O.o wat heb ik jou ooit aangedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
Reageer normaal, wil je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
dat weet je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
Hij is toch iets duidelijker nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij stuurt net een sms-je
"laat me raden. Je betn vrijgezel of je hebt een realtie en je hebt zin in een avontuurtje. Ik heb vanavond wel tijd om wat te drinken. Groetjes [naam]
Wat moet ik hier weer mee??
jij gaat zo voor gaas, hè of hij nu bezet is of nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat ie met dezelfde tekst als ik begint vind ik opzich wel grappig
Dus hij is niet getrouwd? Of zei ie daar niets over in het smsje over het hoe laat en waar?quote:
nou, dat is hij , hoor , weet ik bijna zeker, juist omdat hij vrij vaag blijftquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en nee .... als hij bezet is blijf ik er echt vanaf milagro *beloofd*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |