Het is net wat je zoekt. Ze zijn imo alle drie wel ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:57 schreef Rikketik het volgende:
Er is volgens mij nog niet over aangekondigd, maar gezien dat er bij alle vorige generaties wel steeds een speciale versie uitgebracht werd, lijkt me de kans wel aanwezig.
Weet iemand trouwens wat de beste water pokémon is in het begin van het spel? Psyduck, Buizel of Shellos?
Heb ik op gewacht maar ik had een vraag en het nieuwe topic kwam maar nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik dacht dat de gene die het topic sloot een nieuw topic opende.
Regelmatig saven is aan te radenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:10 schreef AirRaid het volgende:
aaaaahhh, DS heeft mijn savegame niet opgeslagen nu moet ik weer opnieuw gaan beginnen vanaf veilstone city
In je team plaatsen en tussen de 3000-11500 stappen zetten... verschilt per pokémonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:06 schreef daniel092 het volgende:
ik heb al 2 dagen geleden zo'n ei gevonden maar wat moet ik er mee komt hij nog uit of moet ik er iets speciaal mee doen ???
als het dat ei is wat je gekregen hebt van die man bij zo een huisje dan komt ie na enkele tijd uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:06 schreef daniel092 het volgende:
ik heb al 2 dagen geleden zo'n ei gevonden maar wat moet ik er mee komt hij nog uit of moet ik er iets speciaal mee doen ???
Veel mee rondlopen. Dat ei met Happiny d'r in komt bijvoorbeeld pas uit na 10.000 stappen of zo. Nou is dat volgens mij ook wel een van de extremere eieren, maar vaak moet je wel een paar duizend stappen zetten voordat het uitkomt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:06 schreef daniel092 het volgende:
Ik moest mijn beldum egg meer dan 10.000 stappen zetten... Ga na de fietsbrug.. en fiets een minuutje of 5 heen en weer.. en je bent klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Veel mee rondlopen. Dat ei met Happiny d'r in komt bijvoorbeeld pas uit na 10.000 stappen of zo. Nou is dat volgens mij ook wel een van de extremere eieren, maar vaak moet je wel een paar duizend stappen zetten voordat het uitkomt.
Dat werkt ook goed met die Daycare, even een minuut of 15 fietsen terwijl je tv aan het kijken bent, ben je zo 20 levels hogerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest mijn beldum egg meer dan 10.000 stappen zetten... Ga na de fietsbrug.. en fiets een minuutje of 5 heen en weer.. en je bent klaar.
En je hebt een kutpokémon omdat de stats minder hard groeien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat werkt ook goed met die Daycare, even een minuut of 15 fietsen terwijl je tv aan het kijken bent, ben je zo 20 levels hoger
serebii.netquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef Nebo het volgende:
Waar kan ik vinden welke pokémon je wel in Diamond maar niet in Pearl kan vangen en andersom?
Als dit waar is waarom zou je dan ooit die daycare gebruiken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je hebt een kutpokémon omdat de stats minder hard groeien.
Om te breeden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als dit waar is waarom zou je dan ooit die daycare gebruiken?
Mannetjepokemon + Vrouwtjespokemon -> Kindjequote:
Ik heb Serebii even helemaal zitten doorlezen maar het staat er niet voor Diamond/Pearl, alleen hoe het met vorige versies moet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mannetjepokemon + Vrouwtjespokemon -> Kindje
Voor meer uitleg, zie Serebii
Het breedingmechanisme is niet veranderd tov van vorige versies.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb Serebii even helemaal zitten doorlezen maar het staat er niet voor Diamond/Pearl, alleen hoe het met vorige versies moet.
Maar moet ik 2 dezelfde pokemon van verschillend ras in de daycare stoppen?
Schijnt ook te helpen bij het evolueren van pokémon die veel hapiness nodig hebben..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat werkt ook goed met die Daycare, even een minuut of 15 fietsen terwijl je tv aan het kijken bent, ben je zo 20 levels hoger
soothe bell, en veel met wilde pokemon trainenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schijnt ook te helpen bij het evolueren van pokémon die veel hapiness nodig hebben..
Met een beetje geluk.. 1-2 werkdagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Shnees het volgende:
ik heb m'n diamond net besteld bij bol.com.. heeft iemand ervaring hiermee en denk je dat ie snel aankomt? dan kan ik snel beginnen met m'n spel
Waarom niet gewoon even in de winkel gehaald, had je em gelijk gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Shnees het volgende:
ik heb m'n diamond net besteld bij bol.com.. heeft iemand ervaring hiermee en denk je dat ie snel aankomt? dan kan ik snel beginnen met m'n spel
Waarom zou je overnieuw beginnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk erover ook weer opnieuw te beginnen. Heb toch vakantie
Omdat het completeren van je dex saai is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom zou je overnieuw beginnen?
Slecht voor m'n Imagoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon even in de winkel gehaald, had je em gelijk gehad
Ponyta/Rapidash is na de vuur-starterpokemon de enige vuurpokemon in de Sinnoh Pokédex.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:04 schreef Rikketik het volgende:
In welke stad worden er eigenlijk massages gegeven? Ik heb namelijk een Golbat die ik best in een Crobat zou willen laten evolueren. Hij heeft alleen nog te weinig happiness...
Net trouwens ook maar een Ponyta en een Psyduck gevangen. Ponyta als verplichte vuurtype en Psyduck dus als watertype, die ik nog nodig had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |