Heb ik het gemist of waquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef SunChaser het volgende:
TVP
Denk dat het een weekje of 2 a 3 duurt
Ai, hier net zo hoor, boel stort inquote:Op maandag 24 september 2007 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Matig, mijn keihoutige tafel is kapot.
De poot viel er zo onderuit
Moet dus een nieuwe tafel halen denk ik, maar dat kost weer pegels.
En alles is al zo bizar duur tegenwoordig...
De tafel heette "erin"
nee, echt.. zo heette dat ding serieus.
Ik ga haar missen, maar dat ben ik al gewend.
Stefan was naar italie, dat vond hij gaaf.quote:
En daardoor hebben we jou cribs uitzending nu nog niet gezienquote:Op maandag 24 september 2007 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Stefan was naar italie, dat vond hij gaaf.
Geduld het duurt nu al 3, 4 maandenquote:Op maandag 24 september 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geduld, raar poesje dat je bent.
quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daardoor hebben we jou cribs uitzending nu nog niet gezien. Erger nog, hij heeft eigenlijk op jou plaats die bingo fm uitzeding gezet
. Kun je nagaan hoe Sun jou ziet
.
Ik doe aan bodybuilding.quote:Op maandag 24 september 2007 08:27 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Mooie mannentietjes heb je
Met proteïneshakes zekerquote:
Ik heb geen normale borstkas, that said, zo kan ie wel weer over mijn lichaam.quote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Het maakt niet uit hoor... kan gebeuren als je teveel anabolen slikt...
Gelukkig kan het ook verholpen worden... maar dan moet je eerst wel werk vinden om geld ervoor te krijgen...
Omdat je die stomme avatar hebt van dat kei onhippe enge demoonbeest.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom durft Sunchaser zich hier niet te laten zien![]()
omdat er nog niks is denk ik zoquote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
ik zie niks?
Waarom behoor ik zelf niet tot die anderenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Ben aan t monteren maar ik heb veelteveel leuk materiaal
Dus iik laat anderen er even naar kijken.![]()
Omdat jij bij de opnames was suffiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom behoor ik zelf niet tot die anderen
ohjaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat jij bij de opnames was suffie![]()
teasert? Nolius is gewoon een scoopertquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Daar gaat de teasert van nolius ! helemaal naar de mallemiezen !
Valt me tegen van je .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
teasert? Nolius is gewoon een scoopert
Sunchaser voorzag dit en verpopte zich om straks zonder dat iemand het verwacht als een negervlinder over te vliegen en rond te schijten.
En daarom stem ik pvda.
Nee, komende week, ik denk maandag. Een kwartier video alleen al is een uur ofzo renderen. Laat ik m morgen afmaken, beloofd. Deel 1 iig, deel 2 zal spoedig volgen.quote:
Jij was toch neger?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij stemt toch op de Reptiillians?
Waar werk je op, de Eniac?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef SunChaser het volgende:
Een kwartier video alleen al is een uur ofzo renderen.
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:26 schreef SnowDoggg het volgende:
Die promo op fk!radio klonk veel belovend
Sorry, dat zou lekken zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind danny mij wel keigaaf?
Wanneer komt het filmpje nouquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Het heet trouwens geen FOK!tv cribs meer maar FOK!tv Portret
De Cribspilot was niet echt een succes en dekt ook niet meer de lading. Zo mochten we niet filmen in de isoleercel van BG's inrichting
Omdat je mij niet naakt wilde filmen, het mocht wél.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Het heet trouwens geen FOK!tv cribs meer maar FOK!tv Portret
De Cribspilot was niet echt een succes en dekt ook niet meer de lading. Zo mochten we niet filmen in de isoleercel van BG's inrichting
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:35 schreef SunChaser het volgende:
Part One is af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |