Okay, bedankt. Meteen aangepast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Rechtermuistoets klikken op datum en tijd van de posting (bv dinsdag 7 augustus 2007 11:37) en dan link kopieren en daarna plakken in een nieuwe posting.
Ik vind dit wel ee logische verklaring.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Gia het volgende:
Het ene bericht meldt dat er bloed is gevonden van Maddie, het andere bericht meldt dat er bloed is gevonden en dat nog onderzocht moet worden of het van Maddie kan zijn. Beetje tegenstrijdig allemaal.
Verder sluit ik me bij Loedertje aan. Als het inderdaad Maddie's bloed is, dan is het wel knap dat de dader binnen 15 minuten het kind vermoord heeft, de bloedsporen weggewassen en met kind en al verdwenen is.
Verder vraag ik me af wat een dader met een dood kind moet? Waarom meenemen? Er is geen losgeld gevraagd, toch? Dus waarom risico lopen gezien te worden bij het vertrek, of bij het dumpen van het lichaam, als je ook gewoon kunt vertrekken en haar achterlaten.
Dit alles versterkt alleen maar mijn gevoel dat de ouders erachter zitten. Willen uit eten, maar Maddy is weer eens vervelend, een hand schiet uit en ze komt ongelukkig tegen de muur terecht?
Het kan natuurlijk allemaal niet zo bedoeld zijn, een ongelukje of whatever, maar als je vervolgens de zaak probeert te verhullen, het lichaampje dumpen, bloedvlekken verwijderen en een ontvoering verzinnen, dan ben je in mijn ogen toch zwaar strafbaar.
Daarbij las ik ergens dat Maddy autistisch was? Wie laat een autistisch kind nu alleen achter? Dat hoor je bij een 'normaal' kind al niet te doen!
Hoe zit dat dan? Met aanspoelen? Kunnen ze uitrekenen waar iemand aan gaat spoelen? En waarom kan dit bij Natalee dan niet (als ze al in de zee is gegooid?)quote:Het team van Strongwood is teruggekomen wegens geldgebrek voor verder onderzoek. De kosten werden namelijk betaald door de Hyves groep die hiervoor een inzamelingsactie heeft gehouden. Desondanks wordt er nog volop onderzoek gedaan en is er voor het uitwisselen van informatie nog steeds contact met de lokale mensen in Praia da Luz. We zijn ervan overtuigd te weten waar Madeleine zal gaan aanspoelen (indien ze inderdaad in zee gegooid zou zijn) daarom worden er op dit moment nieuwe berekeningen gemaakt.
Wat die Zwitser aangaat: Daily Mailquote:De Portugese politie onderzoekt een nieuw spoor in de verdwijningszaak van de Britse peuter Madeleine McCann. Vermoed wordt dat het meisje niet ontvoerd werd, maar overleden is in het vakantiehuisje waar ze met haar familie verbleef. Er wordt nu onderzocht of en in welke mate de ouders van het meisje - de dokters Kate and Gerry McCann - betrokken zijn. Dat meldt de Portugese krant Diario de Noticias, die ook beweert dat de politie al een maand wist dat Maddie dood was.
Opnieuw ondervraagd
Beide ouders werden al een tijdje in de gaten gehouden door de Britse en Portugese politie. Volgens politiebronnen zouden zij allebei - samen met de negen vrienden die samen met hen op vakantie waren - opnieuw ondervraagd worden. Zaterdag organiseren de McCanns een media event om de honderdste verdwijningsdag van hun dochter te herdenken.
Zwitserse kinderlokker
Gisterenavond raakte ook bekend dat Interpol een link onderzoekt tussen de verdwijning van Maddie en de zelfmoord van een verdachte kinderontvoerder in Zwitserland. De 67-jarige Hans Van Aesch - die zichzelf in een bos nabij het Zwitserse St-Gallen een kogel door het hoofd joeg- was vorige week de hoofdverdachte in de verdwijningszaak van een vijfjarig Zwitsers meisje die heel erg op Maddie leek. Volgens de Zwitserse politie was de man op vakantie in de Algarve op het moment dat Maddie verdween.
Tweede verdachte
Afgelopen weekend werd ook het huis van de enige formele verdachte in de zaak - de 33-jarige Robert Murat - voor de tweede maal doorzocht. Daarbij werden geen nieuwe bewijzen gevonden. De Portugese politie beweert bovendien al enkele weken een tweede verdachte in de gaten te houden. De man - een dertiger van Portugese afkomst - zou wel eens medeplichtig kunnen zijn.
Woedend
Ondertussen zijn de Engelsen woedend dat de bloedsporen in het appartement van de vermiste Maddie pas gevonden werden nadat Britse politie-agenten toegang kregen tot de 'crime-scene'. De Portugese politie had die vlekjes drie maanden over het hoofd gezien. (anp/hln)
Even als bewijs:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef TC03 het volgende:
Op de frontpage is het trouwens helemaal bizar, moet je eens kijken hoeveel Fokkers 'al vanaf het begin dachten dat de ouders er iets mee te maken hadden'. Yeah right. [afbeelding]
Dank u!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:40 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat de ouders er niets mee te maken hebben. Zou ook niet de eerste keer zijn.
Misschien was dit kind wel heel druk en vervelend. Iets te hard geslagen, gevallen, hoofd gestoten? Kan allemaal.
Foutje. Vlug ergens verstoppen en dan gaan eten, bij wijze van alibi.
Dat laatste vind ik niet zo overkomen, eigenlijk. Ze zijn vrij rustig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat ze het wel gedaan hebben hoor, maar zo niet, dan lijkt het me vreselijk om verdacht te worden terwijl je sowieso al gek wordt van verdriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |