Vanavond is de zaak, maar ik heb geen idee of de uitspraak dan ook is. Aangezien Bakens bv tot komende donderdag moet wachten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:38 schreef jna het volgende:
Hoelaat is die uitspraak?
Ze hebben indruk op me gemaakt PSV, die staan er zometeen gewoon weer...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV speelde gelijk tegen AC Milan![]()
En de JC schaal is van ondergeschikt belang met een voorronde CL voor de deur.
Dat wordt Van Geel in de mond gelegd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:53 schreef Doezelhaar het volgende:
O nee, termen als 'paniekvoetbal' gaat men nu al in de mond nemen in Amsterdam.
Dat weet ik niet, dat denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat Ajax ALLES op Suarez zet?
Ach ja. Het is wel duidelijk dat Van Geel gewoon liever de knip op de zak houd. Maar ik geloof wel in een goede afloop.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wordt Van Geel in de mond gelegd.
Je speelt paniekvoetbalquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Molhoek mag vertrekken bij AZ. Is dat geen linkermiddenvelder? Of speel ik nu paniekvoetbal....
LOLquote:
Molhoek is slechter dan Lindenbergh.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Molhoek mag vertrekken bij AZ. Is dat geen linkermiddenvelder? Of speel ik nu paniekvoetbal....
Mooi altijd dit soort dingen iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
LOLwij winnen het kortgeding dus, zo te zien zijn ze daar intern al over uit
![]()
PSV speelt zaterdag ook met een B-elftal, althans met een B-aanval.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foutje in de krant dan.
Ja, tuurlijk, maar het zal wel een beetje aangeven in hoeverre Ajax zich (denk ik) met een "b"-elftal houdt tegen PSV.
quote:
Komt waarschijnlijk omdat je al aan dat soort praktijken gewend bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |