Volgens mij ben jij ook een teletekstneus, dat moet wel. Hoe kun je anders zo veel posts op Fok hebbenquote:
Oh het ging niet over voetballen. Zeg dat dan. En ga verder spelen met je nintendoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:17 schreef valek het volgende:
[..]
HAHA, grapjas, die waren al weggeslagen, wij renden naar het ajaxvak toe. En dat weet jij verrekes goed.
Die heb ik niet, mag ik die van jou lenen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh het ging niet over voetballen. Zeg dat dan. En ga verder spelen met je nintendo
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef suddendeath77 het volgende:
Valek is zeker zo'n type dat 3 dagen per week in de kroeg hangt,en voor de lol voor psv-hooligan wil spelen om erbij te horen...![]()
Ik denk ook wel dat Valek J-Lo kan krijgen...Pff,,,hahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :
En toch
Dat zou ze willen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij neukt met Jennifer Lopez :
En toch
Cekers! Collin, Rommedahl en Delroge zijn stuk voor stuk top aankopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef Triptamine het volgende:
Hij doet het goed, vind ik. En mocht volgend jaar Co naar Amsterdam komen, dan zie ik goede dingen gebeuren.
Martin![]()
suddendeath en ik hadden ff een onderlinge discussie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:03 schreef afcajos het volgende:
Wat is nou je punt valek, eerst zeik je over MvG en nu wil je weten wie er bij ajax spelen
PSV kent volgens mij een zwart elftal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:43 schreef afcajos het volgende:
ja want bij psv lopen alleen maar 100% rasechte brabanders rondt, zowel op het veld als in het bestuur!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |