Brian fan, he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een woerd is een mannetje, sukkel!!
jij ondankbaar stuk kipfiletquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal in mijn bezit, en wat is jouw probleem?!
Komt ie nou pas achter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja? oh ja? oh ja? wil je terror? wil je terror? wil jij terror?
Daarom kudtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een woerd is een mannetje, sukkel!!
Nee, was een subtiel tikje van Lobascaquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, was een subtiel tikje van Lobasca![]()
Amanda'tje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, van Disana, meer had ik er niet voor over![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
What the fuck is hier aan de hond!!!?
Al stierf ik van de honger zou ik dat bedorven stuk vlees niet in mn mooie bekkie douwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zou er maar wat graag je afbrokkelende tandjes inzetten...![]()
JA WAAAAAAAAAAAT NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zit je weer te stoken? Ik ga zo met Lobasca beffen, sukkeltje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Disana, die Lobassie, die gaat 'em krijgen jonge, echt. echt waar. Iedere dag weer. Ik zweer het je![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroomquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
What the fuck is hier aan de hand!!!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |