quote:
Nikky, ze worden geleefd en ze leven mee, ze hebben het gevoel dat de wereld om hun draait.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
*afdruipt*
Ik snap die sterren niet. Waarom zo lelijk dun? Zo krijg je toch geen rol meer aangeboden?
Van imdb: Heightquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:44 schreef Uiteraard het volgende:
44 kilo is wel heel weinig, maar hoe lang is ze ? als ze 1.30 is 44 kilo weer zwaar![]()
Damn, ik heb ooit 40- gewogen (ziekziekziek en zo, ik weeg normaal , nu dus, 55 kilo , bij 165 cm lengte) en kon toen amper op mijn benen staan nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:42 schreef Étoile het volgende:
Er zijn idd wel mensen die door stress veel afvallen, maar er zijn grenzen. Lijkt me idd heel verstandig dat ze onder behandeling gaat. Niet alleen voor haarzelf, maar ook voor haar kinderen. Ze ziet eruit alsof ze ieder moment dood kan neervallen zo.
[afbeelding]
Ja....als iemand van nature mager is is het wat anders, maar iemand die van een wat gevulder figuur zo sterk afvalt (of het nou door stress komt of door weinig eten of door wat dan ook), dan MOET je je toch wel gewoon super energieloos voelen, zou ik denken.....maar Leontien van Moorsel fietste de Alpe d'Huez op op een blaadje sla...blijkbaar kun je veel als je maar wil, hoe mager je ook bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:50 schreef poohy het volgende:
Ik denk dat mensen die zo dun willen zijn er alleen maar een kick van krijgen en daardoor dus op de been blijven ..
Psssst... alle vrouwen zijn vreemd en doen vreemd. Is niks vreemds aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Damn, ik heb ooit 40- gewogen (ziekziekziek en zo, ik weeg normaal , nu dus, 55 kilo , bij 165 cm lengte) en kon toen amper op mijn benen staan nog.
Ben altijd verbaasd dat bijna net zo mageren nog van alles doen en ondernemen, ms is het anders als je soort van "uit vrije wil" zo dun bent, dan wanneer het een pure fysieke oorzaak heeft.
Maar goed, treurig wel dit, al was onze Angelina altijd wel een beetje "vreemd", met name ten tijde van Billy Bob, die ook soms een beetje "vreemd" deed/doet.
dat is wel heel licht. en aan de foto's hierboven te zien staat het haar voor geen meter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van imdb: Height
5' 8" (1.73 m)
Opvallend dan dat ze op deze foto geen ketting om heeft...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:21 schreef Blue_ei het volgende:
Angelina Jolie
a Devil's DaughterNumerology 666
Angelina Jolie =13 letters
Angelina =6
[Jolie =6
Her Movie Tomb Raider in numerology this adds up to the number 33
Release Date June 15, 2001 June =6 1+5=6
She played the character Lara Croft which in numerology is 13
News headlines "Lara Croft Nears Screen Debut April 13, 1999 Angelina Jolie wears husband's blood around her neck Angelina Jolie is reported to have worn a glass ball pendant round her neck that contained drops of husband Billy Bob Thornton's blood. She also had a number of wounds on her arms when she turned up for the photo shoot. She is claimed to have said they were from her cutting herself before sex. According to the New York Post, the Tomb Raider actress refused to wear any of the clothes that had been picked out for her. Then when she finally got dressed, she wouldn't remove her necklace, saying: 'This is my husband's blood!'"
[afbeelding]
met dank aan http://stargods.org/OC_Jolie.htm
Als je er zo uit ziet als Angelina nu dan voel je je niet fijn, al is het alleen maar bij de aanblik van die foto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Als ze zich verder goed voelt ondanks dat ze dunner is geworden zie ik het probleem niet.
Ik ben 1.65 en weeg om en rond de 50 kilo als maximum, maar ik heb er geen last van.
Wil je reputatie niet schaden, maar dat is al jaren bekend.quote:
Nee, geloof ik niet, jij misschien, als je een beetje weet wat ze uitgevreten heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef AFX. het volgende:
Ik snap wel dat je af kan vallen van stress.. Al is 44 kilo wel erg weinig voor die lengte. Maar ik denk ook niet dat ze er zelf blij mee is dat ze zoveel is afgevallen.
Maar toch. Die reacties hier. "Ik denk dat ze niet meer lang te leven heeft", "Pijnverslaafd, kijk naar haar tatoeages". Djeez, wat een bullcrap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |