Gelukkig is Ronald Koeman een rasechte Brabander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef valek het volgende:
Vuile j***nverrader. Als Brabander bij Ajax het voor het zeggen te hebben. BAH.
Dat is anders. Hij is een bekeerling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is Ronald Koeman een rasechte Brabander.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:00 schreef fathank het volgende:
Je zult maar voor PSV zijn, dalijk krijg je nog malaria van die Wannabe-Gordon neger
Och god, hebben we er weer 1 die boven de rivieren woont en denk dat ze wat voorstellen. Maar zonder Brabant stelt Nederland niet veel voor.quote:
PSV heeft niet eens een eigen naam, laat staan clubquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:05 schreef valek het volgende:
Over het algemeen reageren hier dus de teletekstneuzen, die misschien al wel 3 hele keren in de Amsteram Arena geweest zijn. Een stadion wat niet eens van ajaxus zelf is. Jullie hebben eigenlijk geen recht van spreken. En Sussendeath77 is er 1 van.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:08 schreef valek het volgende:
[..]
Och god, hebben we er weer 1 die boven de rivieren woont en denk dat ze wat voorstellen. Maar zonder Brabant stelt Nederland niet veel voor.
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens een eigen naam, laat staan club
Tevens triest topic
Philips speeltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is het dan?
PSV heeft wel een eigen stadion. En ajaxus niet echt volgens mij.
En ik nou ? Daag me uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:05 schreef valek het volgende:
Over het algemeen reageren hier dus de teletekstneuzen, die misschien al wel 3 hele keren in de Amsteram Arena geweest zijn. Een stadion wat niet eens van ajaxus zelf is. Jullie hebben eigenlijk geen recht van spreken. En Sussendeath77 is er 1 van.
HAHA, grapjas, die waren al weggeslagen, wij renden naar het ajaxvak toe. En dat weet jij verrekes goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:16 schreef suddendeath77 het volgende:
Ik heb Valek wel eens door De Kuip zien rennen,toen er een 30 Ajaxieden achter hem aan zaten.
Volgens mij ben jij ook een teletekstneus, dat moet wel. Hoe kun je anders zo veel posts op Fok hebbenquote:
Oh het ging niet over voetballen. Zeg dat dan. En ga verder spelen met je nintendoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:17 schreef valek het volgende:
[..]
HAHA, grapjas, die waren al weggeslagen, wij renden naar het ajaxvak toe. En dat weet jij verrekes goed.
Die heb ik niet, mag ik die van jou lenen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh het ging niet over voetballen. Zeg dat dan. En ga verder spelen met je nintendo
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef suddendeath77 het volgende:
Valek is zeker zo'n type dat 3 dagen per week in de kroeg hangt,en voor de lol voor psv-hooligan wil spelen om erbij te horen...![]()
Ik denk ook wel dat Valek J-Lo kan krijgen...Pff,,,hahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :
En toch
Dat zou ze willen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :
En toch
Cekers! Collin, Rommedahl en Delroge zijn stuk voor stuk top aankopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef Triptamine het volgende:
Hij doet het goed, vind ik. En mocht volgend jaar Co naar Amsterdam komen, dan zie ik goede dingen gebeuren.
Martin![]()
suddendeath en ik hadden ff een onderlinge discussie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:03 schreef afcajos het volgende:
Wat is nou je punt valek, eerst zeik je over MvG en nu wil je weten wie er bij ajax spelen
PSV kent volgens mij een zwart elftal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:43 schreef afcajos het volgende:
ja want bij psv lopen alleen maar 100% rasechte brabanders rondt, zowel op het veld als in het bestuur!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |