Ik kan het niet aanquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of jullie het aankunnen, 3 kwartier BG
laat maar zien, ik ben er klaar voorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan[ afbeelding ]
ik plas dan wel in mn broekje, dan mag jij kijken oke?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Na het zien van deze aflevering wil iedereen met me naar bed
ik heb gisteren zo'n 2 uur naar z'n stem moeten luisteren, dat alleen alquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd of jullie het aankunnen, 3 kwartier BG
Zijn de vlekken al opgedroogd op de bankquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb gisteren zo'n 2 uur naar z'n stem moeten luisteren, dat alleen al
dat bier dat je erover heen gegooid had?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn de vlekken al opgedroogd op de bank
let's notquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ik mijn tepels naar voren trek en mijn hamer tussen mijn benen prop ben ik ook net een meisje!
Maar eigenlijk heb je de gel en doekjes al naast je staan terwijl je voorzichtig het stompje in je vrouwenondergoed prepareert.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Nou, hophop, online die meuk, ik smul altijd van mooie stukjes leedvermaak.
The axe effect hequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef nietzman het volgende:
Ja, precies. En ik bof maar, want ik heb uit bron vernomen dat ik blij moet zijn dat het internet nog altijd niet aan smell-o-vision doet.
quote:
En ik ben net zo snel, met mijn pik.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ja danny schiet eens op de mensen willen BG.
Je zegt hier (edoch heel subtiel) dat het item enorm kut is?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Straks valt t tegen omdat jullie je er een enorme voorstelling van maken
We moesten van de TBS-ambtenaar de leukste stukken eruit halenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zegt hier (edoch heel subtiel) dat het item enorm kut is?
JA SC, SCHIET OP GVD!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
KOMT HET NOG OOIT ONLINE!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet de eindredacteurquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
JA SC, SCHIET OP GVD!!!!!!!!!!!
Neejquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oooh dus het ligt aan de frontpage, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
haha maar waar ligt het dan aan, je zegt steeds dat het online komt maar dan komt het toch niet stiekemquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neej
Heb vanavond overigens gegeten met MvA en jij bent niet 1x ter sprake gekomen
Maar je brengt wel even een huisbezoekje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja het moet wel lukken vandaag anders plegen heel veel mensen zelfmoord. (ik niet trouwens)
ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:34 schreef nietzman het volgende:
Schizofreen ben je ook al, zal ik ze even waarschuwen op het pliesiebro?
catweazlequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Kijk eens wat ik net vond, een foto van toen ik nog lang haar had
[ afbeelding ]
Damn wat een hippie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
HAHA, jullie zijn erin getrapt! Er is heul geen filmpje! PWND!
Ben je alquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
HIJ MOET OP FOK
IK WIL BEROEMPT WORDEN
URL in pm aub.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij staat allang online, alleen nog niet op fok
*kijken gaat*
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Alweer een dag voorbij zonder item
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |