abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52109308

[Xbox 360 Deel 244] waar de newbiemod een TT mag verzinnen

[ Bericht 88% gewijzigd door Gamedemon op 05-08-2007 00:23:44 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52109327
Eternal Sonata

RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52109353
Mja, dat is me weer iets te kiddo achtigs zoals het eruit ziet. Trekt me totaal niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52109366
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:22 schreef Gamedemon het volgende:
Eternal Sonata
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk dat zie ik nu graag , pas te topic titel is aan naar iedereen wil eternal sonata
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52109414
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

kijk dat zie ik nu graag , pas te topic titel is aan naar iedereen wil eternal sonata behalve existenz
Ik eis dan wel een naamtopic
pi_52109417
Die van mij mag dicht Gamedemon
pi_52109432
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef existenz het volgende:
Mja, dat is me weer iets te kiddo achtigs zoals het eruit ziet. Trekt me totaal niet
gewoon cell shaded
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52109457
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:24 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik eis dan wel een naamtopic
nou vooruit dan maar
pi_52109460
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef DJ_ het volgende:

[..]

gewoon cell shaded
Nee, in het algemeen de felle kleurtjes etc... de manier waarop de characters getekend zijn.. Ik weet dat het erbij hoort bij anime/manga, maar dat vind ik dan ook helemaal niets
pi_52109474
Pas de titel maar aan naar : Fardo is een bosmongool
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52109477
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, in het algemeen de felle kleurtjes etc... de manier waarop de characters getekend zijn.. Ik weet dat het erbij hoort bij anime/manga, maar dat vind ik dan ook helemaal niets
anime is geweldig
pi_52109485
Kijk nou beginnen we te praten, Eternal Sonota. Dat is wat anders dan een wanproduct als Two Worlds.
pi_52109493
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
wat is een fardo nu weer ?
pi_52109494
quote:
We doen alleen aan speculatie in dit topic, niet aan feiten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:27:07 #15
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52109495
Ik pas niks aan, TT is prima zo
pi_52109510
quote:
Fardo.nl

Trieste kneus is het
pi_52109518
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef Gamedemon het volgende:
Ik pas niks aan, TT is prima zo
echt niet , two worlds is een aftreksel
pi_52109545
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

echt niet , two worlds is een aftreksel
Uw wenst, wij draaien:

pi_52109569
Fardo.nl doet het hier niet eens .
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:29:54 #20
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52109573
Dame's voor slowchat hebben we een GAM Slowchat topic : [GAM SC] The clash of the titans!
pi_52109574
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Fardo.nl

Trieste kneus is het
site ziet er te lame uit om te registreren en te kijken wat er veder is
pi_52109583
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat is een fardo nu weer ?
[XBOX 360.170]Who the fuck is Fardo?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52109604
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:29 schreef existenz het volgende:
Fardo.nl doet het hier niet eens .
www.fardo.nl

Maar ja die gast maakt ook gebruik van schijtservers
pi_52109605
[XBOX 360 Deel 245] Gezocht: Heintje
pi_52109608
Die foto .
pi_52109611
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Uw wenst, wij draaien:

[afbeelding]
meer plaatjes anders duurt het zo lang voor er wat gebeurt a.u.b
pi_52109629
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

meer plaatjes anders duurt het zo lang voor er wat gebeurt a.u.b
pi_52109637
quote:
tja deel 170 toen was ik hier niet
pi_52109643
Zie hem staan dan

pi_52109654
Maar on topic, es wat Mass Effect screenshots fixen, want daar wacht ik eigenlijk op.

pi_52109656
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef existenz het volgende:

[..]

[afbeelding]
ok daarmee schiet ik helemaal niks op
pi_52109684
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef existenz het volgende:
Maar on topic, es wat Mass Effect screenshots fixen, want daar wacht ik eigenlijk op.
ze moeten nieuwe filmpjes uitbrengen van mass effect ik heb nog echt wenig gezien in de
huidige trailers

ze moeten is wat cut scenes van de verhaal lijn laten zien
pi_52109715
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Zie hem staan dan

[afbeelding]
Maar wat heeft ie nou weer geflikt dan?
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:09:13 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52110485
BIOSHOCK WOOHOO

PC Gamer UK: 9.5
OXM UK: 10
Game Informer: 10
Alternative Press: 10
Xbox World: 9.4
Gamers: 9.8

Heb er echt zin in
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52110540
Id Software: Tech 5 Developer Walthrough Part 1

Id Software: Tech 5 Developer Walthrough Part 2

Het spel heeft echt iets weg van Motorstorm gecombineerd met schietelementen dus

Leuk om te horen dat niet de PS3 versie, maar de 360 versie dit keer ''a little bit behind'' loopt
pi_52110785

zondag 5 augustus 2007 @ 01:36:57 #37
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52110826
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]

oei, ziet er netjes uit.
Wat mag dat kosten?
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:39:16 #38
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52110857
pi_52111014
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:36 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

oei, ziet er netjes uit.
Wat mag dat kosten?
Heb 'm voor 60,50 euro bij Zuiderpark weten te bemachtigen. Helaas is ie bij hun niet meer te reserveren. Maar hier kun je 'm nog wel bestellen.
pi_52111368
Iemand transformers trouwens al gespeeld?

Protect Or Destroy The Earth: As the Transformers' war comes to Earth, gamers make the choice to join the Autobots in protecting our planet or to join the Decepticons in destroying it. With dual campaigns, the fate of the world is in players' hands.
Robots in Disguise: Instantly transform from a larger than life robot to a high-powered vehicle such as a sports car, fighter jet or helicopter. Seamless transformations leave enemies in the dust or enhance player's combat strategy by giving the player a range of options in both vehicle and robot mode that take full advantage of a transformers dual forms.
The World Is Your Playground: Players crush, topple and wreck every object, including buildings and vehicles, in their path or use the objects as weapons. It is up to the gamer to decide how best to use their surrounding environment.
Freedom of Choice: An unprecedented line-up lets gamers experience the massive scale, unique abilities and sheer strength of an army of characters from the Transformers' universe when they choose to play as Optimus Prime, Megatron, Ironhide, Starscream, Bumblebee and more.
Variety of Combat: For head-to-head battles, fans engage in melee combat that reflects each Transformer's true character, scale, weight and power along with melee weapons and special moves unique to each character. The game's ranged combat offers a wide array of projective weapons designed to take out enemies from afar.

klinkt best aardig.
pi_52111431
En play zegt over GTA4:

Due for release on 04/04/2008
pi_52111526
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:15 schreef existenz het volgende:
En play zegt over GTA4:

Due for release on 04/04/2008
Suuuuuure Alsof Rockstar nu wéér een releasedate van te voren gaat aangeven. Het spel verschijnt gewoon in het fiscale jaar van 2008, in het 2e kwartaal. Tussen februari en april dus, that's all.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:28:17 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52111621
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:11 schreef existenz het volgende:
Iemand transformers trouwens al gespeeld?

Protect Or Destroy The Earth: As the Transformers' war comes to Earth, gamers make the choice to join the Autobots in protecting our planet or to join the Decepticons in destroying it. With dual campaigns, the fate of the world is in players' hands.
Robots in Disguise: Instantly transform from a larger than life robot to a high-powered vehicle such as a sports car, fighter jet or helicopter. Seamless transformations leave enemies in the dust or enhance player's combat strategy by giving the player a range of options in both vehicle and robot mode that take full advantage of a transformers dual forms.
The World Is Your Playground: Players crush, topple and wreck every object, including buildings and vehicles, in their path or use the objects as weapons. It is up to the gamer to decide how best to use their surrounding environment.
Freedom of Choice: An unprecedented line-up lets gamers experience the massive scale, unique abilities and sheer strength of an army of characters from the Transformers' universe when they choose to play as Optimus Prime, Megatron, Ironhide, Starscream, Bumblebee and more.
Variety of Combat: For head-to-head battles, fans engage in melee combat that reflects each Transformer's true character, scale, weight and power along with melee weapons and special moves unique to each character. The game's ranged combat offers a wide array of projective weapons designed to take out enemies from afar.

klinkt best aardig.
Gehoord dat die erg matig is.
pi_52111876
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]

wat zit er in ?
pi_52112235
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat zit er in ?
Een action figure van Big Daddy zoals tig keer aangegeven, het spel, the making of en nog wat artworks.
pi_52112789
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Een action figure van Big Daddy zoals tig keer aangegeven, het spel, the making of en nog wat artworks.
mm is het niet waard voor mij dan , zo'n erge gamefreak ben ik nu ook weer niet
pi_52113140
Maar waarom vonden mensen blue dragon zo tegenvallen? Alleen omdat je begon in een bos zonder een doel? Ik mag wel aannemen dat mensen begrijpen dat je daar rondloopt voor een demo.. in het echt spel weet je wel waarom je daar loopt.. en die npc's zijn gewoon geplaatst door mistwalker om dingen voor je uit te leggen, die staan niet daar in de normale game.. en japanse stemmen FTW!!
pi_52113262
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:09 schreef MMaRsu het volgende:
BIOSHOCK WOOHOO

PC Gamer UK: 9.5
OXM UK: 10
Game Informer: 10
Alternative Press: 10
Xbox World: 9.4
Gamers: 9.8

Heb er echt zin in
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:49:16 #49
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52113672
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 07:48 schreef wc-eend het volgende:
Maar waarom vonden mensen blue dragon zo tegenvallen? Alleen omdat je begon in een bos zonder een doel? Ik mag wel aannemen dat mensen begrijpen dat je daar rondloopt voor een demo.. in het echt spel weet je wel waarom je daar loopt.. en die npc's zijn gewoon geplaatst door mistwalker om dingen voor je uit te leggen, die staan niet daar in de normale game.. en japanse stemmen FTW!!
Ik snap het ook niet helemaal, de game moest fantastisch zijn volgens de import reviews, en nu er een demo is moet het bagger zijn?
Ik heb de demo nog niet geprobeert maar ik snap niet waarom het spel ineens kut moet zijn omdat ze japans praten en je het doel niet weet.
pi_52113742
Sowiezo vaag om een RPG te beoordelen aan de hand van een demo. In een RPG is de opbouw juist belangrijk: rustig, simpel beginnen en langszaam de diepte in. Wat dat betreft doe je het met een demo nooit goed: te vroeg in het spel en de demo is te simpel, te ver en niemand begrijpt het meer.
pi_52113825
In de demo waren de stemmen engels, maar als het goed is kan je in het volledige spel ook japans kiezen, de demo is niet echt moeilijk ofzo, en je bent idd al wat verder dan het begin want je karakters zijn al in de level 20.. Ik vind een rpg demo wel altijd fijn, zeker om te kijken hoe combat is.. maar kwa verhaal en andere dingen kan het niet..

ik vond de demo leuk en de game komt zeker in m'n huis

Spelen er wel eens mensen RSV online nog hier?
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:08:07 #52
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52113845
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sowiezo vaag om een RPG te beoordelen aan de hand van een demo. In een RPG is de opbouw juist belangrijk: rustig, simpel beginnen en langszaam de diepte in. Wat dat betreft doe je het met een demo nooit goed: te vroeg in het spel en de demo is te simpel, te ver en niemand begrijpt het meer.
Ik snap ook niet dat EGM de game zo'n laag cijfer geeft, zij waren volgens mij diegene die in de 1up show de game de hemel in prijste bij de import versie.
pi_52113869
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:08 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap ook niet dat EGM de game zo'n laag cijfer geeft, zij waren volgens mij diegene die in de 1up show de game de hemel in prijste bij de import versie.
Even wat meer reviews afwachten, zoals van Eurogamer bijvoorbeeld.
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:32:08 #54
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52114117
Ik heb het eind van de Darkness voor deze ochtend bewaard. Ik kon het spel in 24 uur uitspelen .

[Edit: Ik kan het spel niet uitspelen door een bug!!!!. De camera zit ergens vast en ik zie mijzelf lopen. Ik kan enkel 1 kant op schieten...

Spel zit echt vol met bugs. Het geluid bijvoorbeeld, dat viel 2 keer volledig weg.

[edit 2: Ik ben nu iets verder.. Alleen is de A.I. nu uitgeschakelt.. Ook kan ik niemand doden. .

Leuke is dat als ik mijn save game herstart precies hetzelfde gebeurd.... De kwaliteit van 360 games is weer geweldig.

[ Bericht 37% gewijzigd door BMH op 05-08-2007 10:39:05 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52114138
quote:
I talked to Valve, and it seems that the new 360 version of hl2 in the orange box WILL have HDR, and dynamic shadows, the new water, imported character models from episode 2 (like the vortigaunts and alyx)...

He only said for the 360 version though...
Geen idee wat het allemaal is, maar klinkt goed!
pi_52114169
Wow iedereen zit op Bioshock te geilen.
Is het dan toch zo goed? de trailers die ik heb gezien bezorgde mij geen "Wow" momenten.
pi_52114196
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Wow iedereen zit op Bioshock te geilen.
Is het dan toch zo goed? de trailers die ik heb gezien bezorgde mij geen "Wow" momenten.
Als je houdt van een fantastische SP-ervaring, een originele setting of een FPS met diepgang. Dan is het een "WOW-spel" ja.
pi_52114226
Ik hou wel van verandering.
Op dit moment veel dezelfde genre spellen op de 360, ben nu trailers aan het kijken.
Setting doet me een beetje denken aan Discoveryland in Disneyland Parijs.
pi_52115088
Weet iemand een beetje waar ik recensies van HD-ready schermen kan vinden? Ik zit een beetje te twijfelen tussen het kopen van een PC scherm of een HD-ready TV..

Voor zowel PC als 360 gebruik is een widescreen TFT scherm misschien beter, want ook al zit er VGA op een HDtv, volgens ziet dat er niet uit als je Windows daar op draait of valt dat wel mee?

Ik had op het oog de Samsung LE23R81, maar de enige recensies die ik kan vinden zijn op Kieskeurig.nl waar mensen dat ding een 6 geven omdat ie toch wel tegenvalt bij het gebruik van analoge kabel tv
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:51:27 #60
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52115136
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je houdt van een fantastische SP-ervaring, een originele setting of een FPS met diepgang. Dan is het een "WOW-spel" ja.
En die wow-SP-ervaring, gaat die 4, 6 of 8 uur duren? de lengte van een gemiddelde SP-game tegenwoordig. .
On my sleeve.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:53:56 #61
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52115186
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

En die wow-SP-ervaring, gaat die 4, 6 of 8 uur duren? de lengte van een gemiddelde SP-game tegenwoordig. .
System shock was langer iig, als ze deze game ook zo lang en goed maken zit het wel goed
pi_52115208
quote:
Liever een korte, geweldige ervaring dan een lange uitgerekte game.
En Bioshock wordt elke minuut genieten!
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:55:39 #63
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52115211
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Niet voor 60 euro iig.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:57:55 #64
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52115248
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leuk voor je, ik koop full-priced games alleen maar meer als er een goeie MP bijzit. De SP van de meeste spellen word steeds korter en ook voornamelijk makkelijker.
On my sleeve.....
pi_52115327
Heintje is gelocaliseerd. Hij is niet ontvoerd door the ring of death!
pi_52115356
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Leuk voor je, ik koop full-priced games alleen maar meer als er een goeie MP bijzit. De SP van de meeste spellen word steeds korter en ook voornamelijk makkelijker.
Leuk voor je, gezien de tijd die ik heb om te gamen doe ik makkelijk 2 weken met een SP game die rond de 10 uur duurt.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:05:12 #67
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52115399
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:01 schreef existenz het volgende:
Heintje is gelocaliseerd. Hij is niet ontvoerd door the ring of death!

Two Worlds wil ik hebben!! Maar eerst bioshock
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:12:40 #68
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52115558
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leuk voor je, gezien de tijd die ik heb om te gamen doe ik makkelijk 2 weken met een SP game die rond de 10 uur duurt.
Jij mischien, het kost mij tegenwoordig minder dan een weekend om een game uit te spelen.
En dat vind ik zonde van mijn centen, als er een dijk van een MP onder hangt zoals het bij Gears of War het geval is dan vind ik het geen probleem.
Gears of War zou nu 200 euro kunnen kosten en dan nog steeds te goedkoop zijn in verhouding tot een game als The Darkness die voor 60 euro te weinig voor me bied om een aankoop te rechtvaardigen.
pi_52115606
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
Jij mischien, het kost mij tegenwoordig minder dan een weekend om een game uit te spelen.
En dat vind ik zonde van mijn centen, als er een dijk van een MP onder hangt zoals het bij Gears of War het geval is dan vind ik het geen probleem.
Gears of War zou nu 200 euro kunnen kosten en dan nog steeds te goedkoop zijn in verhouding tot een game als The Darkness die voor 60 euro te weinig voor me bied om een aankoop te rechtvaardigen.
Leuk die verschillen.
Mijn trekt Halo 3 steeds minder omdat de nadruk zo op de MP ligt. Op een 4-player co-op zit ik echt niet te wachten. Ik heb dan zoiets van "steek die energie liever in een fatsoenlijke SP".
pi_52115654
leuke discussie
pi_52115683
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef DJ_ het volgende:
leuke discussie
Is niet echt een discussie. We zijn gewoon verschillende gamers.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:31:40 #72
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52115980
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leuk die verschillen.
Mijn trekt Halo 3 steeds minder omdat de nadruk zo op de MP ligt. Op een 4-player co-op zit ik echt niet te wachten. Ik heb dan zoiets van "steek die energie liever in een fatsoenlijke SP".
Oh maar met de SP zit het denk ik ook wel goed, zie de co op als een leuk extraatje.
Maar jij voelt je dus niet genaait als je na 2 weken (lees 6~8 uur gamen) een spel hebt uitgespeelt die je 60 euro heeft gekost?
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:33:29 #73
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52116032
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Oh maar met de SP zit het denk ik ook wel goed, zie de co op als een leuk extraatje.
Maar jij voelt je dus niet genaait als je na 2 weken (lees 6~8 uur gamen) een spel hebt uitgespeelt die je 60 euro heeft gekost?
Ligt echt aan het spel.

Als het spel een compleet nieuwe ervaring bied en of goed herspeelbaar is vind ik het niet erg. Maar als het een 13 in het dozijn shooter is koop ik het natuurlijk niet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52116061
quote:
Als ik echt genoten hebt: nee. Als het echt een goede game is, hou ik hem om in de toekomst nog een keer te spelen, en anders verkoop of ruil ik hem weer.
pi_52116237
quote:

[..]

als het een goed verhaal heeft dan nee , dan betaal ik er graag voor , en de gameplay moet goed
wezen uiteraard .

en veder ruil of verkoop ik spellen nooit , want ik speel spellen meestal vaker dan 1 keer
zo heb ik zelda oot nu onderhand 15-20 keer uitgespeeld , ninja gaiden 5 keer
final fantasy 7,8,9,10 allemaal een keer of 3-5 om maar een voorbeeld te noemen

dus ik voel me veder nooit genaaid met een game als ik me maar heb vermaakt
pi_52116327
En trouwens. 60 euro voor 10 uur vermaak = 6 euro per uur. Goedkoper dan de kroeg.
pi_52116363
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
En trouwens. 60 euro voor 10 uur vermaak = 6 euro per uur. Goedkoper dan de kroeg.
dat is 6 euro per 15 min
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:49:10 #78
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52116386
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

als het een goed verhaal heeft dan nee , dan betaal ik er graag voor , en de gameplay moet goed
wezen uiteraard .

en veder ruil of verkoop ik spellen nooit , want ik speel spellen meestal vaker dan 1 keer
zo heb ik zelda oot nu onderhand 15-20 keer uitgespeeld , ninja gaiden 5 keer
final fantasy 7,8,9,10 allemaal een keer of 3-5 om maar een voorbeeld te noemen

dus ik voel me veder nooit genaaid met een game als ik me maar heb vermaakt
Nu noem je dan ook games die allemaal erg lang zijn.
Tegenwoordig zie je niet veel kwalitatief echt goede games meer.
Het is allemaal massa produktie geworden lijkt wel.
We nemen een FPS, we stoppen er 1 ding in dat onze handtekening is zoals darkness powers of feral powers zoals bij far cry.
Bouwen er een flut verhaaltje omheen met een paar levels waar je zo'n 6 tot 8 uur zoet mee bent.
Stoppen er een standaard MP in die buggy als de pest is en niet leuk om te spelen.. maar het is er.
En tada, het ligt voor 60 euro in de winkel.
pi_52116526
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nu noem je dan ook games die allemaal erg lang zijn.
Tegenwoordig zie je niet veel kwalitatief echt goede games meer.
Het is allemaal massa produktie geworden lijkt wel.
We nemen een FPS, we stoppen er 1 ding in dat onze handtekening is zoals darkness powers of feral powers zoals bij far cry.
Bouwen er een flut verhaaltje omheen met een paar levels waar je zo'n 6 tot 8 uur zoet mee bent.
Stoppen er een standaard MP in die buggy als de pest is en niet leuk om te spelen.. maar het is er.
En tada, het ligt voor 60 euro in de winkel.
tja die meuk koop ik ook niet , en omdat ik dat niet doe kan ik me alle 3 de consoles veroorloven
en alleen de echte toppers kopen

teminste zo denk ik dan , ik zie heel vaak mensne met 30 games voor 1 console die ze maar 1 keer aanraken en dan nooit meer
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:58:26 #80
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52116592
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

tja, dat jij weinig tijd hebt om te gamen is niet een reden voor developers om SP's in te korten. Heb bijvoorbeeld GRAW 2 de SP volledig (dus alle difficulty's en alle SP achievements) in minder dan 8 uur gehaald. Voor zoiets heb ik geen 60 euro over. Nu heeft GRAW 2 wel een leuke co-op/MP functie, maar dat geld voor veel andere spellen niet.
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leuk die verschillen.
Da's idd typisch, want 4-player co-op is juist voor mij wel een reden om Halo3 eventueel te gaan halen.
On my sleeve.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:58:34 #81
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52116594
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:55 schreef DJ_ het volgende:

[..]

tja die meuk koop ik ook niet , en omdat ik dat niet doe kan ik me alle 3 de consoles veroorloven
en alleen de echte toppers kopen

teminste zo denk ik dan , ik zie heel vaak mensne met 30 games voor 1 console die ze maar 1 keer aanraken en dan nooit meer
Ach mede dankzij achievements haal ik ook nog wat extra uurtjes uit mijn games tegenwoordig.
Ik vind ze leuk om te halen, niet om er mee te patsen maar om het "uitgespeeld" gevoel erbij te krijgen.
pi_52116890
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ach mede dankzij achievements haal ik ook nog wat extra uurtjes uit mijn games tegenwoordig.
Ik vind ze leuk om te halen, niet om er mee te patsen maar om het "uitgespeeld" gevoel erbij te krijgen.
ja maar bij sommige games heb ik er totaal geen zin in om ze te halen

zoals bij overlord bijvoorbeeld , nadat ik de verhaal lijn had gehad heb ik hem niet
meer gespeeld ( zal hem nog wel is spelen maar dan begin ik overnieuw )

bij forza aan de andere kant vind ik het wel weer leuk , alleen kost dat wel erg veel tijd
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:13:18 #83
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52116925
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ja maar bij sommige games heb ik er totaal geen zin in om ze te halen

zoals bij overlord bijvoorbeeld , nadat ik de verhaal lijn had gehad heb ik hem niet
meer gespeeld ( zal hem nog wel is spelen maar dan begin ik overnieuw )

bij forza aan de andere kant vind ik het wel weer leuk , alleen kost dat wel erg veel tijd
Zonder achievements zouden weinig mensen het einde van de game zien denk ik.
Het is iedere keer dezelfde baan rijden met steeds meer laps en een andere auto, en dat 30 uur lang.
pi_52117046
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:13 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Zonder achievements zouden weinig mensen het einde van de game zien denk ik.
Het is iedere keer dezelfde baan rijden met steeds meer laps en een andere auto, en dat 30 uur lang.
mm met gran turismo 3 wou ik ook alijd overal goud halen en lukte redelijk

bij final fantasy's wou ik altijd alle beste gear hebben en alle iedereen lvl 100/99

bij ff10 was het zelfs zo erg dat ik met iedereen de hele sphere grid had gelopen en alle lege vakjes had opgevuld met andere spheres om iedereen 255 stats te geven en zo'n 40,000 hp
( koste me 160 uur )
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:41:53 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52117570
quote:

[..]

Ik had gehoord dat er in de reviews werd gezet dat het best een lange game is, en helemaal niet kort. Verder moet het verhaal geweldig zijn..
pi_52117665
tvp
Ooh, I just felt my dick move!
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:50:45 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52117733
"They said about 20hours, but they also said that if you rush you could finish it in 12-15hours."

Aangezien er ook side missions enz zullen zijn ga ik er wel vanuit dat ik er wel 20 uur over zal doen
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:39:17 #88
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_52118627
offtopic verwijdert, jullie hebben elkaars MSN adres, ga daar maar lullig tegen elkaar doen.
pi_52118715
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Je kan in de demo prima de sfeer proeven van zo'n game, vind ik.

Wat mij direct opviel en tegen vond vallen:

- muziek
- geluid
- sfeer
- framerate drops (!)

Veder vond ik het battle systeem met die monster e.d. eigenlijk helemaal niet zo leuk..

Natuurlijk heb je geen gevoel bij de personages etc maar dat is logisch bij een demo. Dat kan uiteindelijk wel wat punten die ik eerder noemde verzachten, maar nooit helemaal wegpoetsen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:04:23 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52119104
Mij maakt de duur van de SP echt helemaal niets uit een uurtje of 10 vind ik wel oke. Speel toch vaak op me gemak en wil veel dingen checken dus dan zit je zo op een uurtje of 15 ofzo.

Bij RPG's wil ik toch wel een uurtje of 40~50 gameplay. Oblivion ben ik iets van 120 uur mee bezig geweest.

Speel spellen ook zelden vaker als 1 keer. Pak meestel gewoon normal als moeilijkheidsgraad en speel het dan uit. Ga daarna ook niet het spel weer op hard spelen ofzo. Nu bij Tomb Raider ben ik wel die timetrails aan het doen dat is dan nog wel leuk.
pi_52119261
Kunnen we nou kappen over de duur van SP's? Bioshock is goed voor zo'n 20 uur. Sjeez he alsof dat nog niet genoeg is
pi_52120199
Hoe lang de Sp duurt ligt veel aan het spel. Bij zo'n eentonig spel als serious sam ( ) vind ik meer dan 5 uur al te lang.
pi_52120284
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Cid het volgende:

[..]

Je kan in de demo prima de sfeer proeven van zo'n game, vind ik.

Wat mij direct opviel en tegen vond vallen:

- muziek
- geluid
- sfeer
- framerate drops (!)

Veder vond ik het battle systeem met die monster e.d. eigenlijk helemaal niet zo leuk..

Natuurlijk heb je geen gevoel bij de personages etc maar dat is logisch bij een demo. Dat kan uiteindelijk wel wat punten die ik eerder noemde verzachten, maar nooit helemaal wegpoetsen.
Maar dat heeft niks met de demo te maken. Je houdt blijkbaar gewoon niet van JRPG's. Dan moet je die game ook niet gana beoordelen.

Ik vond de muziek en sfeer juist fantastisch overigens.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_52120551
Wat Cid gewoon duidelijk probeert maken dat die hele demo gewoon een fout was. Zonder maar ook iets van een intro te laten zien wordt je meteen in een bos gedropped. Verder was het geluid in de main menu en in iets mindere mate tijdens de battle's gewoon niet optimaal. Ze moeten gewoon een nieuwe demo releasen die wél het spelen waard is, want ik weet nog steeds niet of ik het spel nou ga halen. Op basis van de demo zeker niet.

En als je gaat beweren dat JRPG's niet zijn ding is moet je toch écht zijn avatar eens goed bestuderen Piet . Die is zo te zien van Chrono Trigger...
pi_52120775
Nou ik heb Blue Dragon gewoon in bestelling staan hoor, en Bioshock

Ondertussen is game drie binnen, Lego Star Wars ben tot de 24e wel bezig
pi_52121224
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Cid gewoon duidelijk probeert maken dat die hele demo gewoon een fout was. Zonder maar ook iets van een intro te laten zien wordt je meteen in een bos gedropped. Verder was het geluid in de main menu en in iets mindere mate tijdens de battle's gewoon niet optimaal. Ze moeten gewoon een nieuwe demo releasen die wél het spelen waard is, want ik weet nog steeds niet of ik het spel nou ga halen. Op basis van de demo zeker niet.

En als je gaat beweren dat JRPG's niet zijn ding is moet je toch écht zijn avatar eens goed bestuderen Piet . Die is zo te zien van Chrono Trigger...
Ow, oke.

Trouwens, bos? Er zit toch helemaal geen bos in de demo, je wordt toch gedropt in dat schip/gebouw van die slechterig? Of wordt ik nou gek?

edit: met the Darkness
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand me vertellen hoe lang de game nu nog duurt? Ik heb er namelijk niet zo'n zin meer in maar wil voor de verandering eens een keer een game uitspelen voor ik hem wegdoe

[ Bericht 5% gewijzigd door Gamedemon op 05-08-2007 17:04:55 (spoilertag toegevoegd) ]
pi_52121357
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ow, oke.

Trouwens, bos? Er zit toch helemaal geen bos in de demo, je wordt toch gedropt in dat schip/gebouw van die slechterig? Of wordt ik nou gek?
Je kon kiezen uit twee levels he
pi_52121391
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je kon kiezen uit twee levels he
Is me dat even voorbijgegaan.
pi_52121806
Hmm, dat wist ik ook niet, bos lijkt me veel leuker. Maar dan zou de stijl me even goed niet liggen, ik vond die combat echt kut =)
Ooh, I just felt my dick move!
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:45:14 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_52122056
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef piet_pelle het volgende:

edit: met the Darkness
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand me vertellen hoe lang de game nu nog duurt? Ik heb er namelijk niet zo'n zin meer in maar wil voor de verandering eens een keer een game uitspelen voor ik hem wegdoe
Je hebt nog een heel groot gedeelte te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')