Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Bijna, wyccie. Maar met zó'n hint vind ik dat ik streng moet zijn.
Nee, ik zat te zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Zat je te wachten?
Waarom?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef wyccie het volgende:
qonmann, in de OP mogen topics 911-919 wel weg.
Anders wordt de OP te snel te lang. We doen alleen tientallen tot de lopende tientalreeks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:46 schreef broer het volgende:
Waarom?
O, ik dacht dat er iets was gebeurd wat niet gearchiveerd hoefde te worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
Anders wordt de OP te snel te lang. We doen alleen tientallen tot de lopende tientalreeks.
Wickedangel +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
7?
Nee, hoor. Geen rellen die in de doofpot gestopt worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:48 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat er iets was gebeurd wat niet gearchiveerd hoefde te worden.
Capibara, het grootste knaagdier ter wereld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kapibari
als we nu iedereen met minder dan 3 punten ook nog verwijderen wordt ie weer lekker overzichtelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Anders wordt de OP te snel te lang. We doen alleen tientallen tot de lopende tientalreeks.
Ja en iedereen met een klinker in de voornaamquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
als we nu iedereen met minder dan 3 punten ook nog verwijderen wordt ie weer lekker overzichtelijk![]()
puntjes zijn bij![]()
Dat gaat niet hoor. Stel dat na een maand op drie punten gestaan te hebben iemand toch weer ineens mee doet. Kun je niet maken natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
als we nu iedereen met minder dan 3 punten ook nog verwijderen wordt ie weer lekker overzichtelijk![]()
puntjes zijn bij![]()
Iedereen in de rangeijst heeft minimaal 1 klinker in zijn naam,quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en iedereen met een klinker in de voornaam
Mensen met een klinker in hun voornaam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:02 schreef qonmann het volgende:
Iedereen in de rangeijst heeft minimaal 1 klinker in zijn naam,
Niemand die jwh heet ofzo
HaHaquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mensen met een klinker in hun voornaam.
O sorry hoor, zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat klopt dat je dat al gezegd hebt, maar er spelen meer mensen mee
Sjah..... geen idee Kom niet verder dan lindenootquote:je bent al een eind op de goede weg. Klank is goed, alleen is het geen Nederlandse naam
Iets met matige grap en je hebt 'm toch gekocht en zo....quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:13 schreef qonmann het volgende:
een noot die je plat slaat gaat toch kapot ..puzzled
Ik wist gewoon dat jij het zou wetenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Gregory Hines.
Ik weet niet waar tong uithangt.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Ik herken Lou reed nu wel. En Nico, de blonde toch?
ER +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Boudewijn Buch
Probleem opgelost.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Antwoorden, dan. Anders blijf ik ermee zitten.
Eigenlijk wel. Ik heb Nico wel eens live gezien. Wat een dramaquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef Neleos het volgende:
John Cale, die heb ik zelfs nog eens live gezien, die had ik dan eigenlijk wel moeten herkennen van een plaatje dan.
Ik heb zo vaak bij die foto's dat ik denk van ' O ja!! !. Maar een naam komt er meestal niet meteen tevoorschijn. WA is een superster in het raden van namen aan de hand van foto's!! Erg knap!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef Neleos het volgende:
John Cale, die heb ik zelfs nog eens live gezien, die had ik dan eigenlijk wel moeten herkennen van een plaatje dan.
qonmann +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
RAF + Baader Meinhof
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zo vaak bij die foto's dat ik denk van ' O ja!! !. Maar een naam komt er meestal niet meteen tevoorschijn. WA is een superster in het raden van namen aan de hand van foto's!! Erg knap!!!
Nico ja. Da's wel lang geleden dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb Nico wel eens live gezien. Wat een drama![]()
Jaren tachtig? Meervaart in Amsterdam. Ze was erg ver heen en ze droeg elk nummer op aan haar oude vriendjes. "Zis iz for Brian" (Jones), "Zis iz for Zjim"' (Morrisson). Tenenkrommend.quote:
Ow, en nu wil ik erg graag weten hoe die opera heet????quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ben nog eens naar een opera geweest over Ulrike Meinhoff.
Tres bien !quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Parijs
Daar was toen toch een hoop om te doen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ben nog eens naar een opera geweest over Ulrike Meinhoff.
De documentaire gezien vorige week ? Of e herhaling vandaag ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef qonmann het volgende:
In welke stad ging het ballet "Vuurvogel" van Stravinsky in premiere ?
Bwah, wel lollig dat je dat gezien hebt. 1 keer in de Meervaart geweest, bij Hans Teeuwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaren tachtig? Meervaart in Amsterdam. Ze was erg ver heen en ze droeg elk nummer op aan haar oude vriendjes. "Zis iz for Brian" (Jones), "Zis iz for Zjim"' (Morrisson). Tenenkrommend.
Geen van beide, maar het verhaal hoe dat ging indertijd is mij altijd bijgebleven en het is ook een heel apart werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De documentaire gezien vorige week ? Of e herhaling vandaag ?
Da's wel een goede bekende van degene op de foto, en ze hebben ook wel samengewerkt.quote:
De Docu ging over Strawiumski's belangrijkste werk Had 100 kansarme oost Duitsers genomen. Als Ballet was erg ontroerend. De regisseur bedoel ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geen van beide, maar het verhaal hoe dat ging indertijd is mij altijd bijgebleven en het is ook een heel apart werk.
Eeh, het was een afstudeerproject van iemand van het conservatorium in Enschede. Van iemand die ik helemaal niet ken, dus ik denk niet dat ik weet hoe het heet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, en nu wil ik erg graag weten hoe die opera heet????
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Frans nog wat?
Neuhquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was toen toch een hoop om te doen?
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh, het was een afstudeerproject van iemand van het conservatorium in Enschede. Van iemand die ik helemaal niet ken, dus ik denk niet dat ik weet hoe het heet.
Zij had die opera zelf geschreven .quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Mulder?
Ik vond het ook wel een boeiend thema voor een opera.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???
Wauw!!!quote:
quote:
Je weet zelf niet meer wie je gepost hebt ?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Je weet zelf niet meer wie je gepost hebt ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef tong80 het volgende:
Kolonel Parker Brian Epstein en en Malcom Maclaren
Ow zoooooooo, hij is vooral bekend van Purperquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij doet, iets in het theater, dacht ik. Ik Google 'm wel.
google zegt dat ie heel bekend isquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij doet, iets in het theater, dacht ik. Ik Google 'm wel.
Is al de tweede keer deze week dat ik een vraag stel over iemand die bij Purper (heeft) gewerkt. Komt omdat ik door de verhuizing al mijn materiaal van hen was kwijtgeraakt, en nu heb ik eindelijk weer 4 shows terug op DVD, en daar ben ik zoooooooooooooooo blij mee!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
google zegt dat ie heel bekend is![]()
maar ik ken hem niet![]()
Nee wel Belgischquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Won Ton TOn dus
K3????quote:
Dat was Vaya Con Dios geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Ow neeeeeee!!!Ik ben inde war met Nee-na-na-na
![]()
![]()
![]()
O ja??quote:
Arnoquote:
Eigenlijk verdient ER het punt maar ik vroeg naar een persoon.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arno Hintjens.
You wicked angel!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Arno Hintjens.
Ik voel me dan ook niet schuldigquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:22 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk verdient ER het punt maar ik vroeg naar een persoon.
Psies!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook niet schuldig
Ik heb laatst nog een foto van hem gepost hier, als vraag.
Wat grappig dat je dat zegt!! Jennifer Love Hewitt heeft de rol van Audrey gespeeld in de miniserie 'the Audrey Hepburn Story'quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
audry hepburn?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Audrey zou nooit op die manier hebben geposeerd
Christine Keeler?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Brits. Ze blies in de jaren zestig bijna de Britse regering op (figuurlijk).
Christine Keeler, de Profumo affairequote:
Dat bedoel ik, die hield ze altijd aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Je moet alleen de jurk effe wegdenken
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Fanfare?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.
Hé, je bent er nog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Ow verrek!! Dan wordt mijn man nu kwaad als ik hem deze vraag laat zien. Hij heeft er net deze week 1,5 uur over doorgezaagd!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Astronaut.
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??
Veel te snel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Suzanne Vega.
Nietesquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Wie?
(Fotovragen zijn toch het gemakkelijkst, lijkt het wel...)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn oma zei wat maken vrouwen zich toch lelijk tegenwoordig
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef broer het volgende:
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.
Ow!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Het gemakkelijkst om te stellen, bedoelde ik.
denk het ook ..quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Het gemakkelijkst om te stellen, bedoelde ik.
CSI??quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Geen ziekenhuisserie.
Ohja, helemaal geen Spaanse zelfmoord film.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Micheal, Gamborn in The Singing Detective
Mijn opa zei: wat maken mannen zich toch lelijk tegenwoordig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Wat?
Wauw!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Micheal, Gamborn in The Singing Detective
Whehehe. Hij had psoriasis in die serie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Mijn opa zei: wat maken mannen zich toch lelijk tegenwoordig.
Wijn in mijn keyboard, oelewapper!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn opa zei: wat maken mannen zich toch lelijk tegenwoordig.
Ik heb toen de elpee (!) gekocht, draai het nooit meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef Neleos het volgende:
Die muziek uit die serie is wel vet.
Die aandoening ziet er beslist niet uit als psoriasis hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Hij had psoriasis in die serie.
Nou ja, een huidziekte. Kan het me niet exact herinnerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
Die aandoening ziet er beslist niet uit als psoriasis hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb toen de elpee (!) gekocht, draai het nooit meer.
P.S. Ook omdat ik geen pick-up meer heb![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef Neleos het volgende:
En ik heb wel een LP speler.
Sorry.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Wijn in mijn keyboard, oelewapper!!!!!!!!!!
Ik niet, heb een nieuwe. Ga zo ff een plaatje draaien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds. 15 jaar geleden dat ik er iets op gedraaid "heb.
Geeft niet. Hij doet het nog, beetje sticky thoughquote:
Geniaal spul om je toetsenbord schoon te makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Geeft niet. Hij doet het nog, beetje sticky though
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geniaal spul om je toetsenbord schoon te maken
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:11 schreef tong80 het volgende:
Neleos wots up Bro ? + 1
Die heb ik eerder gezien. Niets onthoudenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
Zes (6) van de oorspronkelijke Wu Tang Clan graag.
Ja doeiquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
Zes (6) van de oorspronkelijke Wu Tang Clan graag.
Daar ben ik 't wel een beetje mee eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef qonmann het volgende:
alleen maar muziekvragen is niet tof...
Je kent er niet 1?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien. Niets onthouden![]()
Er was iemand die ze allemaal postte, en toen dacht ik bij één of twee: oh ja. Maar ik kan ze niet oplepelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:13 schreef Neleos het volgende:
Je kent er niet 1?
Oh ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Ik weet alleen dat Ghostface Killah uit de WTC komt.
Ik dacht dat jij ze zo zou oplepelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Ik weet alleen dat Ghostface Killah uit de WTC komt. De rest weet ik niet.
Ja, ze zijn zó belangrijk in de muziekhistorie dat we eigenlijk en masse de namen paraat moeten hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:14 schreef Neleos het volgende:
Kom op zeg, ik wou ze eigenlijk allemaal vragen.
Nee, heb niet zo veel met de WTC.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:15 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht dat jij ze zo zou oplepelen.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zó belangrijk in de muziekhistorie dat we eigenlijk en masse de namen paraat moeten hebben![]()
Psies!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zó belangrijk in de muziekhistorie dat we eigenlijk en masse de namen paraat moeten hebben![]()
Je weet toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Veronica?
Gefopt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
* Wacht op foto *
Elizabeth +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
foot and mouth disease
Bijnaquote:
Qua mijn God of Krokodil ?quote:
Dit is een gnoe, dus niet goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:32 schreef Neleos het volgende:
Gnoe?
Krokodilquote:
Precies!!!!!!!!quote:
Mjah, ik ben met zoveel dingen in de AKQ niet bezig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:37 schreef Neleos het volgende:
Ik ben totaal niet bezig met dieren eigenlijk.
Hartebeestquote:
Ik ook alleen om ze op te vreten. Behalve de ezel bij Pipo. Die was om op te vreten maar deed ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:37 schreef Neleos het volgende:
Ik ben totaal niet bezig met dieren eigenlijk.
Nee, I know.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik ben met zoveel dingen in de AKQ niet bezig.
Shit happens
Dan Majoor Boschardtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |