weg zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Is Lindenbergh al gespot op marktplaats.nl?
Wel even de reinigingsdienst bellen, anders staat 'ie er over een maand nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar valt toch niks mee te verdienen, kun je beter aan de weg zetten.
Goed plan. 'Kunnen jullie een bergh linden ophalen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel even de reinigingsdienst bellen, anders staat 'ie er over een maand nog.
een dagje gewerkt en nou al weer vrij, schandaligquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bakkie beschouw, maar heb je ook warme melk?
Heerlijk dagje vrij tussendoor
Nou, ik zat vanmorgen al met mijn blote bast in de tuin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo warm is het vandaag ook weer niet toch?
En toen vielen de mussen dood van het dak? Ik denk niet dat dat door de warmte kwam...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, ik zat vanmorgen al met mijn blote bast in de tuin.
Ze houden rekening met de leeftijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef pascalheister het volgende:
een dagje gewerkt en nou al weer vrij, schandalig
Of je hangt een bordje om de nek: " Inclusief 2 gouden vullingen."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel even de reinigingsdienst bellen, anders staat 'ie er over een maand nog.
Moet ik hieruit concluderen dat jij en ik olifanten zijn?quote:
Joh. Daar vind ik het weer niet geschikt voor, geen zon, graadje of 19.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, ik zat vanmorgen al met mijn blote bast in de tuin.
Gisteren ging daar om 12.00 uur nog netjes een alarm voor af, maar dat alarm is vandaag zeker buiten werkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:
Dekking, Bloesspam!
En geen lekkere buurmeisjes, anders had je echt wel zonder shirt in je tuin gezeten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Joh. Daar vind ik het weer niet geschikt voor, geen zon, graadje of 19.
Dat moet inderdaad wel gaan werken in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of je hangt een bordje om de nek: " Inclusief 2 gouden vullingen."
beter dan de tubgirlspam vannachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:
Dekking, Bloesspam!
Hier pas om 12:20.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gisteren ging daar om 12.00 uur nog netjes een alarm voor af, maar dat alarm is vandaag zeker buiten werking
Alarmklok heb ik afgezet niet te doen in zo'n kroeg elke keer als ik binnenloop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren ging daar om 12.00 uur nog netjes een alarm voor af, maar dat alarm is vandaag zeker buiten werking
Nou, zo'n gespierd bovenlijf heb ik niet. En leuke buurmeisjes helaas ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En geen lekkere buurmeisjes, anders had je echt wel zonder shirt in je tuin gezeten natuurlijk
Jammer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, zo'n gespierd bovenlijf heb ik niet. En leuke buurmeisjes helaas ook niet.
Zorg dat ze een relatie krijgt met Vaduz, dan is ze vaker weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt een heel lief buurmeisje.
Of vraag of Karl Noten een keer op visitie wil komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zorg dat ze een relatie krijgt met Vaduz, dan is ze vaker weg.
Of ik laat jou met haar spelen, inmiddels even groot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of vraag of Karl Noten een keer op visitie wil komen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of ik laat jou met haar spelen, inmiddels even groot.
Dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet of haar ouders blij zullen zijn met sjimz' harde wapenstok.
Je ging naar de buren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef RayMania het volgende:
Voelde mij even niet op mijn plaats hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |