Maar dat kan heul niet!!! dan moet ze zelf een nieuwe wet schrijvenquote:
Damn het is een complot om jou, ja jij alleen te latten falen! We willen geen rechters. advocaten. We willen doctoren en plastische chirurgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen.. Die gast gaat me gewoon belazeren.. Hij is de baas van de sectie, als ik om een second opninion vraag, kan hij bij het nakijken erbij aanwezig zijn. Hij heeft gewoon macht! Natuurlijk is hij vriendjes met de decaan. Denk je dat de decaan naar mij gaat luisteren en zijn vriendje op het matje roepen? Het is gewoon een K*t situatie...Ik ben bijna klaar met mijn studie ( ook baantje kunnen regelen, ja ga in een rechtszaal staan, dan ben ik van niemand afhankelijk!), laatste vakjes nog en dan krijg ik dit!
quote:
Boeiend, school is kut. Ga werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:55 schreef lancome het volgende:
Wat kan een student doen tegen een professor (aan de universiteit) die de student onrechtmatig behandeld door deze bewust lage cijfers te geven?
De professor is de leider van een sectie en geeft de student (hoe goed deze ook is) lage cijfers. De reden begrijpt de student niet.
Bijv. professor heeft zware onvoldoende gegeven voor een essay, terwijl de essay voor 90 % was overgenomen, met andere zinsconstructies, uit een boek van een andere professor.
Voor een mondeling krijgt student wederom een zware onvoldoende, terwijl docent vragen stelde uit oude tentamens, die student van te voren had geleerd.
Student weet dat ie wordt benadeeld, maar durft niets te zeggen tegen de decaan. Welk partij zal de decaan kiezen? Een vriend/professor, leider sectie of een studentje?
Student zit hier erg mee en krijgt van professor de laagst cijfers. Wat kan student hiertegen doen, want student is bezig met master rechten en als student iets zegt is deze bang om nog meer te worden benadeeld.
Student is een nette dame en heeft nooit een grote mond.
Wat nu??
Geen zorgen, mevrouw is verwijderd. Dit kunnen we natuurlijk niet hebben in de wetenschap.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:08 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dit is gewoon één kant van het verhaal. Straks komt de professor op Fok zijn verhaal kwijt.
Volgens mij is dit juist de definitie van plagiaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef lancome het volgende:
Er was geen sprake van frauduleus handelen. Zinsconstructies mogen gewijzigd worden, gebeurd zovaak, zie scripties aan universiteiten. Dat boek waaruit de informatie uitkwam is ook niet bij gezet als bron.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:07 schreef broodjekipkerrie het volgende:
als student rechten, het recht in eigen handen nemen
Een theorie overnemen mag ook niet zonder bronvermelding, al schrijf je de originele tekst achterstevoren. Dat wordt mij als eerstejaars (!) geleerd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef lancome het volgende:
Student haalde nooit onvoldoendes, is de eerste onvoldoende in heel d'r leven...
Er is niet letterlijk 90 % overgenomen. Zinsconstructies zijn gewijzigd, dit gebeurd zovaak, iederen doet t...zelfs scripties...
Dit is een topic van maanden geleden. D_D haalt 'm weer van stal.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef Xith het volgende:
TS is een trol, zie posthistory
Bij een weloverwogen oordeel ga ik niet over één nacht ijs.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nuttige kick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |