abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52815638
Alle 3 de kinderen zijn waarschijnlijk dus gedrogeerd en Maddie is meegenomen....??? Zoiets dus...Maar niet door de ouders, want wat ik al zei; die gooien dan echt niet de spuit op de kast...
pi_52815659
Oke, ín de kast dan...
pi_52816148
Iemand die kinderen heeft zet dit soort onzinberichten niet in een forum.
Kom maar eens terug als er een kind(eren) van je vermist wordt en plaats dezelfde reactie.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:03:04 #264
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_52816336
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef crohntje het volgende:
Ik geloof er werkelijk geen snars van dat die ouders er ook maar iets mee te maken hebben. Zelf je kind verdoven zodat het lekker slaapt? Krankzinnig gewoon en ik geloof er niets van.
Nou wat dat betreft zouden ze vast niet de enige zijn hoor, ik heb er geen moeite mee omdat te geloven. Eerlijk gezegd klinkt het juist nogal aannemelijk, want welke ouder zou zo stom om zulke kleine kinderen alleen thuis te laten ?
Er is geen enkele garantie dat kinderen altijd braaf doorslapen. Elke ouder kan je dat vertellen. Kinderen hebben de vervelende gewoonte om op te meest ongewenste momenten opeens wakker te worden.
In deze situatie- vreemde omgeving en geen ouders die beneden in de huiskamer zitten- is dat gevaarlijk. Dus lijkt het me niet onaannemelijk dat ze kinderen iets gegeven hebben om ze lekker * plat * te houden zodat paps en mams gezellige met vrienden konden fuiven.....

Gewoon een licht slaapmiddeltje, kan helemaal géén kwaad zullen ze gedacht hebben

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:43:10 #265
3542 Gia
User under construction
pi_52817545
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef deedeetee het volgende:

Gewoon een licht slaapmiddeltje, kan helemaal géén kwaad zullen ze gedacht hebben

Daarbij zijn ze beide arts, en weten dus hoeveel ze kunnen toedienen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:13:11 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52818438
Ik kots op de berichtgeving en politie bij deze zaak.

Er wordt al wekenlang verkondigd dat de ouders er misschien wat mee te maken heeft, maar er is nog geen enkel bewijs hiervoor vrij gegeven, en zo'n naald bewijst natuurlijk helemaal niks. Je weet echt nog helemaal niks. Er wordt alleen maar gezegd wat de politie en detectives denken, maar toelichting ontbrekt dikwijks. Geef dan gewoon nieuws.

Ten tweede is het inderdaad bizar dat er maanden na dato pas een keer een naald wordt gevonden, echt wtf.

Dit klinkt eerder als een slechte detective dan als een echte vermissing.

Portugese politie
Internationale media
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:17:26 #267
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52818556
Die tweeling sliep ook zo rustig door en had niks door van die consternatie?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_52818659
Toch opvallend dat ze vaker zonder de kinderen uit eten gingen, uit hetzelfde krantenartikel:

"The allegations also clash with evidence provided by British ex-pat Pamela Fenn, who lives in the apartment above the one from which Madeleine disappeared.Mrs Fenn, 81, told the police that two nights before the incident she heard a little girl loudly crying, “Daddy, daddy” in the apartment. She said the crying had lasted for some time, but stopped when the McCanns returned to the apartment after dinner. This would suggest the children were not being regularly sedated and were, in fact, wide awake after being put to bed."

Nee, niet aldoor gedrogeerd, lijkt me ook wat overdreven, maar hebben ze echt aldoor wel gewacht tot ze sliepen alvorens ut eten te gaan. Potdomme, het gaat hier om een 2-jarige tweeling en een kind van toen ruim 3 jaar én autistisch. Structueel hebben ze het kroost veel te lang en te vaak alleen gelaten. Bovendien is Maddie tijdens de vakantie ook nog een keer een half uur zoek geweest, gingen er toen geen bellen rinkelen, dat ze haar niet alleen kunnen laten? Ook waren de patiodeuren niet afgesloten, als er iets zou gebeuren, dan konden ze er makkelijk bij, als er brand of zo zou zijn, zoiets heb ik eerder gelezen. Hoezo dan, niemand heeft tijdens al die dineetjes echt naar ze omgekeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Suko op 30-08-2007 19:26:27 ]
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:21:30 #269
3542 Gia
User under construction
pi_52818674
@ TC03

Waren er maar bewijzen!!

Er zijn wel veel verdachte zaken.

- Zo schreeuwt moeder meteen dat haar dochter ontvoerd is, als haar bed leeg is. Ze is toch in eerste instantie vermist? En dan ga je meteen zoeken!
- De knuffel stond op haar kamer. Waarom zou een ontvoerder die achterlaten, als dat het kind kan kalmeren! En over het hoofd gezien zou nog kunnen, maar de knuffel was op een plank gezet door de ontvoerder.
- Beide andere kinderen zijn van het hele tumult niet wakker geworden, zelfs niet toen de moeder in paniek moet zijn geweest. Denk niet dat je bedaard het huis uitloopt en op het terras zegt dat Madeleine ontvoerd is.

En verder natuurlijk de manier waarop ze reageren in en op de media. Ik heb zelf kinderen, en ja ieder mens is anders, maar je hebt toch verdriet als je een kind kwijt bent. Ze komen zó rustig en gelaten over, niet normaal meer!!

En nog veel meer dingen, die ik al niet meer weet. Lees het topic door.

Een ontvoering is gewoon zo onlogisch!!
pi_52819155
Zo is dat Gia, toen mijn zus haar kind nog klein was kreeg ze voortdurend hysterisch appelflauwtes als ze haar kind even uit het oog had, dat heeft de hele buurt altijd kunnen horen! Laat staan op vakantie, hoe meer ik er over denk hoor meer ik naar pakweg 75% ga om te geloven dat ze naast ernstig nalatigheid (meerdere keren) fout, vet fout bezig zijn geweest en mogelijk er zelf schuldig aan zijn geweest door per ongelijk iets veel te drogeren (waren ze Maddies gehuil zat?), want inderdaad hoe kan het toch dat die tweeling vast lag te slapen en bleef slapen tijdens dit hele gebeuren, ondanks dat moeder schreeuwde dat Maddie was meegenomen...er klopt geen flikker van, niks!
pi_52823056
Ik heb er zelf ook 3 en ben ook panisch als ik ze even niet zie...
Toch wil en kan ik het niet geloven dat de ouders dit hebben gedaan.
Waar hebben ze dan zo snel het meisje gelaten? en stel dat de vader "per ongeluk" Maddie wat te veel slaapmiddel gaf ofzo, waarom gaat de moeder dan mee in dit toneelstuk???
Dan injecteer je hem toch ook meteen uit woede en frustatie????? Dan ga je toch niet samen een scenario in elkaar draaien? En niemand heeft hun met een "slapend" kind zien lopen, of rijden...
En daar komt nog bij dat alles wat we lezen maar een klein deeltje is van alles wat er speelt.
80% houdt de politie toch echt wel achter.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:19:02 #272
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52831413
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Daarbij zijn ze beide arts, en weten dus hoeveel ze kunnen toedienen.
Er zijn ook véél artsen die zelf van alles en nog wat gebruiken
De injectienaald kan dus ook nog *gewoon* een gebruiksvoorwerp van henzelf zijn.
Kinderen laat je doorgaans *lekker doorslapen* met promethazine, dat kan gewoon opgedronken worden
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:45:25 #273
3542 Gia
User under construction
pi_52831466
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef crohntje het volgende:
Waar hebben ze dan zo snel het meisje gelaten? en stel dat de vader "per ongeluk" Maddie wat te veel slaapmiddel gaf ofzo, waarom gaat de moeder dan mee in dit toneelstuk???
Waarom 'snel'? Er kan toch 's middags al iets gebeurd zijn!! Hebben ze rustig alle tijd gehad.
Sommige vrouwen zijn zo'n dozen dat ze hun man slaafs volgen en geloven dat die wel weet wat het beste is.
Daarbij moeten ze beide aan hun carriere denken.

Ik hoop echt, maar ja, dat hoopt iedereen, dat de waarheid nog boven water komt.

't Is net een spannende film, hoe zou het aflopen!!
pi_52831718
Jeetje Gia, dat is ook een theorie, wanneer is Maddie eigenlijk echt voor het laatst gezien? Wie van hun vrienden en de ook de buren? Pfff, ze kan idd al eerder al of niet per ongeluk niet meer hebben geleefd, dammit.

De McCann's gaan trouwens een Portugese krant aanklagen, wat stukjes op de BBC: "The parents of missing Madeleine McCann are to launch a libel action against a Portuguese newspaper which claimed they killed their daughter."

"Last week, Tal & Qual reported that the "police believe" Kate and Gerry McCann killed her, with the paper suggesting Madeleine may have died in an accident."

"The newspaper's front-page story, headlined "The police believe the parents killed Maddie", claimed the couple had either caused a fatal accident or given drugs to their daughter"

"Media speculation has been rife in Portugal since the police declared that Madeleine might have died. The statement was based on the discovery of suspected traces of blood inside the family's apartment."

Het gaat over dit artikel in dit topic.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:00:49 #275
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52835237
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:56 schreef Suko het volgende:

De McCann's gaan trouwens een Portugese krant aanklagen, wat stukjes op de BBC: "The parents of missing Madeleine McCann are to launch a libel action against a Portuguese newspaper which claimed they killed their daughter."
En dat is ook echt waar je je als ouders druk om maakt als je kind kwijt is, de mening van een krant.......

Wie zegt idd dat ze uit haar bedje is verdwenen? De ouders.
Wie begon er met ontvoering roepen? De ouders.
Hopelijk vinden ze de waarheid snel en kan degene die dit heeft veroorzaakt snel achter de tralies verdwijnen.
be nice or go away
pi_52835547
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef crohntje het volgende:
Ik heb er zelf ook 3 en ben ook panisch als ik ze even niet zie...
Toch wil en kan ik het niet geloven dat de ouders dit hebben gedaan.
Dan injecteer je hem toch ook meteen uit woede en frustatie????? Dan ga je toch niet samen een scenario in elkaar draaien? En niemand heeft hun met een "slapend" kind zien lopen, of rijden...
En daar komt nog bij dat alles wat we lezen maar een klein deeltje is van alles wat er speelt.
80% houdt de politie toch echt wel achter.
Volgens mij is de statistische kans voor een kind om door de eigen verwanten omgebracht te worden groter als door een totale vreemde.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52835960
Ik vind het onderzoek wankelen aan alle kanten. Ik zou haat denken aan het beschermen van een bepaald persoon. Het steeds een beetje bij beetje informatie vanuit de politie loslaten die zouden kunnen wijzen op de schuld van de ouders.......Steeds een beetje, want stel mensen gaan nadenken.

Juist om die reden geloof ik dat de politie (recherche ) daar erg vreemd bezig is..en dat is ook de reden dat ik steeds minder geloof in de schuld van de ouders.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:35:35 #278
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52836308
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef paddy het volgende:
Ik vind het onderzoek wankelen aan alle kanten. Ik zou haat denken aan het beschermen van een bepaald persoon. Het steeds een beetje bij beetje informatie vanuit de politie loslaten die zouden kunnen wijzen op de schuld van de ouders.......Steeds een beetje, want stel mensen gaan nadenken.

Juist om die reden geloof ik dat de politie (recherche ) daar erg vreemd bezig is..en dat is ook de reden dat ik steeds minder geloof in de schuld van de ouders.
Het is idd zo dat er steeds dingen naar buiten komen die nog onderzocht moeten worden, oa dat bloed wat dan toch niet van Maddy bleek te zijn, dat terwijl de ouders blijkbaar een muilkorf hebben gekregen mbt het onderzoek.
Wat voor mij als een paal boven water blijft staan is dat ouders van kinderen in die leeftijd behoren te zorgen voor een fatsoenlijke baby-sitter.
De houding van hen beiden vind ik ook vreemd, maar ik kan ook niet zeggen wat ik in die situatie zou doen, gelukkig.
Ik begrijp ook niet waarom men nu naar buiten komt met die injectienaald, als dat al eerder was ontdekt dan zou je verwachten dat ze nu zouden zeggen dat er bloedsporen van het meisje en/of de tweeling op zou zitten en dat de naald een verdovend middel bevatte.
Als de naald idd gebruikt is voor Maddy dan was die al lang verdwenen imho.
Ik neig nog wel naar de ouders, al is het alleen maar wegens faciliteren van de mogelijkheid, hopelijk hebben ze met de verdwijning zelf niets te maken, ik ben er echter bang voor.
be nice or go away
pi_52836517
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef paddy het volgende:

Nou ja, zolang het onderzoek loopt mag de Portugese politie geen mededelingen doen, dat is nou eenmaal daar zo geregeld, dus krijgen speculaties/who dunnit story's e.d. ruim baan. En ook dit is opmerkelijk: "En verder wordt de Britse politie van manipulatie beschuldigd om de McCann's te beschermen: "alleging that British police have been 'manipulating' the Portuguese investigation and that there had been political and diplomatic interference from the UK authorities to protect the McCanns." Stukje uit deze post.

@ kahaarin, ik dacht daar ook aan, sporen bij die tweeling maar als de McCann's niet worden verdacht kan de politie bij die kids niets onderzoeken dacht ik.
pi_52836752
die sporen zijn er natuurlijk allang niet meer/
artsen zullen toch wel weten wat te gebruiken ( aannemende dat ) dat mocht er gechecked worden er niets (meer) te vinden valt.

verder weten we natuurlijk niet wat de politie al wist en wanneer ze dat al wisten.
wie weet houden ze dingen achter (die niet direct hard bewijs zijn) om de daders zich veilig te wanen en zo te wachten op de fouten die iemand die zich veilig waant geheid maakt en waar je ze dan wél op kan pakken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')