abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:05:16 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52195160
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef Gia het volgende:

Ik heb eens een jaar samengewoond met een geweldadig persoon. Hij geloofde echt dat ik op het stuur was gevallen, tegen een kastdeurtje was aangelopen, enz..... allemaal door hem verzonnen.
wow! dan ben je wel goed ziek zeg.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52195177
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan hier zo boos om worden! waarom nemen ze niet meteen wat luminol en speuren ze de kamers door met blacklight. grrrr dat zie je toch in elke lullige reallifemurderstory!!
Dat is van de week door de Britse politie uitgevoerd (ook snuffelhonden ingezet) en zijn de (bloed?) sporen meegenomen naar een Engels lab. Dat had natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten gebeuren. Er is al massaal kritiek op de Portugese politie.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:11:29 #103
3542 Gia
User under construction
pi_52195363
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wow! dan ben je wel goed ziek zeg.
Was/Is ie ook. Maar goed, was even terzijde.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:13:02 #104
3542 Gia
User under construction
pi_52195398
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat is van de week door de Britse politie uitgevoerd (ook snuffelhonden ingezet) en zijn de (bloed?) sporen meegenomen naar een Engels lab. Dat had natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten gebeuren. Er is al massaal kritiek op de Portugese politie.
Schijnbaar kunnen die honden bloedsporen ruiken tot 7 jaar oud. Ik acht de kans klein dat ze van Maddie zijn. Aan de andere kant, als dat wel zo is, maakt dat meteen de ouders verdacht, lijkt me.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:13:41 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52195412
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Suko het volgende:

[..]

ja psies. dat hadden ze moeten doen. dit is echt een fout die te achterlijk voor woorden is. je zou bijna denken dat de politie goed gemanipuleerd is geweest.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:14:13 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52195427
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Schijnbaar kunnen die honden bloedsporen ruiken tot 7 jaar oud. Ik acht de kans klein dat ze van Maddie zijn. Aan de andere kant, als dat wel zo is, maakt dat meteen de ouders verdacht, lijkt me.
dat weet ik niet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:33:22 #107
3542 Gia
User under construction
pi_52195946
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat weet ik niet.
Natuurlijk wel. Een willekeurig iemand gaat toch niet die bloedsporen opruimen!! De kans betrapt te worden is veel te groot. (De ouders kwamen regelmatig kijken, zeiden ze toch) Een willekeurig iemand heeft ook geen reden om een kinderlijkje mee te nemen, zeker niet als achteraf blijkt dat er geen losgeld is geëist.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:36:35 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52196029
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Een willekeurig iemand gaat toch niet die bloedsporen opruimen!! De kans betrapt te worden is veel te groot. (De ouders kwamen regelmatig kijken, zeiden ze toch) Een willekeurig iemand heeft ook geen reden om een kinderlijkje mee te nemen, zeker niet als achteraf blijkt dat er geen losgeld is geëist.
er zijn genoeg daders die hun sporen uitwissen. daarnaast zegt niemand dat ze dood is gegaan van die paar bloedspatjes. áls het al haar bloed zou zijn.
pi_52196122
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er zijn genoeg daders die hun sporen uitwissen. daarnaast zegt niemand dat ze dood is gegaan van die paar bloedspatjes. áls het al haar bloed zou zijn.
Mee eens. En het moet ook niet een eigen leven gaan innemen. Er is in feite nog niets bekend.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:42:38 #110
3542 Gia
User under construction
pi_52196236
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd om bloed van een muur te verwijderen? Dus zodanig dat het niet meer met het blote oog zichtbaar is?

En dan nog? Waarom zou hij?

Dat daders dat soms doen, is omdat ze bij het ontdekken van het bloed zelf verdacht zullen zijn. M.a.w. de bewoner zelf, bijvoorbeeld. In dit geval de ouders.

Een wildvreemde schiet er toch niks mee op om bloedsporen te verwijderen!
Tenzij het zijn eigen bloed is.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:44:28 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52196289
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd om bloed van een muur te verwijderen? Dus zodanig dat het niet meer met het blote oog zichtbaar is?

En dan nog? Waarom zou hij?

Dat daders dat soms doen, is omdat ze bij het ontdekken van het bloed zelf verdacht zullen zijn. M.a.w. de bewoner zelf, bijvoorbeeld. In dit geval de ouders.

Een wildvreemde schiet er toch niks mee op om bloedsporen te verwijderen!
Tenzij het zijn eigen bloed is.
je kan niet op elke muur met het blote oog miniscule bloedspatjes ontdekken. vandaar dat ik ook zo kwaad ben op het ondeugdelijke onderzoek.
pi_52196301
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom meteen aan de ouders denken? Misschien wel een patiënt? Ja, uiteraard kan alles, maar er is nog niets bekend en wacht liever eerst af .

En misschien is ze niet eens dood?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52200781
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je kan niet op elke muur met het blote oog miniscule bloedspatjes ontdekken. vandaar dat ik ook zo kwaad ben op het ondeugdelijke onderzoek.
Idd Luminol icm met blacklight en je komt in een hele andere wereld terecht (als er tenminste iemand heeft geprobeerd bloedsporen te wissen)

CSI
fefesff ere erfe
pi_52251197
Murat geschrapt als verdachte in zaak Madeleine
PRAIA DA LUZ - De Portugese politie moet de in Portugal wonende Brit Robert Murat schrappen als officiële verdachte in de zaak van de verdwijning van het Britse meisje Madeleine. De politie zal Murat daarover binnen enkele dagen informeren, aldus de Britse krant The Times vrijdag op gezag van politiebronnen.

Murat is tot dusver de enige officiële verdachte in de zaak van Madeleine, die begin mei verdween uit een appartement in een vakantiepark aan de Portugese Algarve. Volgens The Times heeft de politie onvoldoende bewijs tegen de 33-jarige Murat verzameld. De politie moet hem daarom als verdachte laten vallen.

Toen Madeleine verdween, verbleef Murat in het huis van zijn moeder in dezelfde vakantieplaats: Praia da Luz. Begin deze week zou de politie nog auto's hebben onderzocht, die eigendom van Murat zijn. nu.nl The Times
pi_52252113
Ondertussen zijn de McCann's een beetje boos:

BBC-site: "In a BBC interview, Mr McCann acknowledged that there appeared to be a shift in detectives' thinking running contrary to what he and his wife had always been told. "I had a fairly strong belief that there was a lack of evidence, certainly initially, that there was no evidence of serious harm and I do not know of any specific evidence now that alters that. "I think, as parents, if there is evidence then we need to know about it."

"Police will not publicly comment on reports that Madeleine is dead. But a spokesman has said there are indications to contradict the view that she was abducted."
pi_52290092
'Madeleine mogelijk dood'
quote:
AMSTERDAM - De Portugese politie houdt er rekening mee dat de vermiste Britse kleuter Madeleine McCann niet meer leeft. Dat heeft hoofdinspecteur Olegario Sousa zaterdag gezegd in een interview met de BBC.

Volgens Sousa zijn er de afgelopen dagen ontwikkelingen in het onderzoek en aanwijzingen die wijzen in die richting. Alle mogelijkheden liggen nog open, maar het zwaartepunt van het onderzoek ligt op dit moment bij de mogelijke dood van het meisje, zei hij. nu.nl
Dat het nu door de Portugese politie wordt geuit is wel opmerkelijk, volgens de wetten van dat land mogen ze niks over het onderzoek, laat staan voorlopige conclusies, melden. Hoewel ze alle opties open houden. De ouders en vrienden zijn voorlopig geen verdachten maar worden wel mogelijk 'geinterviewd."BBC.

Op de Daily Mail wordt alles nog eens op rij gezet hoe vaak ze (en hun vrienden) hebben gecheckt of de kids nog sliepen. Er blijken in de verhalen van hen nog veel onduidelijkheden. Keken ze echt wel? Hoe kon het dan gebeuren dat Maddie ontvoerd werd als er zo vaak door hen werd gecheckt? En dan dit: "And what of Najova Chekaya, the aerobics teacher running the quiz? She was invited over to the McCann table by Mr McCann himself when the game ended at 9.30. She stayed for half an hour. She later claimed to friends that nobody left the table. En nog veel vaags, zoals de BBC op tv ook al merendeels op rij heeft gezet.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:03:54 #117
3542 Gia
User under construction
pi_52301905
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:58 schreef Suko het volgende:
Daily Mail
In tears and calling out Madeleine's name, she ran back to her friends to tell them: "They've taken her, they've taken her."

Vind dit een wat vreemde reactie. Probeer mezelf na te gaan. Als ik tot de ontdekking zou komen dat een kind van mij niet in bed ligt, dan denk ik dat mijn eerste reactie zou zijn: 'Ze ligt niet in haar bed' of 'heeft iemand <naam> gezien?' Wie gaat er nu meteen vanuit bij het zien van een leeg bed, dat het kind ontvoerd is?

Versterkt alleen maar mijn vermoeden dat het hele ontvoeringsverhaal vooraf bedacht is, om iets anders te verhullen.
pi_52302008
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:20 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Neen, haar ouders zijn gewoon verstandige, bezorgde mensen met de nodige financiële middelen.
Toen vorig jaar in Luik Nathalie en Stacy verdwenen, zaten de ouders gewoon op café, en in de o zo belangrijke eerste uren na de verdwijning waren ze zelf veel te dronken om de politie vooruit te helpen.
Het klinkt grof, maar dat telt mee.
Ja, hoor. Ze waren ook zoooo verstandig om hun kinderen (waarvan driejarige Maddie de oudste was) alleen achter te laten, terwijl ze lekker gingen eten.

Toppunt van verstandig en bezorgd, deze mensen
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:11:46 #119
3542 Gia
User under construction
pi_52302067
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:08 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ja, hoor. Ze waren ook zoooo verstandig om hun kinderen (waarvan driejarige Maddie de oudste was) alleen achter te laten, terwijl ze lekker gingen eten.

Toppunt van verstandig en bezorgd, deze mensen
Inderdaad. Toen met die luikse zaak viel iedereen over het feit dat de ouders gedronken hadden. Nu deze ouders ook zaten te drinken, terwijl hun kind verdween, wordt er geen schande van gesproken.
Nee, want dit zijn dokters en geen armoedzaaiers!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:13:00 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52302094
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:03 schreef Gia het volgende:

[..]

In tears and calling out Madeleine's name, she ran back to her friends to tell them: "They've taken her, they've taken her."

Vind dit een wat vreemde reactie. Probeer mezelf na te gaan. Als ik tot de ontdekking zou komen dat een kind van mij niet in bed ligt, dan denk ik dat mijn eerste reactie zou zijn: 'Ze ligt niet in haar bed' of 'heeft iemand <naam> gezien?' Wie gaat er nu meteen vanuit bij het zien van een leeg bed, dat het kind ontvoerd is?

Versterkt alleen maar mijn vermoeden dat het hele ontvoeringsverhaal vooraf bedacht is, om iets anders te verhullen.
Goed punt, ik zou ook denken: "dat 3-jarige stuk ondeugendheid is uit haar bed geklommen, waar is ze naar toe gegaan?" Meestal ga je ook niet van het ergste uit en houd je goede hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. Vaak is dat in dit soort gevallen ook het geval. Een ontvoering zou niet het eerste zijn waar ik aan zou denken iig.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')