abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52128866
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:18 schreef Nashje het volgende:
Iedereen doet alsof we echt wereldaankopen nodig hebben . Man, de beste 11 van vorig seizoen zijn er nog gewoon (muv Babel dan, oke). Op de rechterflank lijken we er mee op vooruit te zijn gegaan. En iedereen denkt dat elke speler hier wel even op de bank wil komen zitten.
Juistem.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52128892
Ach dat is toch Ajax supporters eigen, beetje zeiken af en toe.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52129212
Ik denk dat ze die arbitragezaak afwachten en anders alsnog die aanvaller gaan halen die ze op het lijstje hadden.
pi_52129517
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:18 schreef Nashje het volgende:
Iedereen doet alsof we echt wereldaankopen nodig hebben . Man, de beste 11 van vorig seizoen zijn er nog gewoon (muv Babel dan, oke). Op de rechterflank lijken we er mee op vooruit te zijn gegaan. En iedereen denkt dat elke speler hier wel even op de bank wil komen zitten.
Op de langere termijn (dus na dit seizoen) hebben we wel degelijk versterkingen nodig om het vertrek van Sneijder, Stam, Davids en eventueel anderen op te vangen. Het lijkt me dat dit het moment is om daar mensen voor te gaan halen want met alleen eigen jeugd red je het niet. Je moet nu mensen halen die er over een jaar staan, en die rouleren met de huidige basis.

Anders vallen we volgend seizoen in een groot zwart gat en moet je paniek aankopen gaan doen. Het zou ook erg zonde zijn voor de continuiteit.
pi_52129711
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat ze die arbitragezaak afwachten en anders alsnog die aanvaller gaan halen die ze op het lijstje hadden.
Volgens mij hebben ze helemaal geen lijstje.
Ik zie ze er best voor aan om alsnog 9 miljoen te dokken mocht Suarez die zaak verliezen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52129752
Zou aardig wanbeleid zijn dan, zeker als ie mislukt heeft het bestuur dan een probleem.
pi_52130080
Één ding is in ieder geval zeker. De tijd begint aardig te dringen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Ajax alles op Suarez zet. Het is puur gokken want met een arbitragezaak heb je helemaal geen zekerheid.
Was het achteraf niet beter om gelijk een andere speler te zoeken ipv wachten op arbitragezaken ed? Die had dan misschien nu al mee kunnen doen met de voorbereiding.
Er lopen vast wel meer spelers op deze aardkloot rond die op links uit de voeten kunnen.
Het wordt allemaal erg kortdag nu.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52130150
Ik denk dat er morgen 1 of 2 (in dat geval inclusief Suarez) aankopen worden bekendgemaakt.. volgens mij mag Ajax dat ook alleen maar doen als de beurs open is of niet?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:41:56 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_52131008
Mischien worden we dit jaar wel gedwongen wat meer 4-42 te spelen. Dat zou best wel eens goed kunnen uitpakken. Maar goed, eerst zorgen dat iedereen (Jaap voorop) fit is voor de voorronde CL....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_52131218
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er morgen 1 of 2 (in dat geval inclusief Suarez) aankopen worden bekendgemaakt.. volgens mij mag Ajax dat ook alleen maar doen als de beurs open is of niet?
yep.. fijn zo een beursgenoteerd bedrijf...
pi_52134060
Henk wil spelers...... Martin niet

Mogge iedereen...
Ajax!!
pi_52134098
Vandaag de uitspraak Suarez.
Ik hoop eigenlijk niet dat Suarez in het gelijk wordt gesteld.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:30:03 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52134116
Het is uiteraard totaal niet te vergelijken, maar Ajax wint dan nog wel van Atlectico, maar tegen Arsenal was het toch een beetje een kansloze pot hoor. EN als je PSV dan van Milan en Real ziet winnen.......

Maar verder is de selectie wel breed genoeg hoor V Geel .

De JC schaal moet uitwijzen hoever Ajax is.... Ook nemen veel mensen die prijs niet serieus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52134124
quote:
‘Ajax gaat geen paniekvoetbal spelen’

Ajax beschikt in de ogen van Henk ten Cate over een te krappe selectie, maar Martin van Geel wil geen paniekvoetbal spelen en is op zoek naar structurele aankopen. De technisch directeur van de Amsterdammers ontkent echter dat beiden lijnrecht tegenover elkaar staan.

Ruim een week voor het eerste duel tegen MSK Zilina of Slavia Praag sprak Ten Cate de wens uit dat er zo snel mogelijk een aanvaller en een middenvelder moet worden aangetrokken. De oefenmeester zag op het Amsterdam Tournament hoe zijn ploeg tegen Arsenal een redelijk niveau haalde, maar verder ook niks extra’s kon brengen.

Ten Cate
“Arsenal is duidelijk van een andere orde”, lichtte Ten Cate toe. “Daar gaat het allemaal wat sneller, zijn ze wat leper en behendiger. Maar we misten met Jaap Stam, Edgar Davids en Gabri ook drie belangrijke vaste krachten. Zij vormen het hart van ons elftal en zijn gewend op dit niveau te acteren. Nu wordt er een zware wissel op anderen getrokken. Zo speelden Urby Emanuelson en Wesley Sneijder zeker niet slecht, maar konden ze ook niets extra’s meer geven.”

Ten Cate zegt gekscherend Dennis Rommedahl niet te zien als een optie voor de linksbuitenpositie. “Als ik dat zeg, krijg ik helemaal geen spelers meer, haha. We worden geacht mee te doen op drie fronten. De jonge spelers op de bank zijn talentvol, maar we kunnen er nog niet van op aan. Vorig seizoen speelden ze nog in de A-junioren. In de Champions League speel je zes van dit soort wedstrijden, tegen misschien wel betere ploegen dan Arsenal. Ik wil niet als kanonnenvoer dienen.”

“De vervangers op het middenveld kunnen het verlies niet opvangen, vullen het ook anders in en slagen er niet in Sneijder goed te laten functioneren. Als we alle basisspelers kunnen opstellen, hebben we een heel goed elftal. Met Vertonghen of Schilder kun je nationaal nog wel iets verbloemen, maar we spelen een wedstrijd of zestig. Dat lukt niet met twaalf volwaardige basisspelers. We hebben kwaliteit nodig, en ervaring.”

Van Geel
Van Geel is niet verbaasd over de uitspraken van de coach.”Wij willen geen paniekvoetbal spelen. Bijna dagelijks zijn we hierover met Henk in gesprek. De prioriteit ligt bij een aanvaller voor de linkerkant. Maar een middenvelder met een toegevoegde waarde zien we op dit moment niet. En de spelers die daar wel voor in aanmerking zouden kunnen komen, zijn simpelweg onhaalbaar.”

“We willen voor die positie gewoon niet iemand voor twee maanden. Het moet een structurele versterking zijn. Dat weet Henk ook. Het is dus niet zo dat trainer en directie hierin lijnrecht tegenover elkaar staan. We zijn het eens. Waar is het, met negen blessures, niet smal?”, aldus de manager voetbalzaken.

Dit weekend ontkende Van Geel dat Ajax zou overwegen om Afonso Alves over te nemen van SC Heerenveen. “We zijn niet bezig en gaan ook geen poging wagen. We zijn voor de spitspositie prima voorzien met Klaas-Jan Huntelaar en Ismael Urzaíz als pinchhitter.”

Luis Suárez hoopt maandag in een arbitragezaak met FC Groningen een transfer naar Ajax te forceren, maar zal door een liesblessure voor onbepaalde tijd aan de kant staan. “Heel vervelend voor ons. Zeker met het oog op de voorronde van de Champions League. Maar we maken geen beleid voor twee wedstrijden. We kijken verder vooruit."
pi_52134130
‘Groningen is andere koek dan Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 6 augustus om 08:09

Vandaag staat de arbitragezaak die Luis Suárez heeft aangespannen tegen FC Groningen op het programma. De Uruguyaanse international wil een transfer naar Ajax afdwingen, nadat de onderhandelingen vorige week maandag op niets waren uitgelopen.

De aanvaller wordt begeleid door oud-voetballer Daniël Fonseca en Pino Tagliani. Het tweetal vertelde in De Telegraaf geen enkel begrip te hebben voor de standpunten van Groningen. “Groningen speelt spelletjes. Domme spelletjes. Het is Luis geweest die algemeen directeur Hans Nijland heeft verteld dat hij wil vertrekken.”

“En wat FC Groningen niet naar buiten heeft gebracht, is dat Luis twee weken geleden een brief ontving waarin hem een salarisverhoging werd beloofd, waarschijnlijk om bij een eventuele arbitragezaak beter voor de dag te komen. Maar die brief was opgesteld in het Nederlands. Luis is een intelligente jongen, maar je kunt niet van hem verwachten dat hij nu al weet waar het exact over gaat. Dit soort dingen toont aan hoe klein Groningen is.”

Nijland snapt de ophef van de belangenbehartigers niet. “Zo gaan wij hier met mensen om en daarom is de verhouding tussen spelers en management zo goed. Indertijd kreeg Erik Nevland ook zo’n brief in zijn handen. Daarna kunnen de spelers het met hun manager bespreken. Er bestaat ook een Engelse versie. Mensen zouden zich beter kunnen afvragen waarom meneer Pino het vervelend vindt dat wij Luis een verbeterde aanbieding deden.”

Tagliani zegt dat Groningen zich niet correct heeft opgesteld tijdens de onderhandelingen met Ajax, nadat de eerste arbitragezaak was afgeblazen. ”Groningen zou meewerken op het moment dat Suárez zich sportief zou kunnen verbeteren. Dat is bij zijn komst al afgesproken. Toen hij onlangs het verzoek om de eerste arbitragezaak introk, zou er volgens de clubleiding een akkoord komen. Maar de club vroeg vervolgens belachelijke bedragen. De vergelijking met KlaasJan Huntelaar werd voortdurend gemaakt, maar gaat volledig mank.”

“Een kulverhaal”, reageerde Nijland. “Deze heren zijn door de wol geverfd. Wie een dergelijke afspraak wil maken, laat dan toch gewoon een gelimiteerde transfersom in het contract vastleggen? En wat de bedragen betreft: zij vinden dat Luis tussen de 7 en 8 miljoen euro waard is. Wat vinden ze dan van de 6,5 miljoen die Ajax bood?”

Volgens de zaakwaarnemers is er geen persoonlijk belang in de transfer. Alleen Nacional, de oude werkgever van Suárez, zou 35% van de winst bij verkoop in ontvangst nemen. Op basis van financiële verbetering en sportieve verbetering willen Fonseca en Tagliani een transfer afdwingen. “Want Ajax is wel Ajax, wat Groningen ook zegt. Bij die club gaat het altijd om kampioenschappen en Champions League. Met alle respect voor Groningen, maar dat is toch een andere wereld.”
pi_52134141
quote:
'NAC wil Pardo en Lindenbergh'

Volgens de krant BN/De Stem staan Sebastian Pardo (Feyenoord) en Olaf Lindenbergh (Ajax) in de belangstelling van NAC Breda. Beide spelers mogen vertrekken bij hun huidige club. Overigens mag Lindenbergh transfervrij vertrekken uit Amsterdam.

De club uit Breda hoopt de transfers zo spoedig mogelijk af te ronden. De huidige trainer van NAC, Ernie Brandts, is nog niet tevreden over het middenveld van NAC en ziet de twee spelers graag naar Breda komen.

Of zal Olaf weer een buiten proportioneel salaris vragen?
pi_52134160
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Het is uiteraard totaal niet te vergelijken, maar Ajax wint dan nog wel van Atlectico, maar tegen Arsenal was het toch een beetje een kansloze pot hoor. EN als je PSV dan van Milan en Real ziet winnen.......

Maar verder is de selectie wel breed genoeg hoor V Geel .

De JC schaal moet uitwijzen hoever Ajax is.... Ook nemen veel mensen die prijs niet serieus.
PSV speelde gelijk tegen AC Milan

En de JC schaal is van ondergeschikt belang met een voorronde CL voor de deur.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:33:32 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52134199
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Foutje in de krant dan .

Ja, tuurlijk, maar het zal wel een beetje aangeven in hoeverre Ajax zich (denk ik) met een "b"-elftal houdt tegen PSV.
Get woke, go broke!
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:34:30 #119
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52134214
Ik heb die wedstrijd van psv tegen milan gezien en ik was echt niet onder de indruk (van beide overigens) Was echt zo'n 0-0 wedstrijd met amper kansen
Jawel, je keek.
pi_52134252
Neem mee die Lindenbergh!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52134253
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Foutje in de krant dan .

Ja, tuurlijk, maar het zal wel een beetje aangeven in hoeverre Ajax zich (denk ik) met een "b"-elftal houdt tegen PSV.
PSV won na strafschoppen nadat Seedorf de laatste penalty miste

Maar oefenwedstrijden zeggen me niet zo veel.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:36:35 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52134262
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

PSV won naar strafschoppen nadat Seedorf de laatste penalty miste

Maar oefenwedstrijden zeggen me niet zo veel.
ok . Nee, mij opzich ook niet, maar winnen van Real is toch wel erg leuk lijkt me .
Get woke, go broke!
pi_52134263
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef venomsnake het volgende:
Één ding is in ieder geval zeker. De tijd begint aardig te dringen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Ajax alles op Suarez zet. Het is puur gokken want met een arbitragezaak heb je helemaal geen zekerheid.
Hoe weet jij nou weer dat Ajax ALLES op Suarez zet? Omdat jij denkt dat er geen alternatief lijstje is? Jij denkt echt dat de beleidsbepalers in Amsterdam lekker achter hun burootje een kaartspelletje aan het spelen zijn en wachten op vanavond? Tot nu toe is gebleken dat Ajax versterkingen en gesprekken met spelers prima uit de media heeft kunnen houden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52134295
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer dat Ajax ALLES op Suarez zet? Omdat jij denkt dat er geen alternatief lijstje is? Jij denkt echt dat de beleidsbepalers in Amsterdam lekker achter hun burootje een kaartspelletje aan het spelen zijn en wachten op vanavond? Tot nu toe is gebleken dat Ajax versterkingen en gesprekken met spelers prima uit de media heeft kunnen houden.
Het is dan ook compleet gissen naar een alternatief voor Suarez.
1 ding is zeker, hij komt uit het buitenland.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:38:25 #125
131729 jna
pi_52134300
Hoelaat is die uitspraak?
Jawel, je keek.
pi_52134407
Hoop dat Suarez niet komt. Leuke voetballer, maar geen linksbuiten.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:46:50 #127
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52134499
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:38 schreef jna het volgende:
Hoelaat is die uitspraak?
Vanavond is de zaak, maar ik heb geen idee of de uitspraak dan ook is. Aangezien Bakens bv tot komende donderdag moet wachten.
pi_52134576
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze hebben indruk op me gemaakt PSV, die staan er zometeen gewoon weer...

En wat een gehuil weer in de media en gezoek naar een ruzie tussen HTC en van Geel (die er niet is)
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:53:35 #129
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52134640
O nee, termen als 'paniekvoetbal' gaat men nu al in de mond nemen in Amsterdam.
pi_52134659
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:53 schreef Doezelhaar het volgende:
O nee, termen als 'paniekvoetbal' gaat men nu al in de mond nemen in Amsterdam.
Dat wordt Van Geel in de mond gelegd.
pi_52134788
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer dat Ajax ALLES op Suarez zet?
Dat weet ik niet, dat denk ik.
pi_52134841
Hoe lang is Babel nu al vertrokken? Beetje slecht georganiseerd allemaal. Eerst arbitrage en haal je hem binnen kan hij voorlopig niet spelen. Maar daar hebben we een handje van geblesseerde spelers kopen ;-)

Maargoed seizoen gaat beginnen en nog is er niemand voor links....
Ajax!!
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:06:53 #133
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52134867
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat wordt Van Geel in de mond gelegd.
Ach ja. Het is wel duidelijk dat Van Geel gewoon liever de knip op de zak houd. Maar ik geloof wel in een goede afloop.
pi_52135841
Molhoek mag vertrekken bij AZ. Is dat geen linkermiddenvelder? Of speel ik nu paniekvoetbal....
Ajax!!
pi_52135893
dag Olaf
pi_52135940

KNJB
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:53:50 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52135984
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Molhoek mag vertrekken bij AZ. Is dat geen linkermiddenvelder? Of speel ik nu paniekvoetbal....
Je speelt paniekvoetbal
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:54:16 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52135997
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]

KNJB
LOL wij winnen het kortgeding dus, zo te zien zijn ze daar intern al over uit
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52136167
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
Molhoek is slechter dan Lindenbergh.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:02:17 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52136230
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

LOL wij winnen het kortgeding dus, zo te zien zijn ze daar intern al over uit
Mooi altijd dit soort dingen idd .
Get woke, go broke!
pi_52137454
Is Sneijder gekocht door Vitesse?
pi_52137978
Is dat Sneijder?
Ajax!!
pi_52137999
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:
Is dat Sneijder?
Nee, Aad de Mos.
pi_52138123
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, Aad de Mos.

Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52138130
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Foutje in de krant dan .

PSV speelt zaterdag ook met een B-elftal, althans met een B-aanval.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52138158
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]

KNJB
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52138286
Ik snap m niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52138346
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap m niet .
Komt waarschijnlijk omdat je al aan dat soort praktijken gewend bent.
Er staat een foto van de Arena naast terwijl het een Groningen speler betreft.
pi_52138386
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, Aad de Mos.
ja klopt nou zie ik het ook.....
Ajax!!
pi_52138396
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Cordoba32 het volgende:
Is dat Sneijder?
Ik vind m lijken ja.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:22:58 #151
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_52138406
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap m niet .
Plaatje van de ArenA
pi_52138438
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat je al aan dat soort praktijken gewend bent.
Er staat een foto van de Arena naast terwijl het een Groningen speler betreft.
Joah och, de helft van het bericht gaat over Ajax, dus zo raar vind ik het eigenijk niet .
In Southern Sun
pi_52138477
Plaatje is inmiddels weg.
pi_52138542
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef BB-boy het volgende:
Plaatje is inmiddels weg.
Sterker nog, het hele bericht is weg.
pi_52138576
Hehe inderdaad.
pi_52138637
Maar goed, die uitspraak is dus pas aan het einde van de week. Schiet lekker op allemaal...
In Southern Sun
pi_52138659
Moesten we woensdag niet de spelerslijst bij de UEFA inleveren?
pi_52138677
Vandaag of morgen komt er iemand, sowieso. Daar kunnen we wel vanuit gaan.
pi_52138681
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
aankomende donderdag volgens mij.
pi_52138687
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Lekker dan
pi_52138690
Ja, maar dat is enkel voor de voorrondes... En daarin zou ie toch geblesseerd zijn...
In Southern Sun
pi_52138703
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, die uitspraak is dus pas aan het einde van de week. Schiet lekker op allemaal...
Dan pas.
Ik dacht dinsdag of woensdag al, het is tenslotte spoedarbitrage.
Je zou denken dat ze dan wat haast maken.
pi_52139032
Ik verwacht gewoon vandaag of morgen de uitslag nog? Of is het al bevestigd dat die pas eind deze week komt? Heb alleen iemand dat hier 1x zien roepen.
pi_52139055
Volgens mij komt die uitslag vanavond gewoon hoor?
pi_52139061
quote:
Uitspraak Suárez later deze week

De uitspraak in de arbitragezaak van Luis Suarez is later deze week. Dat heeft de KNVB maandagmiddag laten weten.

'De voorzitter van de arbitragecommissie zal vanavond bij de zitting aangeven wanneer er een beslissing komt', aldus KNVB-woordvoerder Frank Huizinga tegenover Ajax Showtime.' Het kan best zijn dat dit enkele dagen op zich laat wachten. Vanavond is er zeker geen uitspraak.'

In de aanloop wordt al hevig gespeculeerd over vermeende spelletjes van FC Groningen, meldt De Telegraaf maandag.

Zo zouden de Groningens volgens de managers van Suarez twee weken geleden een brief in het Nederlands naar de speler hebben gestuurd met een zogenaamde aanbieding voor contractverlenging. De spits kent geen Nederlands.

Ook had de clubleiding een akkoord beloofd nadat Suarez de arbitragezaak in eerste instantie in trok. Het bestuur van FC Groningen ontkent het briefverhaal als de beloften. 'Had ie maar een gelimiteerde transfersom moeten opnemen', zegt algemeen directeur Nijland in de Telegraaf.

De zaakwaarnemers ontkennen op hun beurt weer een groot persoonlijk belang te hebben bij de transfer. Kortom, het kan nu leuk worden maandagvanavond en later deze week. Misschien duurt het gesteggel nog wel langer.
Volgens Ajaxshowtime...
In Southern Sun
pi_52139112
Ik kwam deze post tegen op Ajax Netwerk:
quote:
TomJood schreef:

Ik snap niet waarom iedereen het nu heeft over het grote verschil tussen bank en basis, zeker in de verdediging. Heeft Ajax eindelijk weer eens een aantal topspelers in de selectie en dan moeten er inneens ook topspelers op de bank zitten. Alsof we het geld van Chelsea hebben.

De kracht van Ajax is altijd de jeugd geweest, die bijna altijd de kans kreeg na blessures! Waarom zou je dan nu een verdediger willen kopen terwijl je zelf redelijk wat talenten heb rondlopen? In mijn ogen kan je geen topspeler kopen voor de bank. Dan is het toch beter om die zelf op te leiden, zeker als het alternatief bijna altijd middelmaat is.

Van der Wiel heeft bijvoorbeeld al hele sterke wedstrijden gespeeld. Met het lef dat we van een Ajacied mogen verwachten. Dan ga je voor die positie toch geen vervanger halen? Laat die jongen lekker achter Stam zijn minuten pakken(zullen er nog genoeg zijn), dan hebben we volgend seizoen een waardige vervangen voor Stam.

De posities op links zijn opzich goed bezet, ik zie het voornamelijk in Vertonghen zitten. Dat wordt een hele goede vervanger voor Davids. Dat ze allebei op dit moment geblesseerd zijn is domme pech. Na de winterstop verwacht ik ook dat Anita steeds meer minuten kan meepakken, in de wedstrijden die hij heeft meegespeeld was al te zien dat we van hem ook wat mogen verwachten.

Als je dan verder in jong Ajax en de A1 kijkt hebben we nog meer potentiele toppers rondlopen die dit jaar of volgend jaar bij blessures de stap kunnen maken. Ik noem een Daley Blind, Toby Alderweireld of Siem de Jong.

Ik vind het opvallend dat zoveel mensen hier met "de hele stroom" mensen meelopen die graag aankopen willen zien, om zekerheidjes in te bouwen. Ik denk dat Van Geel er heel goed aan doet door afwachtend te zijn en niet 10 spelers van middelmaat te halen. Laten we vooral onze eigen cultuur in stand houden en joge spelers de kans geven!
Compleet mee eens
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:48:41 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52139113
Gedoe altijd.

Maar zelfs al komt Suarez dan is de selectie nog niet echt lekker compleet vind ik.
Get woke, go broke!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:52:53 #168
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52139219
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Volgens Ajaxshowtime...
Wat een stuk ook weer
Spelletjes door de FC, het moet niet gekker worden
pi_52139289
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef Chivu het volgende:
Ik kwam deze post tegen op Ajax Netwerk:
[..]

Compleet mee eens
Goed stuk idd.
pi_52139629
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef Noca het volgende:

[..]

Wat een stuk ook weer
Spelletjes door de FC, het moet niet gekker worden
Groningen is gewoon een smerige achterbakse club, steeds maar Ajax tegenwerken...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:16:40 #171
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52139739
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Groningen is gewoon een smerige achterbakse club, steeds maar Ajax tegenwerken...
We zijn niet voor niks boeren, zo zijn we altijd al geweest..
pi_52139753
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef Noca het volgende:

[..]

We zijn niet voor niks boeren, zo zijn we altijd al geweest..
Boeren, flutvolk. Die moeten gewoon hun plaats kennen!
Wat een vrouw!
spits!
pi_52139909
Het psv topic?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:48:51 #174
131729 jna
pi_52140407
Kaartjes voor voorronde cl binnen
Jawel, je keek.
pi_52140418
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef jna het volgende:
Kaartjes voor voorronde cl binnen
20 eurootjes, dat is een heel ander verhaal dan vorig jaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52141222
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Boeren, flutvolk. Die moeten gewoon hun plaats kennen!
't Boeren janktopic is een topic verderop.
pi_52141282
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:49 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

20 eurootjes, dat is een heel ander verhaal dan vorig jaar.
25 euro met korting hoor.. en dat zijn ongeveer de goedkoopste plaatsen. Ik vind het aardig prijzig voor een voorronde die nooit meer dan halfvol zit tegen een nietsbetekenende tegenstander.
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:27:52 #178
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52141309
ik ga ook niet, te duur
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:33:00 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52141433
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

25 euro met korting hoor.. en dat zijn ongeveer de goedkoopste plaatsen. Ik vind het aardig prijzig voor een voorronde die nooit meer dan halfvol zit tegen een nietsbetekenende tegenstander.
Het goedkoopste is 18 euro, en dat vind ik wel meevallen. In vergelijking daarmee is de JCschaal met 17,50 nog behoorlijk prijzig.

We moeten Ajax met z'n allen die CL inschreeuwen, dat is van levensbelang voor de club!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52141526
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

't Boeren janktopic is een topic verderop.
Sorry.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:41:40 #181
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52141653
Je hebt smaak.
pi_52141693
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het goedkoopste is 18 euro, en dat vind ik wel meevallen. In vergelijking daarmee is de JCschaal met 17,50 nog behoorlijk prijzig.
Eensch.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52141702
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 20 euro betaald voor 412, in feite dus voor 410.
pi_52141735
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:43 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 20 euro betaald voor 412, in feite dus voor 410.
Die was het goedkoopst idd.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:59:40 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52143604
"Want Ajax is wel Ajax, wat Groningen ook zegt. Bij die club gaat het altijd om kampioenschappen en Champions League. Met alle respect voor Groningen, maar dat is toch een andere wereld."

Mooie woorden van het management van Luis Suarez.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:01:36 #186
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52143662
Tja, gewoon een grote naam in het voetbal. Wil er de laatste 11 jaar niet echt uit komen.
pi_52143865
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:59 schreef M0NTANA het volgende:
"Want Ajax is wel Ajax, wat Groningen ook zegt. Bij die club gaat het altijd om kampioenschappen en Champions League. Met alle respect voor Groningen, maar dat is toch een andere wereld."

Mooie woorden van het management van Luis Suarez.
Dat hebben we gemerkt afgelopen jaren
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52143918
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hahahhahaa.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52143919
quote:

[..]

Hahahahahaha.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52143930
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hahahhahaa.
Gast.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52144006
pi_52144066
quote:

[..]

Hahahahahaha.
pi_52144155
quote:

[..]

Whehehehehe
pi_52144354
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:28:44 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52144385
Groningse humor, niet echt hoogstaand zullen we maar zeggen, zoals bekend trouwens .
Get woke, go broke!
pi_52144487
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Groningse humor, niet echt hoogstaand zullen we maar zeggen, zoals bekend trouwens .
grunn uber alles
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52144569
quote:

[..]

ROFFFFL!!!!!111
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52144879
Wanneer is nou de uitspraak?
lollig
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:54:11 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_52144983
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Ook Groninger hier.

Hoop trouwens niet dat hij komt (alleen als er geen alternatieven komen, moet ie maar wel komen)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52145090
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ook Groninger hier.

Hoop trouwens niet dat hij komt (alleen als er geen alternatieven komen, moet ie maar wel komen)
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')