Ik zei toch dat je je bek moest houden..quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vandaar dat ze een snelle dood stierven
en hoezo ben ik volgnes jouw kleine beeldvisie een nepnederlander?
onderbouw dat eens even met bronnen en bewijzen?
ik hou me bek niet voor een 13 jarige VMBO-er die waarschijnlijk ook nog aan jumpstyle doet als hij niet bezig is zijn e-penis te vergrotenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:06 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je je bek moest houden..
Ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen en het opgeborgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
moemoe, hoe smaakt de wijn?
dat dusquote:
ik spuit ze gewoon in de ogen, want ik ben deoquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen en het opgeborgen.
NIEMAND PEST MIJN DEO!![]()
Beter doe je dat wel, en je hele familie is een sukkelquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hou me bek niet voor een 13 jarige VMBO-er die waarschijnlijk ook nog aan jumpstyle doet als hij niet bezig is zijn e-penis te vergroten
ach, gelukkig weet onze grote stoere jongen wel hoe iedereen is hé?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:09 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Beter doe je dat wel, en je hele familie is een sukkel
HAPHAPquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ach, gelukkig weet onze grote stoere jongen wel hoe iedereen is hé?
moeten je ballen nog gaan hangen kerel?, zielig figuurtje dat je bent
Wat zijn de andere twee?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef cerror het volgende:
Dit gaat in de top 3 van de meest zielige topics ooit.
quote:
Ik hoop dat je nooit wakker wordquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik blijf erbij, je bent een zielig, klein brugpiepertje die maar snel de weg van zijn a's moet volgen
en nu ga ik slapen![]()
jij let ook nooit op PI's nietwaar?quote:
Nee op het vmbo hebben we niet zulkse diepe wiskundequote:Op zondag 5 augustus 2007 03:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij let ook nooit op PI's nietwaar?
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:19 schreef moemoe het volgende:
.....
Dat je de layout niet moet verneuken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?
ze is der aan het vingeren, dat zijn haaltjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zijn vijf puntjes. Kun je ook een hint geven wat we ongeveer daarop moeten invullen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je de layout niet moet verneuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |