Op je eigen topic fappen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:37 schreef Henkaih het volgende:
*Ts is zegmaar nog steeds bezig whoah*
ja die komt in de rankingquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef remlof het volgende:
Krijgt degene die het eerste klaarkomt nog een prijs?
Hoe kan een werkmens nou lui zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga altijd in m'n nakie op m'n platdak liggen en dan wacht ik op de trekvogels.
Of rukwinden, dat kan ook.
Van 't harde werken word je moe. Dan is lui een kleine stap.quote:
nooit van het gezegde "liever moe dan lui" gehoord zekerquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Van 't harde werken word je moe. Dan is lui een kleine stap.
De brandende vraag:quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef Henkaih het volgende:
*Whoah ts komt klaar*
TS staat bovenaan met een tijd van 19 minuten
Een waanzinnig opbouwende exstase van plus/min ...20 secondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De brandende vraag:
"Hoe was het?
oei fuck dat is een opwindende paprika zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel, maar dan krijg ik zo'n raar-gekleurde lul.
[afbeelding]
Wat lief dat je al blij bent met dat formaat. Volgens mij passen wij prima bij elkaar. Daten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oei fuck dat is een opwindende paprika zeg!
Holy fuck![]()
eh formaat? zei ik dat ergens?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat lief dat je al blij bent met dat formaat. Volgens mij passen wij prima bij elkaar. Daten?
Fuckquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh formaat? zei ik dat ergens?
NIET!
wat is het nut van jou ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het nut van dit topic ?
En als zhe-devil mij nou eens ging aftrekken? Mag dat dan weer wel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef Henkaih het volgende:
Stop flirting around , dit is en louter en alleen masturbatie topic. Stelletjes zijn NIET welkom
nee das niet eerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En als zhe-devil mij nou eens ging aftrekken? Mag dat dan weer wel?
klep dicht, ik vroeg het eerst, achterlijke tyfus newbie/kloonquote:
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleetsquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klep dicht, ik vroeg het eerst, achterlijke tyfus newbie/kloon
* moemoe meptquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleets![]()
ik ben meer nederlander dan die labiele teef die jou ter wereld heeft gebrachtquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleets![]()
Hey was jij het nou die me paar maanden geleden aan het playen was in m'n eigen fotoboek?quote:
Tief toch op , mijn ene opa blaasde glas en de andere maakte lampen. Die opas daarvoor schepten kanker turf, en daarvoor maakten ze tonnen. Suck on that nep nederlanderquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben meer nederlander dan die labiele teef die jou ter wereld heeft gebracht
Eh? Ik zei dat ik je 's ochtends at als ontbijt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey was jij het nou die me paar maanden geleden aan het playen was in m'n eigen fotoboek?
Waarom ben je gestopt?
vandaar dat ze een snelle dood stiervenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Tief toch op , mijn ene opa blaasde glas en de andere maakte lampen. Die opas daarvoor schepten kanker turf, en daarvoor maakten ze tonnen. Suck on that nep nederlander
Ja. Echt geil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh? Ik zei dat ik je 's ochtends at als ontbijt?
Ik zei toch dat je je bek moest houden..quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vandaar dat ze een snelle dood stierven
en hoezo ben ik volgnes jouw kleine beeldvisie een nepnederlander?
onderbouw dat eens even met bronnen en bewijzen?
ik hou me bek niet voor een 13 jarige VMBO-er die waarschijnlijk ook nog aan jumpstyle doet als hij niet bezig is zijn e-penis te vergrotenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:06 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je je bek moest houden..
Ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen en het opgeborgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
moemoe, hoe smaakt de wijn?
dat dusquote:
ik spuit ze gewoon in de ogen, want ik ben deoquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen en het opgeborgen.
NIEMAND PEST MIJN DEO!![]()
Beter doe je dat wel, en je hele familie is een sukkelquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hou me bek niet voor een 13 jarige VMBO-er die waarschijnlijk ook nog aan jumpstyle doet als hij niet bezig is zijn e-penis te vergroten
ach, gelukkig weet onze grote stoere jongen wel hoe iedereen is hé?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:09 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Beter doe je dat wel, en je hele familie is een sukkel
HAPHAPquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ach, gelukkig weet onze grote stoere jongen wel hoe iedereen is hé?
moeten je ballen nog gaan hangen kerel?, zielig figuurtje dat je bent
Wat zijn de andere twee?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef cerror het volgende:
Dit gaat in de top 3 van de meest zielige topics ooit.
quote:
Ik hoop dat je nooit wakker wordquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik blijf erbij, je bent een zielig, klein brugpiepertje die maar snel de weg van zijn a's moet volgen
en nu ga ik slapen![]()
jij let ook nooit op PI's nietwaar?quote:
Nee op het vmbo hebben we niet zulkse diepe wiskundequote:Op zondag 5 augustus 2007 03:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij let ook nooit op PI's nietwaar?
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:19 schreef moemoe het volgende:
.....
Dat je de layout niet moet verneuken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?
ze is der aan het vingeren, dat zijn haaltjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je de layout niet moet verneuken?
Er stonden hier maar een cijfertje of vijf buiten het kadertje.... Maar evenzogoed sorry hoor...quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je de layout niet moet verneuken?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:09 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Beter doe je dat wel, en je hele familie is een sukkel
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
For the love of God, waarom is dit topic nog open
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en hoezo ben ik volgnes jouw kleine beeldvisie een nepnederlander?
onderbouw dat eens even met bronnen en bewijzen?
Heeft deze topic een kut dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:50 schreef Paramnesia het volgende:
Zo he wat een kut-topic, en nu het ook nog niet letterlijk is, is het nog meer een kut-topcic
For the love of Godquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
For the love of God, waarom is dit topic nog open
zo, ben nu klaar....sta ik nu op d'n 2e plaats?quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:25 schreef FrancesTheMute het volgende:
goed topic, even fappen!
omgquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef SpecialK het volgende:
Als je nou op jouw beeldscherm klaar komt terwijl dit topic er op staat weergegeven. Zien wij dan hier ook ineens kwakies verschijnen? Dat lijkt me echt gaaf!
Yep tweede plaats met een tijd van 10 uur en 56 minutenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
zo, ben nu klaar....sta ik nu op d'n 2e plaats?![]()
OEHH! Ik ben nu wel klaar ofzo... Heb ik nu een record? van 17.11 tot 17.31?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:11 schreef RuttieQ het volgende:
Oehhhh... Jaaa,,,,, diit gaat de goede kant op enzo.... *eerste minuut*
Mammamia...
neequote:Op zondag 5 augustus 2007 17:30 schreef RuttieQ het volgende:
[..]
OEHH! Ik ben nu wel klaar ofzo... Heb ik nu een record? van 17.11 tot 17.31?
Kanker scheppen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Tief toch op , mijn ene opa blaasde glas en de andere maakte lampen. Die opas daarvoor schepten kanker turf, en daarvoor maakten ze tonnen. Suck on that nep nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |