Hij mag wel op je haar ejaculeren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Klacht: Ejaculatie op andere plaatsen dan je haar is niet fijn.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
In mijn veels te grote 1-gezinswoning. Ik heb nog een kamer over waarvan ik de deur maar heb dicht gedaan en niet meer naar om kijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Lukaso het volgende:
waar woon je dan? dat je een pckamer hebt?
En post hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bekijk de internet geschiedenis eens.
Ik woon op nog geen 50m2, klein kutflatje, maar heb wel m'n eigen PChokquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Lukaso het volgende:
waar woon je dan? dat je een pckamer hebt?
Nou... het is toch ook sap.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
... Je krijgt terug dat het sap is....
Nou,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Integrity het volgende:
Hoe komt jouw huisgenoot op jouw stoel als jij er niet bent?
*klikt op fotoboek*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Whehe, nou heeft veldmuis ook vlekken op zn bureaustoelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Nou, vooruit, op je haar dan
LOL Wat ben jij een figuur!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nou,
Eerst doe je deze uittrekken
[afbeelding]
en dan haal je deze tevoorschijn
[afbeelding]
En dan zovan
[afbeelding]
En daarna
[afbeelding]
En dan uiteindelijk
[afbeelding]
Gewoon naarbuiten gaan zonder de boel schoon te maken.
Dit lesje seksuele voorlichting is u aangeboden door SpecialK in samenwerking met Google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |