Baajguardian onwetendequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
Who the fuck is die sjonnie?
Rukken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:58 schreef Slarioux het volgende:
This is where the magic happens!
[afbeelding]
Dat is dan wel weer een vet shirt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit kreeg hij als dank
[afbeelding]
ik snap niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:58 schreef Slarioux het volgende:
[afbeelding]
Elke MTV cribs neprapper komt altijd een bulk van een slaapkamer introduceren met de gevleugelde tekst "this is where the magic happens". Vandaarquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Elke MTV cribs neprapper komt altijd een bulk van een slaapkamer introduceren met de gevleugelde tekst "this is where the magic happens". Vandaar
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:58 schreef Slarioux het volgende:
[img=578xnull]http://www.flowguard.nl/pc.jpg[/img]
nu je het zegtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:58 schreef remlof het volgende:
Hij lijkt een beetje op Sonic the Hedgehog op die foto in de OP
LOL!!!!!quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef Renesite het volgende:
Dat is toch die sjap?
Hear hearquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:27 schreef HenkieVdV het volgende:
BG.![]()
Infantiele nerd die in z'n eigen kortzichtige wereldje leeft.
Geduld, raar poesje dat je bent.quote:
Ja, soquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:27 schreef HenkieVdV het volgende:
BG.![]()
Infantiele nerd die in z'n eigen kortzichtige wereldje leeft.
Matig, mijn keihoutige tafel is kapot.quote:
Heb ik het gemist of waquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef SunChaser het volgende:
TVP
Denk dat het een weekje of 2 a 3 duurt
Ai, hier net zo hoor, boel stort inquote:Op maandag 24 september 2007 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Matig, mijn keihoutige tafel is kapot.
De poot viel er zo onderuit
Moet dus een nieuwe tafel halen denk ik, maar dat kost weer pegels.
En alles is al zo bizar duur tegenwoordig...
De tafel heette "erin"
nee, echt.. zo heette dat ding serieus.
Ik ga haar missen, maar dat ben ik al gewend.
Stefan was naar italie, dat vond hij gaaf.quote:
En daardoor hebben we jou cribs uitzending nu nog niet gezienquote:Op maandag 24 september 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stefan was naar italie, dat vond hij gaaf.
Geduld het duurt nu al 3, 4 maandenquote:Op maandag 24 september 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geduld, raar poesje dat je bent.
quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daardoor hebben we jou cribs uitzending nu nog niet gezien. Erger nog, hij heeft eigenlijk op jou plaats die bingo fm uitzeding gezet
. Kun je nagaan hoe Sun jou ziet
.
Ik doe aan bodybuilding.quote:Op maandag 24 september 2007 08:27 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Mooie mannentietjes heb je
Met proteïneshakes zekerquote:
Ik heb geen normale borstkas, that said, zo kan ie wel weer over mijn lichaam.quote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Het maakt niet uit hoor... kan gebeuren als je teveel anabolen slikt...
Gelukkig kan het ook verholpen worden... maar dan moet je eerst wel werk vinden om geld ervoor te krijgen...
Omdat je die stomme avatar hebt van dat kei onhippe enge demoonbeest.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom durft Sunchaser zich hier niet te laten zien![]()
omdat er nog niks is denk ik zoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
ik zie niks?
Waarom behoor ik zelf niet tot die anderenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Ben aan t monteren maar ik heb veelteveel leuk materiaal
Dus iik laat anderen er even naar kijken.![]()
Omdat jij bij de opnames was suffiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom behoor ik zelf niet tot die anderen
ohjaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat jij bij de opnames was suffie![]()
teasert? Nolius is gewoon een scoopertquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Daar gaat de teasert van nolius ! helemaal naar de mallemiezen !
Valt me tegen van je .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
teasert? Nolius is gewoon een scoopert
Sunchaser voorzag dit en verpopte zich om straks zonder dat iemand het verwacht als een negervlinder over te vliegen en rond te schijten.
En daarom stem ik pvda.
Nee, komende week, ik denk maandag. Een kwartier video alleen al is een uur ofzo renderen. Laat ik m morgen afmaken, beloofd. Deel 1 iig, deel 2 zal spoedig volgen.quote:
Jij was toch neger?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij stemt toch op de Reptiillians?
Waar werk je op, de Eniac?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef SunChaser het volgende:
Een kwartier video alleen al is een uur ofzo renderen.
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:26 schreef SnowDoggg het volgende:
Die promo op fk!radio klonk veel belovend
Sorry, dat zou lekken zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind danny mij wel keigaaf?
Wanneer komt het filmpje nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Het heet trouwens geen FOK!tv cribs meer maar FOK!tv Portret
De Cribspilot was niet echt een succes en dekt ook niet meer de lading. Zo mochten we niet filmen in de isoleercel van BG's inrichting
Omdat je mij niet naakt wilde filmen, het mocht wél.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Het heet trouwens geen FOK!tv cribs meer maar FOK!tv Portret
De Cribspilot was niet echt een succes en dekt ook niet meer de lading. Zo mochten we niet filmen in de isoleercel van BG's inrichting
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef SunChaser het volgende:
Part One is af.
Ik kan het niet aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of jullie het aankunnen, 3 kwartier BG
laat maar zien, ik ben er klaar voorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan[ afbeelding ]
ik plas dan wel in mn broekje, dan mag jij kijken oke?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Na het zien van deze aflevering wil iedereen met me naar bed
ik heb gisteren zo'n 2 uur naar z'n stem moeten luisteren, dat alleen alquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of jullie het aankunnen, 3 kwartier BG
Zijn de vlekken al opgedroogd op de bankquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb gisteren zo'n 2 uur naar z'n stem moeten luisteren, dat alleen al
dat bier dat je erover heen gegooid had?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn de vlekken al opgedroogd op de bank
let's notquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ik mijn tepels naar voren trek en mijn hamer tussen mijn benen prop ben ik ook net een meisje!
Maar eigenlijk heb je de gel en doekjes al naast je staan terwijl je voorzichtig het stompje in je vrouwenondergoed prepareert.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Nou, hophop, online die meuk, ik smul altijd van mooie stukjes leedvermaak.
The axe effect hequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef nietzman het volgende:
Ja, precies. En ik bof maar, want ik heb uit bron vernomen dat ik blij moet zijn dat het internet nog altijd niet aan smell-o-vision doet.
quote:
En ik ben net zo snel, met mijn pik.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ja danny schiet eens op de mensen willen BG.
Je zegt hier (edoch heel subtiel) dat het item enorm kut is?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Straks valt t tegen omdat jullie je er een enorme voorstelling van maken
We moesten van de TBS-ambtenaar de leukste stukken eruit halenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zegt hier (edoch heel subtiel) dat het item enorm kut is?
JA SC, SCHIET OP GVD!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
KOMT HET NOG OOIT ONLINE!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet de eindredacteurquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
JA SC, SCHIET OP GVD!!!!!!!!!!!
Neejquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oooh dus het ligt aan de frontpage, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
haha maar waar ligt het dan aan, je zegt steeds dat het online komt maar dan komt het toch niet stiekemquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neej
Heb vanavond overigens gegeten met MvA en jij bent niet 1x ter sprake gekomen
Maar je brengt wel even een huisbezoekje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja het moet wel lukken vandaag anders plegen heel veel mensen zelfmoord. (ik niet trouwens)
ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:34 schreef nietzman het volgende:
Schizofreen ben je ook al, zal ik ze even waarschuwen op het pliesiebro?
catweazlequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Kijk eens wat ik net vond, een foto van toen ik nog lang haar had
[ afbeelding ]
Damn wat een hippie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
HAHA, jullie zijn erin getrapt! Er is heul geen filmpje! PWND!
Ben je alquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
HIJ MOET OP FOK
IK WIL BEROEMPT WORDEN
URL in pm aub.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij staat allang online, alleen nog niet op fok
*kijken gaat*
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Alweer een dag voorbij zonder item
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok nu ga ik het echt doen wat ik nog noooit heb gedaan ik ga danny PMen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
paultje paultje hij is een beste man, hij heeft twee dikke kloten en probeert nu wat hij kan,
paultje paultje kan pmen als een mod, zijn beste vriend is bert die heeft 2 oren als een vod.
paultje paultje hij is een beste man, ga niet met paultje neuken want daar krijg je herpes van,
paultje paultje kan pmen als een mod, luisterd graag naar bear force one en is een forumgod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |