quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:05 schreef christiaan27 het volgende:
mja soms schijnen regeringen wel eens hele nare middeltjes in je dopie te doen waarvan je dood gaat enzo de CIA hebben er mee geexperimenteert tis maar dat je t weet hoor
Ik ken wel een paar goeie dealers. Die hebben echt goeie shit tegen de normale prijs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:44 schreef Snakey het volgende:
Bestaan er goede dealers dan?
hoe kan shit goed zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar goeie dealers. Die hebben echt goeie shit tegen de normale prijs. [afbeelding]
Dat merk je vanzelf als je het gebruikt naast slechte shit.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik gebruik die troep toch niet.Als je het eventueel gebruikt lekker doorgaan,hebben we binnen de korste keren geen drugs probleem meer.![]()
Ja, die niet mixen hè.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:44 schreef Snakey het volgende:
Bestaan er goede dealers dan?
Toe maar....op dinsdag nog wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
nergens last van hoor
Ik zal de opmars van een economisch onafhankelijk en van Amerikaans imperialisme gespeend Latijns Amerika altijd blijven steunen.
:snuif: en één voor m'n gappie Hugo![]()
Tsja, maar als je 100 dealers neemt, heb je er 99 die versnijden. In mijn hele leven heb ik het pas 1 keer letterlijk puur gehad, kostte weliswaar meteen bijna het dubbele, maar teeeering wat was ie goed zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ja, die niet mixen hè.
Dealers zijn geen verkrachtende moordende criminelen zoals de amerikaanse films ze afschilderen. Zijn gewoon mensen die geld verdienen met een verboden middel. Zoals wiettelers, importeurs, etc.
Tja, volgens mij kun je de puurheid testen door het uit te koken, door base te maken. Dus als je 10 gram kookt en je krijgt er 10 gram b. uit dan is het 100% puur. Dat komt je vrijwel nooit tegen. Meestal is het tussen 60%-80% als je geluk hebt krijg je 85+%.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar als je 100 dealers neemt, heb je er 99 die versnijden. In mijn hele leven heb ik het pas 1 keer letterlijk puur gehad, kostte weliswaar meteen bijna het dubbele, maar teeeering wat was ie goed zeg.![]()
Is al erg genoeg. Je weet toch dat drank meer .........................................quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef LordofWar86 het volgende:
Achterlijke reacties weer... Niet alleen junks snuiven. Zijn genoeg normale mensen, studenten, productiemedewerkers, ambternaren, etc die lekker een lijntje opsnuiven soms.
Voor alle duidelijkheid ik gebruik helemaal geen drugs, niet eens marihuana. Alleen drank.
Ongeveer een halve gram manitol en als je geluk hebt de rest cocaine.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Over het algemeen is de coke tegenwoordig zo rond de 60%.
Triest weinig idd.. Ik vraag me ook af hoeveel je nou echt krijgt als je 1 gram wilt
In sommige gevallen is het pure bagger, alsof je een scheut diesel door je gok laat wapperen. Maar die dealers zijn over het algemeen geen lang leven beschoren, als je bagger verkoopt halen de mensen het de keer erop gewoon bij een ander.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Over het algemeen is de coke tegenwoordig zo rond de 60%.
Triest weinig idd.. Ik vraag me ook af hoeveel je nou echt krijgt als je 1 gram wilt
Het zijn Gristenfundamentalisten die nieuwe gebruiers willen "demotiveren". Idd, afschieten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef Thorical het volgende:
De hardcore gebruiker zal er niets van merken. Die heeft een min of meer betrouwbare dealer.
Maar dit soort versneden shit wordt gebruikt door, toeristen en mensen die in hun experimentele fase zitten.
Het laat maar weer eens zien wat voor'n schoften er rondlopen op deze aardkloot.
Van mij mogen ze de gasten die zo weinig om een andermans leven geven gewoon afschieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |