De brandende vraag:quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef Henkaih het volgende:
*Whoah ts komt klaar*
TS staat bovenaan met een tijd van 19 minuten
Een waanzinnig opbouwende exstase van plus/min ...20 secondenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De brandende vraag:
"Hoe was het?
oei fuck dat is een opwindende paprika zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel, maar dan krijg ik zo'n raar-gekleurde lul.
[afbeelding]
Wat lief dat je al blij bent met dat formaat. Volgens mij passen wij prima bij elkaar. Daten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oei fuck dat is een opwindende paprika zeg!
Holy fuck![]()
eh formaat? zei ik dat ergens?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat lief dat je al blij bent met dat formaat. Volgens mij passen wij prima bij elkaar. Daten?
Fuckquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh formaat? zei ik dat ergens?
NIET!
wat is het nut van jou ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat is het nut van dit topic ?
En als zhe-devil mij nou eens ging aftrekken? Mag dat dan weer wel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:54 schreef Henkaih het volgende:
Stop flirting around , dit is en louter en alleen masturbatie topic. Stelletjes zijn NIET welkom
nee das niet eerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En als zhe-devil mij nou eens ging aftrekken? Mag dat dan weer wel?
klep dicht, ik vroeg het eerst, achterlijke tyfus newbie/kloonquote:
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleetsquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klep dicht, ik vroeg het eerst, achterlijke tyfus newbie/kloon
* moemoe meptquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleets![]()
ik ben meer nederlander dan die labiele teef die jou ter wereld heeft gebrachtquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden kutchinees/japanees/wtvrmetspleets![]()
Hey was jij het nou die me paar maanden geleden aan het playen was in m'n eigen fotoboek?quote:
Tief toch op , mijn ene opa blaasde glas en de andere maakte lampen. Die opas daarvoor schepten kanker turf, en daarvoor maakten ze tonnen. Suck on that nep nederlanderquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben meer nederlander dan die labiele teef die jou ter wereld heeft gebracht
Eh? Ik zei dat ik je 's ochtends at als ontbijt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey was jij het nou die me paar maanden geleden aan het playen was in m'n eigen fotoboek?
Waarom ben je gestopt?
vandaar dat ze een snelle dood stiervenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Tief toch op , mijn ene opa blaasde glas en de andere maakte lampen. Die opas daarvoor schepten kanker turf, en daarvoor maakten ze tonnen. Suck on that nep nederlander
Ja. Echt geil.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh? Ik zei dat ik je 's ochtends at als ontbijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |