tis toch niet cremer van wiskunde hequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:42 schreef BrauN het volgende:
Mailtje is prima, zo deed wijlen Julius Caesar het waarschijnlijk ook, hoor.
In discussie gaan met een rechten-prof is sowieso een behoorlijke klus. Kwestie van beroepsdeformatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraag hem gewoon hoe het komt dat hij voor deze zaken een onvoldoende gegeven heeft, zo moeilijk is dat toch niet? Je hoeft hem nergens van te beschuldigen of met hem in discussie te gaan..
Hij verwacht dat je iets toevoegt aan wat er al is. Dat is het vereiste niveau in de master opleiding rechten. Mogelijk heb je dat te weinig gedaan in je werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
En jij gaat ervan uit dat een prof de boeken van een andere prof niet leest? Veel kans dat hij alle literatuur binnen zijn vakgebied vluchtig doorneemt, waarna hij in jouw "werk" waarschijnlijk identiek dezelfde gedachtengang vindt.
Terecht dat je gebuisd bent, universiteit is geen papschooltje waar je zinnetjes moet kunnen veranderen qua structuur. Maak zelf je werk en denk er zelf over na, ipv een stukje van een ander te herschrijven.
Beter is het dan om een afspraak te maken ipv bij hem binnen te vallen. Als je hem ergens mee stoort, is hij bij voorbaat als slecht gehumeurd. Vergeet niet dat die lui af en toe diep aan het nadenken zijn.quote:
De beste man heette Brutus, J.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:49 schreef Janetje het volgende:
[img=578xnull]http://xs218.xs.to/xs218/07310/ceasar.JPG[/img]
Ahuh...
Bedankt voor het advies,iedereen trouwens. Ik ga proberen met hem te praten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Beter is het dan om een afspraak te maken ipv bij hem binnen te vallen. Als je hem ergens mee stoort, is hij bij voorbaat als slecht gehumeurd. Vergeet niet dat die lui af en toe diep aan het nadenken zijn.
Het scheelt dat 'ie dan ook in het Latijn riep "Et tu Brute, tu quoque fili mi?"quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
De beste man heette Brutus, J.
Brute is de aanspreekvorm (vocativus).
Je weet het he, rond de 90% van de geschillen wordt via mediation opgelostquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef lancome het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies,iedereen trouwens. Ik ga proberen met hem te praten.
Direct een kort geding aanspannen is wel véél leuker!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Je weet het he, rond de 90% van de geschillen wordt via mediation opgelost![]()
Moet je er wel bij vermelden dat dat de mening was van één persoon natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef L-style het volgende:
[..]
Dit vak had ook niets met "uit de kop leren" te maken. Maar mijn antworoden waren te "nauw" qua argumentatie, dus onvolledig.
En als het goed is weet ze hoe dat moet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Direct een kort geding aanspannen is wel véél leuker!![]()
Ook meteen de ideale kans om te laten zien dat je de stof wel beheerst. Of niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een verdachte wilt verdedigen, dan moet je ook eerst zelf het hebben gedaan. Praktijkervaring noemen we dit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:57 schreef Etcetera het volgende:
als dit is waar onze rechtstaat heen gaat, hoop ik nooit een advocaat nodig te hebben
Zeg het eens, Pool, wie is er dan bevoegd om van het geschil kennis te nemen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Aangezien het erop lijkt dat het hier een Noord-Koreaanse universiteit betreft, vermoed ik dat Kim Jong Il bevoegd is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zeg het eens, Pool, wie is er dan bevoegd om van het geschil kennis te nemen?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Aangezien het erop lijkt dat het hier een Noord-Koreaanse universiteit betreft, vermoed ik dat Kim Jong Il bevoegd is.
Ben benieuwd waar het raket landtquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Aangezien het erop lijkt dat het hier een Noord-Koreaanse universiteit betreft, vermoed ik dat Kim Jong Il bevoegd is.
Jij neemt absolute bevoegdheid erg letterlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan beb jij nog nooit Asterix & Obelix gelezen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Caesar kwam, zag en overwon wél. Die deed niet aan onvoldoendes.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |