Total terror on Pavement.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
What the fuck is hier aan de hand!!!?
Ik vraag mn 24 uur aanquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholische_drankquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom
De zweren hebben je hersens al bereikt, lees ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Disana, die Lobassie, die gaat 'em krijgen jonge, echt. echt waar. Iedere dag weer. Ik zweer het je![]()
Jammer, de camera zag je niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
Hee hee Disa, echt waar jonge, ze gaat het zo hard krijgen. IEDERE fokking dag weer. Als jij nou ook meedoet? Echt, ik pak 'r 100% iedere dag weer. Als we dat nu samen doen he, dan kan ze echt geen kant op, sowieso.
Vind je het gek met die lucht uit jouw mond begint iedereen te hallucinerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De zweren hebben je hersens al bereikt, lees ik.
Pavement? Is dat dat knulletje wat bang is in het donker en uit angst zijn pc aanzet?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pavement? Is dat dat knulletje wat bang is in het donker en uit angst zijn pc aanzet?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je weer te stoken? Ik ga zo met Lobasca beffen, sukkeltje.
ik ben niet bang in het donker, de donker is bang voor mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pavement? Is dat dat knulletje wat bang is in het donker en uit angst zijn pc aanzet?
Jij zit te vissen naar ook een beurt, he...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholische_drank
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Stuurt zijn hond op verdwaalde hockeymeisjes af.
Die ja, als het er opaan komt, alleen door zijn brievenbus durven communiceren..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Stuurt zijn hond op verdwaalde hockeymeisjes af.
ben je nu nog niet uitgebeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te vissen naar ook een beurt, he...
De donker?????!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben niet bang in het donker, de donker is bang voor mij
Sterker nog, de COS ligt stil sinds Pavement een link naar hier posttequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef STAP01 het volgende:
De COS is saai! Lieke heeft last gehad van een cyste. Tis hier leuker!
Wat? Moet ik dingen die ik over Lobassie weet, vertellen? Echt, moet ik alles wat ik over haar weet, vertellen? Echt jonge, dan laat ik niets heel van d'r, dat zweer ik. Ik heb vrienden jonge, die hebben dingen meegemaakt met 'r, dat wil je NIET weten gewoon. serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |