Ben er nog, alleen is het afwachten wat de dealer als kostenraming biedt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef bleiblei het volgende:
Is Ashram nog aanwezig in dit topic na wat kleutergedrag op de vorige pagina?
Ben namelijk wel heel erg benieuwd wat de dader heeft voorgesteld. Voor mij geldt natuurlijk brokken maken is schade betalen (of in ieder geval regelen dat de schade voor de eigenaar kosteloos gerepareerd wordt). Is wel zo netjes. Maar ik heb het gevoel dat niet iedereen daar zo over denkt.
Als iemand mij dit zou flikken zou ik het gewoon verhalen op die kerel. Hij maakt er een puinzooi van, hij regelt dat het opgelost wordt. Gebeurd het niet goedschiks zijn er genoeg legale manieren waarop het kwaadschiks kan.
Ben benieuwd. Scheelt wel dat de "dader" de ballen heeft om z'n verantwoordelijkheid te nemen. Scheelt een hoop gedoe en gesteggelquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ben er nog, alleen is het afwachten wat de dealer als kostenraming biedt.
Dader heeft iig al laten weten dat hij hoe dan ook ervoor zorgt dat ik qua kosten status quo blijft. Dus dat is wel al een geruststelling.
Maar als ik toch naar de verzekering moet gaan, dan kost me dat mijn schadevrije jaren. Dat is niet fijn.
Het liefst regel ik het onderling. Maar dat moet nog blijken.
Wat betreft kleuterig gedrag...gelukkig zijn wij dan weer volwassen genoeg om eroverheen te lezen![]()
Vanavond bellen naar de dealer...wordt spannend. 4000? 5000? 6000? of gaan we toch onmiddelijk voor de hoofdprijs? Updates volgen.
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:23 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd. Scheelt wel dat de "dader" de ballen heeft om z'n verantwoordelijkheid te nemen. Scheelt een hoop gedoe en gesteggel.
Dat is zijn vraag. Niet 'moet ik mijn vriendin dumpen?'.quote:Is er doorgaans een verschil in de stijging van de verzekeringspremie als gevolg van een aanrijding MET en ZONDER schade aan derden?
Ja, vriendin dumpen, ik ben voor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is zijn vraag. Niet 'moet ik mijn vriendin dumpen?'.
Is dat je vriendin?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:12 schreef Ashram het volgende:
Foto's:
[[url=http://www.picserver.nl/i/2PPP465Y3351/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.picserver.nl/i/08YDWZ5YVFTH/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.picserver.nl/i/O608WUV874M1/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.picserver.nl/i/80O3FQO9496T/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.picserver.nl/i/NUBD1N37596Z/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.picserver.nl/i/JPT31B1Z9007/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
De spiegeling op de laatste foto is mijn vriendin.quote:
Niet om het 1 of ander, maar wat doet je vrindin met een andere vent in jouw auto als je in Azië zit? Weet je zeker dat hij in slaap gevallen is en niet afgeleid door het 1 of ander?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef Ashram het volgende:
[..]
De spiegeling op de laatste foto is mijn vriendin.![]()
De gozer met de broek is de dader.![]()
...en de Mazda...is mijn vrouw.![]()
Heh....het wordt geregeld zonder de verzekering.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar wat doet je vrindin met een andere vent in jouw auto als je in Azië zit? Weet je zeker dat hij in slaap gevallen is en niet afgeleid door het 1 of ander?![]()
Heeft hij al aangegeven te willen betalen zonder de verzekering daarbij in te schakelen?
Dat is mooi..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef Ashram het volgende:
[..]
Heh....het wordt geregeld zonder de verzekering.
Opzich merkwaardig dat 2 mensen niet merken dat een ander in slaap valt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:51 schreef Ashram het volgende:
Het was niet alleen mijn vriendin en hem. Zijn vriendin was ook nog aanwezig. Dus zal eerder haar schuld zijn dat hij in slaap is gevallen achter het stuur.
Er is geen excuus om achter het stuur in slaap te vallen.![]()
Tenzij ze zelf ook al aan het slapen waren...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is mooi..
Scheelt weer een aantal treden. (is bovendien ook altijd beter voor je "geschiedenis" bij een verzekering)
[..]
Opzich merkwaardig dat 2 mensen niet merken dat een ander in slaap valt.
Meestal krijgen je wel wat aanwijzingen als iemand in slaap aan het vallen is.
Ze waren inderdaad zelf ook al in dromenland...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:28 schreef zBus het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf ook al aan het slapen waren...
En uiteindelijk betaal je het dan toch zelf door middel van de veroogde premies, niet doen dus.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef Ashram het volgende:
Maar als ik toch naar de verzekering moet gaan, dan kost me dat mijn schadevrije jaren. Dat is niet fijn.
Maar ja....dan wordt het nut van een verzekering zodanig beperkt, dat het alleen bruikbaar wordt bij schade aan derden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:44 schreef Linden het volgende:
[..]
En uiteindelijk betaal je het dan toch zelf door middel van de veroogde premies, niet doen dus.
Dat was ook mijn eerste gedachte na het doorlezen van het topic, zeker omdat van de dader blijkbaar bekend is dat zijn chauffeurskwaliteiten nogal te wensen overlaten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef LoggedIn het volgende:
Je vriendin leent je gloednieuwe auto uit zonder met jou te checken of dat ok is? Hoe lang zijn jullie nog samen?
Schade is netjes vergoed door die schandknaap?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Ashram het volgende:
Ze is weer bij mijn zijde...alsof er niets is gebeurd...![]()
Beide waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:55 schreef loveli het volgende:
Je herstelde auto of je vriendin?
Dat is geen oplichterij. Als jij schade rijdt ben je een groter risicogeval, en dan is het logisch dat de verzekering jou meer laat betalen. Als het over een schade van een paar 100¤ gaat ben je bijna altijd goedkoper af om het zelf te lappen & de verzekering erbuiten te laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Ashram het volgende:
Zoveel premie betalen en dan nog niet naar de verzekering kunnen![]()
Waarom?
Wat een oplichterij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |