Nou wat dat betreft zouden ze vast niet de enige zijn hoor, ik heb er geen moeite mee omdat te geloven. Eerlijk gezegd klinkt het juist nogal aannemelijk, want welke ouder zou zo stom om zulke kleine kinderen alleen thuis te laten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:13 schreef crohntje het volgende:
Ik geloof er werkelijk geen snars van dat die ouders er ook maar iets mee te maken hebben. Zelf je kind verdoven zodat het lekker slaapt? Krankzinnig gewoon en ik geloof er niets van.
Daarbij zijn ze beide arts, en weten dus hoeveel ze kunnen toedienen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef deedeetee het volgende:
Gewoon een licht slaapmiddeltje, kan helemaal géén kwaad zullen ze gedacht hebben![]()
![]()
Er zijn ook véél artsen die zelf van alles en nog wat gebruikenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij zijn ze beide arts, en weten dus hoeveel ze kunnen toedienen.
Waarom 'snel'? Er kan toch 's middags al iets gebeurd zijn!! Hebben ze rustig alle tijd gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef crohntje het volgende:
Waar hebben ze dan zo snel het meisje gelaten? en stel dat de vader "per ongeluk" Maddie wat te veel slaapmiddel gaf ofzo, waarom gaat de moeder dan mee in dit toneelstuk???![]()
En dat is ook echt waar je je als ouders druk om maakt als je kind kwijt is, de mening van een krant.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:56 schreef Suko het volgende:
De McCann's gaan trouwens een Portugese krant aanklagen, wat stukjes op de BBC: "The parents of missing Madeleine McCann are to launch a libel action against a Portuguese newspaper which claimed they killed their daughter."
Volgens mij is de statistische kans voor een kind om door de eigen verwanten omgebracht te worden groter als door een totale vreemde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef crohntje het volgende:
Ik heb er zelf ook 3 en ben ook panisch als ik ze even niet zie...![]()
Toch wil en kan ik het niet geloven dat de ouders dit hebben gedaan.
Waar hebben ze dan zo snel het meisje gelaten? en stel dat de vader "per ongeluk" Maddie wat te veel slaapmiddel gaf ofzo, waarom gaat de moeder dan mee in dit toneelstuk???![]()
Dan injecteer je hem toch ook meteen uit woede en frustatie????? Dan ga je toch niet samen een scenario in elkaar draaien? En niemand heeft hun met een "slapend" kind zien lopen, of rijden...
En daar komt nog bij dat alles wat we lezen maar een klein deeltje is van alles wat er speelt.![]()
80% houdt de politie toch echt wel achter.
Het is idd zo dat er steeds dingen naar buiten komen die nog onderzocht moeten worden, oa dat bloed wat dan toch niet van Maddy bleek te zijn, dat terwijl de ouders blijkbaar een muilkorf hebben gekregen mbt het onderzoek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef paddy het volgende:
Ik vind het onderzoek wankelen aan alle kanten. Ik zou haat denken aan het beschermen van een bepaald persoon. Het steeds een beetje bij beetje informatie vanuit de politie loslaten die zouden kunnen wijzen op de schuld van de ouders.......Steeds een beetje, want stel mensen gaan nadenken.
Juist om die reden geloof ik dat de politie (recherche ) daar erg vreemd bezig is..en dat is ook de reden dat ik steeds minder geloof in de schuld van de ouders.
Nou ja, zolang het onderzoek loopt mag de Portugese politie geen mededelingen doen, dat is nou eenmaal daar zo geregeld, dus krijgen speculaties/who dunnit story's e.d. ruim baan. En ook dit is opmerkelijk: "En verder wordt de Britse politie van manipulatie beschuldigd om de McCann's te beschermen: "alleging that British police have been 'manipulating' the Portuguese investigation and that there had been political and diplomatic interference from the UK authorities to protect the McCanns." Stukje uit deze post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef paddy het volgende:
Ik vind het onderzoek wankelen aan alle kanten. Ik zou haat denken aan het beschermen van een bepaald persoon. Het steeds een beetje bij beetje informatie vanuit de politie loslaten die zouden kunnen wijzen op de schuld van de ouders.......Steeds een beetje, want stel mensen gaan nadenken.
Juist om die reden geloof ik dat de politie (recherche ) daar erg vreemd bezig is..en dat is ook de reden dat ik steeds minder geloof in de schuld van de ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |