het grappige is.... op de Epic fora is er nog niets over cross-platform te vinden. En daar worden dit soort aankondigingen toch meestal het eerst gedaan. Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef BMH het volgende:
UT3 voor de PS3 krijgt muis & keyboard support, Mods en maps support, Cross platform met de PC & natuurlijk is dit allemaal gratis online.
UT3 voor de 360 krijgt: Een latere release date & betaald online spelen.
..... Dank u Microsoft.
Ik kreeg me voetbal patta's ook binnen ja vandaag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat voor patta's zijn dat op de background? Adidas T-units keur ik alleen goed![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:05 schreef Filay het volgende:
Woehoe mijn Xbox 360 gaat hopelijk morgen verzonden worden naar mijn hause
Die demo had je toch al lang ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef DJ_ het volgende:
eternal sonata demo nu dus beschikbaar in amerika
snel even downloaden en hier mijn indruk achter later over een uurtje of 2
Is dit dan een andere? Denk dezelfde toch? Die had ik al van de Japanse marketplace idd maar ik dacht DJ_ ook omdat hij er zo enthousiast over wasquote:
Bijna mien jongquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Hallo mensen, is het al Bioshock tijd?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eenmaal BioShock in de winkels ligt moet de week daarna alweer naar school![]()
![]()
Dat worden dan slapeloze nachten in het weekend
nee dat was iemand anders die hem al had ik heb nu net de amerikaanse binnen gehaaldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dit dan een andere? Denk dezelfde toch? Die had ik al van de Japanse marketplace idd maar ik dacht DJ_ ook omdat hij er zo enthousiast over was![]()
En nu nog meer na de demo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee dat was iemand anders die hem al had ik heb nu net de amerikaanse binnen gehaald
ik heb de japanse nooit gespeeld
hij was trouwens maar 580mb![]()
maar ik was wel enthoasiast over de game ja dat klopt wel![]()
moet hem nog spelen ik zou hem zo is opstartenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En nu nog meer na de demo?
GS was natuurlijk DS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ik ben zelf meer onder de indruk van eternal sonata nu dan blue dragonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:37 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk dat deze en blue dragon samen in de collectie komen
ook een amerikaanse 360 account dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:17 schreef Gamedemon het volgende:
Net ook even de demo gedaan van Eternall Sonata, Ik vond het onverwacht een erg leuke game!
Wordt ook een kopertje voor mij denk ik.
Jep, toendertijd aangemaakt toen de dead rising demo een stuk later in europa kwam als in amerika.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook een amerikaanse 360 account dus![]()
en ja hij is zeker goed het gevecht systeem loopt ook zo soepel
voral boss battle's zijn een genot waar je wat meer tijd hebt om echt goed met het systeem te spelen
hoelang heb je die account al ? ( heb geen idee waneer die demo uit kwam )quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jep, toendertijd aangemaakt toen de dead rising demo een stuk later in europa kwam als in amerika.
Op dit soort momenten maak ik daar handig gebruik van.
De amerikanen hebben soms ook gratis picture en theme packs van nieuwe films, die pluk ik ook altijd weg.
Enige nadeel wat ik aan deze demo kan vinden is het stotteren wat de game doet als het halvewege een gebied gaat laden (denk ik).
De game bevriest soms voor 0.3 seconde, het is geen ramp maar je ziet het wel.
Voorderest ademt de game enorm veel sfeer uit, van de gebieden waar je door loopt tot de muziek.
Ik ga em kopen denk ik.
Welkom newbiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:05 schreef Filay het volgende:
Woehoe mijn Xbox 360 gaat hopelijk morgen verzonden worden naar mijn hause
Vampire Rainquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Blinker het volgende:
Ik had gisteren de demo gedownload van dat horror/stealth spel ( ben ff de naam kwijt )
1 ding weet ik nog wel: Het spel zuigt..
Ze controleren er nog niet op volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoelang heb je die account al ? ( heb geen idee waneer die demo uit kwam )
want ik ga zondag terug naar nederland en vanavond mijn pc en 360 opsturen met ups
en dan hoopte ik gewoon mijn amerikaanse account te kunnen gebruiken in nederland
controleren ze er veel op of niet ? ( mijne zit nu zo'n half jaar op een amerikaans ip )
Ik vind het verschil in de aanvallen als je in de zon of de schaduw staat ook wel leuk gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:15 schreef DJ_ het volgende:
omg omg GEWELDIG combat systeem het werkt echt zo soepel het zelf moeten blocken is ook erg cool
als je een gevecht begint staan de vijanden verspreid in het sherm en soms buiten je zicht
dat is het enige nadeel omdat je naar de vijanden toe moet lopen om aan te vallen
het combast systeem is zoals in kingdom hearts maar dan met het tegen enemy aanlopen
wordt in battle geladen scherm
zou straks meer posten als ik de demo heb uitgespeeld ( en woot geen tijds limiet)
quote:Woensdag 08 augustus 2007 - Lange tijd was Tony Hawk de alleenheerser op het gebeid van skateboard games. Echter, met de aanstaande release van Electronic Arts SKATE zou daar wel eens verandering in kunnen komen. Hoewel de games niet in hetzelfde stadium van ontwikkeling zijn is het toch al eens tijd om beide game te vergelijken qua graphics.
niks zeggen dus!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, ik krijg net een mailtje van MS, dat ik mn gerepareerde 360 zsm thuis krijg.
Ik heb die al 2 weken in huis.
Zou wel lachen zijn als ik een 2e kreeg
Van Majornelson.comquote:Demo: Stranglehold
Content: Stranglehold Demo
Price: Free
Availability: Not available in Germany
Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD,DRUG REFERENCE,INTENSE VIOLENCE] Play as Inspector Tequila in this single-player demo and engage in cinematic firefights, inspired by John Woo, blasting your way through a fully destructible Hong Kong marketplace.
Size: 1.28 GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |